MuscleMeat

Is het kuren je achteraf waard geweest?

Type opgeblazen gezellige huisvader van 45 cq. powerlifter met pensje.

rond de 125kg, 20-22% vet.

Biceps koud 46cm, onderarmen38- 39cm, dijen 72cm, kuiten 47cm e.d.

Paar krachtstats van dit moment ongeveer deadlift 270-275kg, deep squat 210, BP 165-170, OHpress, 105-110

Niets spannends verder, maar wel in evenwicht met een prettig leven waar ook nog veel ruimte is voor allerlei andere prioriteiten.
En absoluut geen obsessive of schuld e.d., ik doe gewoon wat ik kan en leuk vind!

Prima stats, komen overeen met de mijne. :thumb:

Laat me wel twijfelen, ik wil wel gaan kuren maar niet blast & cruise ivm herstel (wil niet levenlang trt blijven zetten)...

Ik zie sterker/leaner/gespierder worden als een uitdaging. En zie AAS nemen als vals spelen. Als een natty is het zeer lastig om te blijven groeien, maar daarom probeer ik ook echt alles.
Ik vind het persoonlijk ook leuk om steeds weer nieuwe manieren van trainen te vinden en uit te proberen. En heb geen problemen om streng te zijn in mijn voedsel patronen.
Ook vind ik het een hobby om er achter te komen welke supplementen nou wel iets voor mij doen en welke niet.

Ik zie sterker/leaner/gespierder worden als een uitdaging. En zie AAS nemen als vals spelen. Als een natty is het zeer lastig om te blijven groeien, maar daarom probeer ik ook echt alles.
Ik vind het persoonlijk ook leuk om steeds weer nieuwe manieren van trainen te vinden en uit te proberen. En heb geen problemen om streng te zijn in mijn voedsel patronen.
Ook vind ik het een hobby om er achter te komen welke supplementen nou wel iets voor mij doen en welke niet.
Dat is met of zonder AAS geen andere situatie. Alleen gaat het met AAS erbij wat sneller;)

Dat klopt, maar je zult minder snel en plateau bereiken waar je vast blijft hangen.
Ja dat is ook de enige reden waarom ik aas gebruik, ik trainde al 6 jr en kwam 3 maand op een plateau te staan, is een beetje logisch dat het van daar niet meer zo makkelijk gaat, en ipv blijven afzien in de gym, +-600 euro aan eten en supps en 3/4 van men dag erin te steken om hopelijk ooit weer eens vooruit te schieten nam ik aas, om resultaat te krijgen van men werk. Moesten plateau's niet bestaan zou ik nooit een spul hebben aangeraakt

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan eigenlijk (na jaren en jaren) alleen maar zeggen dat het me waard is geweest dat ik nooit aan kuren ben begonnen!

Ik heb 15-20 jaar terug heel veel bekenden/kennissen gehad die ook trainden en (stevig) gebruikten.
Deze lieden zijn op dit moment geen van alleen nog enigszins in vorm. Een aantal hebben er ook permanente psychische en fysieke gezondheidsproblemen aan over gehouden.
Als ik ook de reacties op dit topic van sommigen zie -en dan met name het mentale aspect en motivatie- dan geeft dat te erg denken over de 'waarde' van een bepaald fysiek in relatie tot psychische, emotionele en sociale stabiliteit/balans in het leven.

Opa de eeuwige natural, ik train nog steeds probleemloos vrolijk door (inmiddels ga ik m'n 32e trainingsjaar in)
Ik blijf nog steeds redelijk in vorm en ben daar tevreden mee.....
Kan je een voorbeeld geven van psychische en gezondheidsproblemen?
En was dit zonder a.s. niet gebeurd?
Stel je relatie gaat over. Is dit dan door de a.s./trainingen of was er anders wel iets anders geweest.
Vooral de mentale problemen ben ik benieuwd naar. @harpep

Weet niet of dat afdwalen is. Ik ben nu bijna weer een jaar off. Elke keer ging ik met kuren naar de h**ren. En nu is dat een prima iets om heen te gaan maar ik voel me er niet fijn bij. De oudgedienden hier weten wellicht nog van verliefd worden op een prostitue van mij. Ik heb genoeg van die wereld gezien om er ver uit de buurt te willen blijven. Maar on schuif ik met mijn grenzen op seksueel vlak. Doe iets wat ik niet wil eigenlijk terwijl ik eigenlijk een romantisch mannetje ben die vervolgens betrokken raak en verliefd wordt voor ik het weet.

En als ik off ga en zeker na tren met exemestane (aromasin) dan wordt ik mega depressief en emo. Nu heb ik een best sterke persoonlijkheid en kan mentaal best veel hebben en weet vooral dat het dal na tren en met exemestane tijdelijk is. Maar het lijkt elke kuur erger te worden. Dat is mijn hoofdreden dat ik eigenlijk wat angst heb om weer te kuren. Wil die dip niet meer want dat is echt bij mij meer dan me ff wat minder voelen.

• Like
Waarderingen: Boca
Weet niet of dat afdwalen is. Ik ben nu bijna weer een jaar off. Elke keer ging ik met kuren naar de h**ren. En nu is dat een prima iets om heen te gaan maar ik voel me er niet fijn bij. De oudgedienden hier weten wellicht nog van verliefd worden op een prostitue van mij. Ik heb genoeg van die wereld gezien om er ver uit de buurt te willen blijven. Maar on schuif ik met mijn grenzen op seksueel vlak. Doe iets wat ik niet wil eigenlijk terwijl ik eigenlijk een romantisch mannetje ben die vervolgens betrokken raak en verliefd wordt voor ik het weet. Maar dan ben en blijf je altijd de klant, de hoerenloper.

En als ik off ga en zeker na tren met exemestane (aromasin) dan wordt ik mega depressief en emo. Nu heb ik een best sterke persoonlijkheid en kan mentaal best veel hebben en weet vooral dat het dal na tren en met exemestane tijdelijk is. Maar het lijkt elke kuur erger te worden. Dat is mijn hoofdreden dat ik eigenlijk wat angst heb om weer te kuren. Wil die dip niet meer want dat is echt bij mij meer dan me ff wat minder voelen.

On tren neuk ik ook alles met een hartslag. Gelukkig hoef ik niet te betalen voor seks.
Die dip is inderdaad ruk, daarom blast & cruise.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor reacties allemaal!

Type opgeblazen gezellige huisvader van 45 cq. powerlifter met pensje.

rond de 125kg, 20-22% vet.

Biceps koud 46cm, onderarmen38- 39cm, dijen 72cm, kuiten 47cm e.d.

Paar krachtstats van dit moment ongeveer deadlift 270-275kg, deep squat 210, BP 165-170, OHpress, 105-110

Niets spannends verder, maar wel in evenwicht met een prettig leven waar ook nog veel ruimte is voor allerlei andere prioriteiten.
En absoluut geen obsessive of schuld e.d., ik doe gewoon wat ik kan en leuk vind!

god***domme zijn je onder arme nog groter dan me bovenarm:janken: leve is zo oneerlijk

Dat is met of zonder AAS geen andere situatie. Alleen gaat het met AAS erbij wat sneller;)
neejo hoe kom je daar bij ik spuit me reed vol zit op de bank met een zak chips in me ene hand en een biertje in een andere hand. Gainz vliegen alsof het niets is. snap dat dan duhh

On tren neuk ik ook alles met een hartslag. Gelukkig hoef ik niet te betalen voor seks.
Die dip is inderdaad ruk, daarom blast & cruise.

On tren worden de grenzen met wat/wie je neukt wel verlegd ja. Eens je off tren/test gaat heb je zoiets van DAMN heb ik dat echt gedaan hahahaha

On tren worden de grenzen met wat/wie je neukt wel verlegd ja. Eens je off tren/test gaat heb je zoiets van DAMN heb ik dat echt gedaan hahahaha

dat herken ik dus helemaal niet:o
oke onzin vorige keer tren test neukte ik alles wat los en vast zat ... achteraf echt spijt. Want zat jn een relatie. maar als je meid dan ff achterlijk doe denk je snel ag hoezo niet en voor je het weet lig je er boven op. ligt het aan mij of zegen vrouwe ook sneller ja? nu tegen ovegesteld nu ging me jaapie niet omhoog god straf gelijk.​

Eigenlijk zijn mannen die on zijn gewoon de grootste h**ren die er zijn :roflol:

Terug
Naar boven