En een k*ch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een k*ch?
Ander woord voor vrouw
Eens, vind al die snackbar frieten hier niet te vreten. Doe mij maar Belgische friet met een cervela.Jullie Nederlanders weten niet eens wat frieten zijn. Die "frieten" van jullie zijn inderdaad gewoon patatten in de frietpot gegooid.
Jullie Nederlanders weten niet eens wat frieten zijn. Die "frieten" van jullie zijn inderdaad gewoon patatten in de frietpot gegooid.
Die heeft dan nog nooit een patatje van Bram gegeten hè @BB_.Eens, vind al die snackbar frieten hier niet te vreten. Doe mij maar Belgische friet met een cervela.
Ik ben trouwens een Duitser en noem ik het nog altijd kartoffeln
Ohjazeker wel, maar niets tipt aan Belgische friet. Alhoewel ik een keer Fish & Chips in Engeland op had en de friet precies naar Belgische friet smaakte.Die heeft dan nog nooit een patatje van Bram gegeten hè @BB_.
Dan had je geen echte fish & chips... de chips zijn daar meestal erg bleek gebakken en slap.... Alhoewel ik een keer Fish & Chips in Engeland op had en de friet precies naar Belgische friet smaakte.

Was de beste fish & chips tent van York. Heel erg lekker.Dan had je geen echte fish & chips... de chips zijn daar meestal erg bleek gebakken en slap...![]()
Beste wil niet zeggen echt Engels 😂Was de beste fish & chips tent van York. Heel erg lekker.
Ik hoef ook niet bleek gebakken en slappe friet

Maar dat is wel engelse friet

Fish 'n chips in zo'n krant met azijn.