XXL Nutrition

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

En toch zijn de meeste kindermisbruikers geen pedofielen kwam naar boven.
Dit komt omdat een pedofiel doorgaans geen voorstander is van seks met kinderen, misbruik is bij de meesten helemaal niet aan de orde. Ze weten dat dat fout is. Een aanzienlijk deel is zelf slachtoffer van misbruik geweest. Dit laatste vond ik een fascinerend gegeven omdat het over heel complex gedrag gaat, welke al in de vroege ontwikkeling verstoort is geraakt. Ik vind iemand die een voorkeur heeft voor kinderen op seksueel gebied EN een antisociale levenshouding erop nahoudt, ronduit het meest gevaarlijk.

Ja, juweliers zijn toch 9/10 joden.
:roflol:

Het hangt er wel vanaf wat precies het motief was voor alle duidelijkheid.
Je wilt dat criminelen na hun straf juist weer wat toevoegen aan de maatschappij en gewoon werken, anders is de kans op terugval groter.
Juist, alleen zijn veel seksdelinquenten moeilijk te rehabiliteren. Hun verknipte seksualiteit valt nauwelijks nog te herprogrammeren. Iemand zoals Robert M. laat je maar beter niet meer los. Idem dito met bv. serieverkrachters.

Laatst bewerkt:
Een banaan eet ik ook het liefst gewoon geel en niet met kleine bruine plekjes..
Een klein beetje verlept is al teveel natuurlijk, why settle for less then you really want?

Dus Hill in haar early days was voor jou niet meer dan een bruine banaan? :windup:

Nee een hele tros groene bananen.

Groene bananen zijn lekker hard.

Ik durf ook best nog wel te beweren dat ik op mijn 18e ook nog wel een oogje had voor 14 jarigen.. :rolleyes:

Screenshot_20190306-193330_Chrome.jpg

Wat hebben die jonge twintigers toch met milfs?

• Like
Waarderingen: mat
10656878-6778277-image-m-57_1551890880437.jpg

yUS8J1l.jpg

Laatst bewerkt:
R. Kelly weer naar gevangenis
De Amerikaanse r&b-zanger R. Kelly is gisteren in Chicago gearresteerd wegens een fors opgelopen alimentatieschuld. Kelly was nog niet zo lang geleden voorlopig vrijgelaten na een aantal beschuldigingen van seksueel misbruik.

Kelly moest in Chicago voor de rechter verschijnen in een zaak rond onbetaalde alimentatie, maar tijdens de zitting besliste de rechtbank hem aan te houden. Kelly zou zijn ex-vrouw Andrea nog 200.000 dollar achterstallige alimentatie moeten betalen, en moest naar de gevangenis als hij niet minstens 161.000 dollar kon neerleggen. Dat bedrag heeft Kelly volgens zijn advocaten niet.

R. Kelly heeft dinsdag voor het eerst sinds zijn voorlopige vrijlating een interview gegeven over de misbruikzaken waarvan hij momenteel wordt beschuldigd. De zanger sprak met presentatrice Gayle King voor de Amerikaanse talkshow ‘CBS This Morning’. Hij ontkent alle aantijgingen aan zijn adres. Dat is te zien in een vrijgegeven fragment van het interview.

Kelly barstte op een gegeven moment zelfs in tranen uit, toen King hem vroeg of hij inderdaad seks met minderjarige meisjes had gehad, zoals in de omstreden documentaire Surviving R. Kelly gezegd wordt door vermeende slachtoffers. “Hoe dom zou dat zijn! Om zo stom te zijn om ze in mijn kelder op te sluiten en geen eten te geven? Oude geruchten, nieuwe geruchten, komende geruchten... ze zijn allemaal niet waar. Ik heb dit niet gedaan, ik vecht op dit moment voor mijn fucking leven,” aldus een geëmotioneerde Kelly.

R. Kelly werd onlangs op borgtocht vrijgelaten en is in afwachting van zijn proces. Hij dient zich op 22 maart weer te melden bij de rechtbank. De zanger zei eerder niet schuldig te zijn aan de vergrijpen waarvan hij wordt verdacht. Kelly wordt ervan verdacht vier mensen, onder wie drie minderjarigen, in de jaren 1998 tot en met 2010 te hebben misbruikt.

Presentatrice Gayle King praatte ook met Joycelyn Savage en Azriel Clary, die allebei een grote rol spelen in de omstreden documentaire.

Het tweetal kwam, afzonderlijk van elkaar, in contact met Kelly toen ze nog minderjarig waren. Toen ze eenmaal meerderjarig waren en vrijwillig bij de zanger introkken, stonden hun ouders compleet machteloos, wat ook te zien is in de documentaire. Volgens de vrouwen zijn hun ouders alleen maar op geld uit. “Ik huil nu, omdat jullie de waarheid niet kennen. Jullie geloven al die bullshit die onze ouders vertellen,” aldus een geëmotioneerde Azriel, toen King haar vroeg waarom ze begon te huilen toen haar een vraag werd gesteld. “Het zijn allemaal fucking leugens om maar aan geld te komen en ik vind het ongelooflijk dat jullie dat niet inzien. Jullie zijn echt dom.”

In het interview dat Gayle met Kelly had, beweerde de zanger eveneens dat de ouders alleen maar voor het geld gingen. “Wat voor vader of moeder verkoopt een dochter aan een man?” Het hele interview van Gayle met Joycleyn en Azriel wordt vandaag in Amerika uitgezonden.

Dit komt omdat een pedofiel doorgaans geen voorstander is van seks met kinderen, misbruik is bij de meesten helemaal niet aan de orde. Ze weten dat dat fout is. Een aanzienlijk deel is zelf slachtoffer van misbruik geweest. Dit laatste vond ik een fascinerend gegeven omdat het over heel complex gedrag gaat, welke al in de vroege ontwikkeling verstoort is geraakt. Ik vind iemand die een voorkeur heeft voor kinderen op seksueel gebied EN een antisociale levenshouding erop nahoudt, ronduit het meest gevaarlijk.
Valt me altijd op hoe nauw de discussies worden als het over pedofilie gaat. Pedofielen worden meteen gelijkgesteld aan kindermisbruikers, terwijl de meeste kindermisbruikers niet eens pedofiele gevoelens hebben en de meeste pedofielen echt geen kinderen kwaad wil doen. En mensen zijn nog steeds zelf verantwoordelijk voor hun gedrag, maar volgens mij zorgt die taboesfeer er mee voor dat mensen met pedofiele gevoelens met zichzelf in de knoop kunnen raken tot de bom barst en daardoor uiteindelijk idiote dingen kunnen doen. Probeer maar eens een inherent stuk van jezelf angstvallig weg te stoppen.

Als (cultuur)marxistische, kunstliefhebbende homo met connecties (:cool:) weet ik dat er binnen het wereldje van de kunst een heel specifieke markt bestaat, gericht op mensen met zo'n gevoelens. Er zijn echt veel fotografen, schilders, tekenaars, beeldhouwers, schrijvers... die zéér vlot verkopen net omdat ze de behoefte van zo'n mensen op een legale manier vervullen. Nederland is daarin trouwens één van de koplopers in Europa. Ik ken bijvoorbeeld galeriehouders in Groningen die in het najaar een expo organiseerden rond 'jonge jongens'. De boel was na een week zo goed als uitverkocht :roflol: Waren trouwens helemaal geen smakeloze of seksueel getinte stukken. Idem met bepaalde kunstenaars in Parijs, Berlijn...

Is trouwens niets nieuws, zo'n kunst heeft altijd al bestaan en verkocht als zoete broodjes, maar het toont imo vooral hoe zo'n mensen ernaar snakken om daar op een legale manier vorm aan te geven.

Ik quote je trouwens enkel omdat je posts rond zo'n topics me altijd opvallen, roetmop :)

...En mensen zijn nog steeds zelf verantwoordelijk voor hun gedrag, maar volgens mij zorgt die taboesfeer er mee voor dat mensen met pedofiele gevoelens met zichzelf in de knoop kunnen raken tot de bom barst en daardoor uiteindelijk idiote dingen kunnen doen. Probeer maar eens een inherent stuk van jezelf angstvallig weg te stoppen.

Dus mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag -- maar als het fout gaat was het omdat hun omgeving niet begripvol genoeg was. Mooi goedpraten van peuterneukerij.

Er zijn inherente, sociaal uiterst onwenselijke trekken die ik al 45 jaar wegstop, en nog steeds heb ik geen misdaden begaan.

Valt me altijd op hoe nauw de discussies worden als het over pedofilie gaat. Pedofielen worden meteen gelijkgesteld aan kindermisbruikers, terwijl de meeste kindermisbruikers niet eens pedofiele gevoelens hebben en de meeste pedofielen echt geen kinderen kwaad wil doen. En mensen zijn nog steeds zelf verantwoordelijk voor hun gedrag, maar volgens mij zorgt die taboesfeer er mee voor dat mensen met pedofiele gevoelens met zichzelf in de knoop kunnen raken tot de bom barst en daardoor uiteindelijk idiote dingen kunnen doen. Probeer maar eens een inherent stuk van jezelf angstvallig weg te stoppen.

Als (cultuur)marxistische, kunstliefhebbende homo met connecties (:cool:) weet ik dat er binnen het wereldje van de kunst een heel specifieke markt bestaat, gericht op mensen met zo'n gevoelens. Er zijn echt veel fotografen, schilders, tekenaars, beeldhouwers, schrijvers... die zéér vlot verkopen net omdat ze de behoefte van zo'n mensen op een legale manier vervullen. Nederland is daarin trouwens één van de koplopers in Europa. Ik ken bijvoorbeeld galeriehouders in Groningen die in het najaar een expo organiseerden rond 'jonge jongens'. De boel was na een week zo goed als uitverkocht :roflol: Waren trouwens helemaal geen smakeloze of seksueel getinte stukken. Idem met bepaalde kunstenaars in Parijs, Berlijn...

Is trouwens niets nieuws, zo'n kunst heeft altijd al bestaan en verkocht als zoete broodjes, maar het toont imo vooral hoe zo'n mensen ernaar snakken om daar op een legale manier vorm aan te geven.

Ik quote je trouwens enkel omdat je posts rond zo'n topics me altijd opvallen, roetmop :)
gay shots fir3ed!!!! geef die gast een babywipe

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven