- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat ze nu uit vorm zijn heeft niet veel met AAS gebruik te maken maar met het niet trainen en slecht eten. Ze zijn dus eigenlijk een gemiddelde Nederlandse 40er. Weinig sporten, slecht eten en buik(je) etc.
Ik zou dat niet wijten aan vroeger AAS gebruik
Laat me wel twijfelen, ik wil wel gaan kuren maar niet blast & cruise ivm herstel (wil niet levenlang trt blijven zetten)...

Op zich niet zo gek eigenlijk, denk niet dat iemand er 100% ok mee kan zijn dat je partner shit gebruikt tenzij ze 't zelf niet gebruikt (brb monsterklit)
Heb er in mijn relatie soms ook wel moeite mee. Dat je shit doet waarvan je achteraf, als je wat anders of niet gebruikt, denkt waddefak das not me mane.

Ben een Belg. Geen wedstrijdambities voor BB. Kutte is wel dat mijn voetbalcarrière nu ook is afgelopen
Was god***domme een mooie bijverdiensteWas het ook nog niet van plan hoor, op z'n vroegst eind 2016
Durf ik nog niet, en wil eerst kijken wat bulken me oplevert.
Ja cutten tot redelijk vp en dan natty bulken. Daarna misschien kuren
Zou die monster jawline nog wel een keer onder willen spuiten
Wacht er nog maar gewoon even mee. En neem dat aan van iemand die op z'n 17e is begonnen.Laat me wel twijfelen, ik wil wel gaan kuren maar niet blast & cruise ivm herstel (wil niet levenlang trt blijven zetten)...

Andersom mag je die opmerking niet maken: heb je last van je hormonen?
Kunnen ze niet waarderen![]()
Moet toch minimaal bulken een keer de kans gevenOke, en wat gaat je doen beslissen wel of niet te kuren?
Als je geen 8kg vvm aanzet in je 20 weken bulk gaat de naald er in? In that case, bestel maar alvast @ daxtrio
Zijn gewoon plannen, misschien ga ik wel helemaal nooit kuren.Tegen die tijd ben ik 20. En niks staat vast, zie het dan welWacht er nog maar gewoon even mee. En neem dat aan van iemand die op z'n 17e is begonnen.

We zien wel waar we eindigen