Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Jij bent toch echt zelf begonnen met vervelend te doen, Angelus:
Ik zei: Iemand die reanimeerbaar is, beschouw ik (nog) niet als dood.
Waarop jij zei: leuk voor jou zeg
Merk je dan niet, dat als je je zo uitdrukt, dat daarin iets "hatelijks" zit, dat mensen daarop reageren?
jij hebt nooit deze statement:
terug genomen.
Jij maakte hier een foutieve feitelijke claim, dat jij daarna zegt dat je iemand die reanimeerbaar is beschouwt als (nog) niet dood, betekent niet dat je die claim terugneemt.
Vandaar die 'leuk voor JOU zeg', omdat deze post totaal niet met de discussie had te maken die JIJ opgestart had.
Maar dat doe je wel vaker, alles onderzeiken met irrelevante argumenten en vervolgens weigeren verder in te gaan op het echte punt wanneer de irrelevantie van deze argumenten is blootgesteld.
---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 21:17 ----------
zie post net boven jeHet verschil tussen leven en dood, reanimeerbaar/niet reanimeerbaar, lijkt me bepaald geen klein puntje voor de meeste mensen.

deze:
bovendien is dit geval weer net zoals bij metabolisme. als er nog hersenactiviteit plaatsvind zonder bloedcirculatie bij iemand die gereanimeerd kan worden, is dit ook zo bij iemand die niet gereanimeerd kan worden, al is het maar een seconde na de dood, en kan dus WEERALniet aangewend worden om dat kwalitatief onderscheid te maken.
wederom irrelevant en dus misplaatst.
Laatst bewerkt:

niet aangewend worden om dat kwalitatief onderscheid te maken.

, is wel logisch.