XXL Nutrition

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

Heb het weleens met mijn ouders over gehad en die zeiden dat dat ook toen (jaren '60/'70) geen gemeengoed was om zo te denken. Dat waren toch meestal voornamelijk hippies, linkse mensen, heel gelovige* en/of ultra liberale lui met een verknipt idee over seksualiteit.

*achter de dijken zo gelovig als de pest maar ondertussen! Smeerlapperij jongen. Ik denk dat dit ook sterk heeft meegespeeld in het feit dat mijn ouders afkeurend waren naar geloof toe. Veel jongeren die ze hebben opgevangen waren immers slachtoffers van misbruik en 95% kwam uit een sterk gelovig nest.

Zeg wat je wil, maar als het zo gemakkelijk was om iemand geld af te troggelen door hem valselijk te beschuldigen dan zou het veel vaker voorkomen.

Er zijn duizenden mannen in het publieke oog die beschikken over een flink gespekte kas. Echter is er maar een select clubje dat (aanhoudend) in verband werd gebracht met kindermisbruik.

Laatst bewerkt:
Lastige vraag Mat , als vader zijnde word het me daar toch lichtelijk benauwd van , idd sociaal wenselijk is het niet
Mja, op zich hebben die kinderen er geen gevolgen van.

Ken een schilder die zo goed als uitsluitend werken van jonge jongens maakt, maar dan is er altijd een ouder bij, die geeft ook schriftelijke toestemming, enzovoort... Die ouders weten wel hoe de vork aan de steel zit, maar hij blijft er wel in slagen om zo'n mensen te vinden.

Mja, op zich hebben die kinderen er geen gevolgen van.

Ken een schilder die zo goed als uitsluitend werken van jonge jongens maakt, maar dan is er altijd een ouder bij, die geeft ook schriftelijke toestemming, enzovoort... Die ouders weten wel hoe de vork aan de steel zit, maar hij blijft er wel in slagen om zo'n mensen te vinden.
ik weet hoe dat in zijn werk gaat , ben bekend met een fotograaf die ook alles netjes alles met toestemming doet .Heeft mijn oudste dochter aangeboden een foto sessie met haar te doen .
Ben toch ff met hem gaan praten en op zijn hart gedrukt dat het voor zijn dentale situatie beter is als hij dat laat :P

Nieuw onderzoek naar R. Kelly voor misbruik van 13-jarig meisje

_105113988_dfe47ee2-3732-4149-b789-9d25bf08ca2a.jpg

De politie van Detroit heeft bevestigd dat ze een onderzoek voert naar een nieuwe beschuldiging van seksueel misbruik van een minderjarige door R. Kelly. Die zou in 2001 een seksuele relatie hebben gehad met een meisje van dertien jaar oud. Politiechef James Craig van de politie van Detroit vertelde aan People Magazine dat hij getipt was door de politie van Chicago. De zanger komt ondertussen zelf naar buiten met het nieuws dat hij nog maar 350.000 dollar (ongeveer 313.000 euro) op de bank heeft staan. Dat meldt Page Six.

“We zijn op de hoogte van de aantijgingen tegen de zanger. Zaken die mogelijk in 2001 hebben plaatsgevonden. We hebben informatie ontvangen van de politie van Chicago over een slachtoffer die R. Kelly beschuldigt van seksueel misbruik in de stad Detroit, toen het slachtoffer dertien jaar oud was”, deelde Craig mee in een verklaring. “Op basis van deze informatie hebben we verschillende pogingen gedaan haar te vinden. We hebben contact opgenomen met de advocaat en willen haar graag spreken.”

De advocaat van Kelly heeft nog geen commentaar gegeven op de nieuwe beschuldiging. De artiest werd onlangs aangeklaagd voor seksueel misbruik van minderjarigen. Kelly wordt ervan verdacht vier mensen, onder wie drie minderjarigen, in de jaren 1998 tot en met 2010 te hebben misbruikt. Daarvoor werd hij op borgtocht vrijgelaten, maar momenteel zit hij opnieuw in hechtenis wegens een forse alimentatieschuld.

The only way is down..

Ik krijg stilaan de indruk dat hij levenslang zal krijgen. :thinking:

Vanavond trouwens Leaving Neverland op Canvas om 20.25 uur.

Bias much? :dunno:

Denk niet dat dat 4u durende stuk waarin enkel zogenaamde slachtoffers aan het woord komen mijn leven zal verrijken. MJ zal heus niet op alle vlakken onschuldig zijn, maar in alle opzichten is deze hele tv show gewoon mosterd na de deaud.

Weten ze dat hij al bijna terugkomt? Als die kindertjes wilde volpompen had die ze wel gekocht, misschien langs dezelfde weg als zijn halve dierentuin. Alles is te koop. Als ik een slaaf wil kan ik dat kopen, als hij of zij onder de 10 moet zijn kan dat ook geregeld worden. En ik ben een anonieme boerenlul, als MJ zijnde wordt praktisch alles aangeboden. Of in de schoot geworpen, pun intended.

Bias much? :dunno:

Denk niet dat dat 4u durende stuk waarin enkel zogenaamde slachtoffers aan het woord komen mijn leven zal verrijken. MJ zal heus niet op alle vlakken onschuldig zijn, maar in alle opzichten is deze hele tv show gewoon mosterd na de deaud.
Jij gaat kijken en daarmee uit! DAARMEE UIT ZEG IK JE! :mad:

Ik betwijfel dat HBO bewust een documentaire heeft gemaakt om M.J. even te pakken. De regisseur heeft ook aangegeven dat de documentaire over Robson en Safechuck gaat. Het blijft dus, inderdaad, hun verhaal. Anderzijds blijf ik wel steevast geloven dat M.J. op z'n minst één kind heeft misbruikt. (Chandler)

Surviving R. Kelly zit in ieder geval prima in elkaar.

Nee dat denk ik eerlijk gezegd ook niet en ik geloof ook best dat MJ zaken heeft gedaan die niet door de beugel kunnen op papier, maar in mijn ogen was MJ zelfs op zijn latere leeftijd nog steeds met het brein van een kind. En met dit laatste wordt geen rekening gehouden, derhalve mosterd na de deaud, want er kan niet eens een persoonlijkheidsonderzoek meer worden gedaan op de man. Iets wat in deze zaak denk ik heel veel toegevoegde waarde kan hebben, zonder iets te willen goedkeuren of praten. Het is een scheve situatie en die kan nooit meer recht gemaakt worden, derhalve draagt het 0,0 bij aan wat dan ook.

Helaas zullen we, los van zijn drugsverslaving, nooit te weten komen wat er precies scheelde met hem. Voor mij persoonlijk doet het er niet zoveel toe. Er zijn zoveel kindermisbruikers met een trieste achtergrond. Anderzijds zou het wel het één en ander kunnen verklaren.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ach kom nou, die zogenaamde slachtoffers wilde het allemaal dolgraag zelf. Laat je niets wijsmaken. Ik denk als Arminius kwam spelen op Neverland en als dan na een mooie gezellige dag het begon te schemeren en MJ zou een kusje geven dan zou jij je vereerd voelen. Misschien wilde je zelfs wel meer dan een innige knuffel. Later, veel later, ga je denken hey was dat wel allemaal even gepast? MJ was een wacko, maar als ik die zgn. slachtoffers bekijk leek hij nog in staat een nobelprijs te winnen. En als hij kinderen heeft misbruikt dat kan ook niet iedereen zeggen, verreweg de meesten moeten het doen met een Ad van den Berg.

Terug
Naar boven