MuscleMeat

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

Helaas zullen we, los van zijn drugsverslaving, nooit te weten komen wat er precies scheelde met hem. Voor mij persoonlijk doet het er niet zoveel toe. Er zijn zoveel kindermisbruikers met een trieste achtergrond. Anderzijds zou het wel het één en ander kunnen verklaren.

True, het mag nooit een excuus zijn. Maar zijn situatie is en blijft natuurlijk wel uitzonderlijk; MJ was 6 jaar oud toen hij begon met spelen voor de Jackson Brothers (Five). Daarna heeft hij volgens mij nauwelijks tot geen educatie en/of opvoeding meer genoten. Vanaf dat moment is zijn leven 1 grote rollercoaster geweest. Zulke voorbeelden zijn er niet dertien in dozijn. Verder was zijn moeder sterk Jehova gelovige en zeer beschermend naar haar kinderen en met name MJ toe, dus iets van de buitenwereld heeft hij daarvoor ook nooit meegekregen.

Het is gewoon heel jammer allemaal.

Ik heb me weleens afgevraagd of M.J. misbruikt zou zijn in z'n jeugd. :thinking: Slachtoffers houden er in sommige gevallen zelf een verknipte seksualiteit aan over.

Ik heb me weleens afgevraagd of M.J. zelf misbruikt zou zijn. :thinking: Slachtoffers houden er in sommige gevallen zelf een verknipte seksualiteit aan over.

In veel gevallen zelfs geloof ik. Maar volgens mij is daar helemaal niets bekend over.

maar in mijn ogen was MJ zelfs op zijn latere leeftijd nog steeds met het brein van een kind.
Hij leek zich wel het meest comfortabel voelen bij een sfeer die doet denken aan een kindertijd welke het tegenovergestelde was van zijn ervaringen. Trok zich kinderleed ook aan, deed daar ook veel voor en niet alleen in het openbaar. Kan zijn dat hij de grenzen niet meer goed voor ogen had en misschien geen mensen had in de directe omgeving die hem durfde tegen te spreken, is mogelijk. Maar ja er is zoveel mogelijk.

Hij leek zich wel het meest comfortabel voelen bij een sfeer die doet denken aan een kindertijd welke het tegenovergestelde was van zijn ervaringen.

Ja, hij heeft dat natuurlijk nauwelijks gekend, wellicht iets waar hij toch altijd naar op zoek is gebleven..

Ik denk als Arminius kwam spelen op Neverland en als dan na een mooie gezellige dag het begon te schemeren en MJ zou een kusje geven dan zou jij je vereerd voelen.Misschien wilde je zelfs wel meer dan een innige knuffel.

:roflol:

Ik was wellicht doodsbang geweest van iemand met het uiterlijk van Michael. Freddie Mercury daarentegen, hij had me weleens mogen rimmen met z'n geil snorretje.

tenor.gif

Volgens mij kwamen er ook kinderen over de vloer die niet uit super stabiele omgevingen kwamen. Dat schept misschien een band, dat hij ze kon aanvoelen o.i.d. En een mooie tijd wilde geven. Daar misschien onvoldoende in acht heeft genomen dat bepaalde handelingen ook anders uitgelegd konden worden. Daar heeft hij ook door talloze rechtszaken maatregelen voor/tegen genomen. Nooit meer alleen met kinderen geloof ik, altijd wilde hij iemand erbij hebben. Op afstand, met toezicht van camera o.i.d.
Ik was wellicht doodsbang geweest van iemand met het uiterlijk van Michael. Freddy Mercury daarentegen, hij had me weleens mogen rimmen met z'n geil snorretje.
Ze werkten weleens samen, dus misschien eerst het ruwe werk van Fred om het daarna zachtjes te laten landen door MJ. Kon je er daarna over praten met David Bowie.

• Like
Waarderingen: Vonk
Over kinderen van welke leeftijd gaat het eigenlijk? 5 is heel wat anders dan 15 jaar.

Over kinderen van welke leeftijd gaat het eigenlijk? 5 is heel wat anders dan 15 jaar.
Het gaat eigenlijk over ouders. Welke ouder stuurt zijn of haar kind nou naar Neverland terwijl er al decennia geruchten zijn. Om dan notabene na zijn dood de boel weer op gang te brengen.

Ze werkten weleens samen, dus misschien eerst het ruwe werk van Fred om het daarna zachtjes te laten landen door MJ. Kon je er daarna over praten met David Bowie.

Michael was toch sowieso homoseksueel? Scott Thorson claimt zelfs dat hij een affaire had met Michael. Nu is die gozer ook niet echt een onbeschreven (straf)blad. :emo:

Goeie foto :p

Zo zie je het Hindoestaanse wel in Zanzibar's finest

Ik krijg stilaan de indruk dat hij levenslang zal krijgen. :thinking:

The parents of one of the two women living with embattled singer R. Kelly are speaking out. Twenty-one-year-old Azriel Clary and 23-year-old Joycelyn Savage told "CBS This Morning" co-host Gayle King that they love Kelly and that there is nothing inappropriate about their relationship with the 52-year-old. Their parents, however, claim Kelly has brainwashed them and is keeping the women against their will. King sits down with Joycelyn's parents who say they've been trying desperately to reconnect with their daughter.

Zijn er ook roomblanke meisjes bij? Zoals Herman Gorter ze eens beschreven heeft.

Terug
Naar boven