Fitness Seller

Is het kuren je achteraf waard geweest?

mannen mogen het he . vrouwen mogen daar niet eens aan denken.. :haha:
Hehe zeg dat tegen mijn ex. Enige kuur die het niet waard geweest is. Maar ja was gewaarschuwd tren kan een b*ch zijn. Denk dat het daarom ook een vrouwelijkhormoon is. :p

Zeker weten. Begin nu net weer met een nieuwe creatine kuur.

Kan je een voorbeeld geven van psychische en gezondheidsproblemen?
En was dit zonder a.s. niet gebeurd?
Stel je relatie gaat over. Is dit dan door de a.s./trainingen of was er anders wel iets anders geweest.
Vooral de mentale problemen ben ik benieuwd naar. @harpep

Ik ken 6 personen waarvan ik weet dat ze in de jaren '90 zwaar hebben gebruikt hebben.
Geen van hen traint nu nog ze gebruiken ook niet meer omdat ze te bang zijn geworden van de bij-effecten.
Ze zijn nu sowieso allemaal zwaar uit vorm, echt uitgezakte, uitgebluste veertigers die slecht vreten, te veel zuipen en voornamelijk op de bank hangen.

2 ervan hebben hier zo na hun 35e permanente hormonale problemen aan over hebben gehouden.
Hormonale axis permanent om zeep, vroegtijdig 'penopauze' nauwelijks tot geen libido, erectieproblemen en de daarbij horende psycholgische verschijnselen zoals laag energie-niveau, stemmingswisselingen, depressiviteit etc.
Kortom, wrakken. Dit is medisch geconstateerd bij hen en bevestigd dat dit vrijwel zeker door langdurig AAS gebruik is veroorzaakt.
Dit zou zeer waarschijnlijk niet gebeurd zijn zonder AAS.

Een derde persoon van deze weet ik alleen van dat hij onvruchtbaar is, maar daarbij is niet volledig duidelijk of dit ook per definitie AAS gerelateerd is. Hij denkt zelf van wel en lijdt daar in ieder geval psychologisch heel erg onder.
Wat betreft relatie problemen bij deze 6 weet ik niet veel (het zijn geen goede vrienden, maar eerder oude kennissen), maar wel dat ze in hun 'toptijd' eigenlijk nooit lang met dezelfde persoon waren, met name wisselende contacten of kortstondige relaties.

god***domme zijn je onder arme nog groter dan me bovenarm:janken: leve is zo oneerlijk

Ja ok, maar je moet eens weten hoeveel uuuuuuuuuren wrist curls, heavy holds, grippers en nog ander onderarm werk hieraan vooraf is gegaan.
Het zou leuk zijn als ik nog eens op 40 cm zou komen, want dan is hun omvang het dubbele van mijn polsomvang!

Ik ken 6 personen waarvan ik weet dat ze in de jaren '90 zwaar hebben gebruikt hebben.
Geen van hen traint nu nog ze gebruiken ook niet meer omdat ze te bang zijn geworden van de bij-effecten.
Ze zijn nu sowieso allemaal zwaar uit vorm, echt uitgezakte, uitgebluste veertigers die slecht vreten, te veel zuipen en voornamelijk op de bank hangen.

2 ervan hebben hier zo na hun 35e permanente hormonale problemen aan over hebben gehouden.
Hormonale axis permanent om zeep, vroegtijdig 'penopauze' nauwelijks tot geen libido, erectieproblemen en de daarbij horende psycholgische verschijnselen zoals laag energie-niveau, stemmingswisselingen, depressiviteit etc.
Kortom, wrakken. Dit is medisch geconstateerd bij hen en bevestigd dat dit vrijwel zeker door langdurig AAS gebruik is veroorzaakt.
Dit zou zeer waarschijnlijk niet gebeurd zijn zonder AAS.

Een derde persoon van deze weet ik alleen van dat hij onvruchtbaar is, maar daarbij is niet volledig duidelijk of dit ook per definitie AAS gerelateerd is. Hij denkt zelf van wel en lijdt daar in ieder geval psychologisch heel erg onder.
Wat betreft relatie problemen bij deze 6 weet ik niet veel (het zijn geen goede vrienden, maar eerder oude kennissen), maar wel dat ze in hun 'toptijd' eigenlijk nooit lang met dezelfde persoon waren, met name wisselende contacten of kortstondige relaties.

Dat ze nu uit vorm zijn heeft niet veel met AAS gebruik te maken maar met het niet trainen en slecht eten. Ze zijn dus eigenlijk een gemiddelde Nederlandse 40er. Weinig sporten, slecht eten en buik(je) etc.

Ik zou dat niet wijten aan vroeger AAS gebruik

Die 2 met penopauze kan best door AAS. Zij zouden juist gebaat zijn bij TRT.

Dat ze nu uit vorm zijn heeft niet veel met AAS gebruik te maken maar met het niet trainen en slecht eten. Ze zijn dus eigenlijk een gemiddelde Nederlandse 40er. Weinig sporten, slecht eten en buik(je) etc.

Ik zou dat niet wijten aan vroeger AAS gebruik

Maar AAS is alleen de moeite waard als je het fysiek dat je ermee bereikt enigzins vasthoud. Het relativeert het. over een paar jaar ben ik ook een 40-er en ik merk nu al dat je met carriere zoveel minder tijd hebt als je vroeger als student nog had. En ik heb niet eens kinderen. Met andere woorden wat je nu opbouwt heeft een houdbaarheidsdatum tot je het met je werk langzamerhand zo druk hebt dat je het niet kan onderhouden. Of je hebt een heel simpel 9-17 baantje. Soms is het verleidelijk om nog 1x tijd vrij te plannen om hard te trainen met nog 1 kuur maar op termijn weet je dat je het toch niet gaat vasthouden.

Maar AAS is alleen de moeite waard als je het fysiek dat je ermee bereikt enigzins vasthoud. Het relativeert het. over een paar jaar ben ik ook een 40-er en ik merk nu al dat je met carriere zoveel minder tijd hebt als je vroeger als student nog had. En ik heb niet eens kinderen. Met andere woorden wat je nu opbouwt heeft een houdbaarheidsdatum tot je het met je werk langzamerhand zo druk hebt dat je het niet kan onderhouden. Of je hebt een heel simpel 9-17 baantje. Soms is het verleidelijk om nog 1x tijd vrij te plannen om hard te trainen met nog 1 kuur maar op termijn weet je dat je het toch niet gaat vasthouden.

Of je moet zon goede baan hebben dat je geen 40 uur hoeft te maken ;) ik werk ook 9-17 en woon dichtbij mijn Kantoor = geen reistijd

Ik ben zelf ondernemer (2 kleine kinderen ook nog) en kan mijn tijd zelf plannen. Maar in bepaalde drukke periodes in het jaar train ik ook minder. Gezin en bedrijf staan bij mij op 1 en 2, daarna pas trainen. Dus ja, soms schiet het er wel eens bij in, soms een paar weken waarin ik maar 1 of 2x max per week ga

geen moment spijt, maar zie nu wel in de gym jonge gasten van 16-17 dianabolletjes nemen, wanneer ik dat zie denk ik wel verdomd waar zijn jullie klojos mee bezig.
Ondertusse wel echt veel verneukt door aas in prive zoals relatie maarja als ze niet accepteren voor wie je bent dan is het achteraf gezien maar beter dat t voorbij is. Verder qua gezondheid niets gemerkt, 3x perjaar bloedprikken en mn waardes zijn altijd goed geweest behalve iets meer rode en witte bloedcellen maar dat is normaal. Ik raad trouwens nooit iemand aan om te kuren, maar als iemand t in zn gedachte krijgt om een kuurtje te doen krijg je die niet uit zn hoofd. Ik help ook niemand met een kuurschema in reallife, op dbb geef ik wel zo nu en dan enkele tips maar ik wil niet verantwoordelijk zijn voor iets.

Ondertusse wel echt veel verneukt door aas in prive zoals relatie maarja als ze niet accepteren voor wie je bent dan is het achteraf gezien maar beter dat t voorbij is. .
Komt vooral doordat ze wel weten wie je bent, maar de AAS je dusdanig mentaal naar de klote helpt dat je niet eens meer lijkt op jezelf.

Komt vooral doordat ze wel weten wie je bent, maar de AAS je dusdanig mentaal naar de klote helpt dat je niet eens meer lijkt op jezelf.
valt mee, leerde haar eigelijk pas echt kennen tijdens mn 1e blast. Ik vertelde haar toen we serieuzer werden dat ik kuurde en daar was ze in t begin oke mee. Maar achteraf vertelde ze me dat ik moest stoppen en vanuit daar begon alleen maar gezeik. Toen ze kwam met of aas of ik was t voormij snel klaar.

valt mee, leerde haar eigelijk pas echt kennen tijdens mn 1e blast. Ik vertelde haar toen we serieuzer werden dat ik kuurde en daar was ze in t begin oke mee. Maar achteraf vertelde ze me dat ik moest stoppen en vanuit daar begon alleen maar gezeik. Toen ze kwam met of aas of ik was t voormij snel klaar.

Zo is dat! opt*fen met dat diva gedrag, meisje.

Op zich niet zo gek eigenlijk, denk niet dat iemand er 100% ok mee kan zijn dat je partner shit gebruikt tenzij ze 't zelf niet gebruikt (brb monsterklit)
Heb er in mijn relatie soms ook wel moeite mee. Dat je shit doet waarvan je achteraf, als je wat anders of niet gebruikt, denkt waddefak das not me mane.

Hoelang wil jij wel niet werken om niet te kunnen sporten dan?

Ben van kwart voor 7 tot kwart voor 6 op werk/rijden. Train een uur en kook ieder avond een uur en heb nog 3 uur tijd over..

Op zich niet zo gek eigenlijk, denk niet dat iemand er 100% ok mee kan zijn dat je partner shit gebruikt tenzij ze 't zelf niet gebruikt (brb monsterklit)
Heb er in mijn relatie soms ook wel moeite mee. Dat je shit doet waarvan je achteraf, als je wat anders of niet gebruikt, denkt waddefak das not me mane.

Neemt zij toch ook ff kuurtje? :eyebrow:

Zo is dat! opt*fen met dat diva gedrag, meisje.
Mijn vorige vond het oke, maar later niet meer zo. Deze vind het wel oke en toch als je discussies hebt zeikt ze heb je last van je hormonen... Je doet anders terwijl dat wijf niet te harden is als ze ongesteld is. :p

Als ik dit zo hoor lijkt het mij wel dat ze in aanmerking zouden komen voor een HRT/TRT behandeling. Hiermee is de kwaliteit van het dagelijks leven toch behoorlijk recht te trekken.

Mijn vorige vond het oke, maar later niet meer zo. Deze vind het wel oke en toch als je discussies hebt zeikt ze heb je last van je hormonen... Je doet anders terwijl dat wijf niet te harden is als ze ongesteld is. :p

Andersom mag je die opmerking niet maken: heb je last van je hormonen?

Kunnen ze niet waarderen :D

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven