MuscleMeat

Is het kuren je achteraf waard geweest?

mijn vrouwtjes vinden het meestal zelfd leuk dat ik kuur... kan lang neuken zonder klaarkomen en mijn soldaat is altijd paraat en dat na 2 j cruise.en blast... zelfs op deca en tren werkt jongeheer nog perfect... ik merk dat een pik een.liefdesstok is.. bij normale vrouwtjes werkt die altijd.en als ik naar de h**ren probeer te gaan dan wil die niet omhoog... dusja en ook eens.na 1j on te zijn en te.stoppen.geen probleem gehad met.de.jongeheer...

Dat ze nu uit vorm zijn heeft niet veel met AAS gebruik te maken maar met het niet trainen en slecht eten. Ze zijn dus eigenlijk een gemiddelde Nederlandse 40er. Weinig sporten, slecht eten en buik(je) etc.

Ik zou dat niet wijten aan vroeger AAS gebruik

Daar heb je ook gelijk in, dat zou niet correct zijn om dat te doen en dat was ook niet mijn intentie.
Ik ben -for the record- overigens ook niet persé een tegenstander van AAS an sich. Sterker nog, zelfs ik als de gedoodverfde naturel sluit het niet uit dat ik op een bepaalde leeftijd ook gebaat kan zijn bij bijvoorbeeld TRT.

Waar ik wel een hekel aan heb, is met name ook de manier en het gemak waarop men er vaak mee om gaat. (veel te snel, zonder goed doordacht plan, alleen op het effect van het moment gericht en niet nadenkend over negatieve langetermijns effecten)
Begrijp me goed, ik kijk bij alle keuzes die ik doe t.a.v. van training e.d. naar investering het langetermijnsplaatje waarbij een goede fysiek/vorm wel belangrijk is, maar alleen indien dit op termijn op een gezonde manier te behouden is.
En met gezond bedoel ik niet alleen het behoud van een fit en getraind lichaam+ 'normale' hormonale axis, maar ook qua balans werk, privé en directe sociale interacties met de mensen die belangrijk voor je zijn in je leven, zoals familie/gezin relatie etc.

Die 6 personen waarover ik sprak, zijn dan ook allemaal voorbeelden van "wie hoog klimt, kan laag vallen".
Bij allen begon het dan ook in de sportschool vanuit de gedachte sportief en gezond bezig te zijn met een toegevoegde bonus dat je er ook goed uitziet.
Doordat ze op een bepaald moment AAS gingen gebruiken, stegen ze eerst helemaal 'ten top' qua psyche en fysiek en kon hun geluk niet op

Echter, in de loop der jaren die volgenden werden ze steeds afhankelijker van chemische ondersteuning.
Ze kregen symptomen van (drugs)verslavingsgedrag, werden steeds egocentrischer, gaven bakken met geld uit en werden daarmee ook een zware last voor hun directe omgeving.
Uiteindelijk onstond er een complete neerwaartse spiraal die eindigde in complete vergane glorie. Volledig stoppen met trainen en gebruik, en bij een paar dus algehele lichamelijke en psychische malaise als overblijfsel.

Toegegeven, je kunt nooit zeggen in hoeverre dit alles nou wel of niet aan de AAS lag, maar één ding weet ik wel heel zeker: Hun langdurige excessieve gebruik heeft wel degelijk meegeholpen om datgene wat ik altijd beschouwd heb als de gezonde 'bodybuild lifestyle', om zeep te helpen.

Je moet jezelf afvragen of je dat risico wilt nemen.......................ik dus niet!

Laatst bewerkt:
Laat me wel twijfelen, ik wil wel gaan kuren maar niet blast & cruise ivm herstel (wil niet levenlang trt blijven zetten)...

ik zou nog lekker een paar jaar naturel trainen :o :o

Op zich niet zo gek eigenlijk, denk niet dat iemand er 100% ok mee kan zijn dat je partner shit gebruikt tenzij ze 't zelf niet gebruikt (brb monsterklit)
Heb er in mijn relatie soms ook wel moeite mee. Dat je shit doet waarvan je achteraf, als je wat anders of niet gebruikt, denkt waddefak das not me mane.

had je Kimona dan maar gehouden he :(

Zijn zat hobby's waar een stuk meer mee te verdienen valt brah:)

Hovenier bijvoorbeeld ;)

Als je toch gaat kuren zou ik lekker beginnen.

Waarom? Je staat veel te hoog in vet om te bulken?

Ja cutten tot redelijk vp en dan natty bulken. Daarna misschien kuren

Oke, en wat gaat je doen beslissen wel of niet te kuren?
Als je geen 8kg vvm aanzet in je 20 weken bulk gaat de naald er in? In that case, bestel maar alvast @ daxtrio

Oke, en wat gaat je doen beslissen wel of niet te kuren?
Als je geen 8kg vvm aanzet in je 20 weken bulk gaat de naald er in? In that case, bestel maar alvast @ daxtrio
Moet toch minimaal bulken een keer de kans geven :roflol: Zijn gewoon plannen, misschien ga ik wel helemaal nooit kuren.
Wacht er nog maar gewoon even mee. En neem dat aan van iemand die op z'n 17e is begonnen.
Tegen die tijd ben ik 20. En niks staat vast, zie het dan wel :P
We zien wel waar we eindigen

Het grote probleem is gewoon dat alle fysieken die door ons "mooi" worden geacht niet naturel haalbaar zijn, op enkele genetische uitzonderingen na.

Als je al maanden of zelfs jaren in training en voeding hebt gestopt dan is de stap makkelijk gezet.

Terug
Naar boven