MuscleMeat

is het mogelijk om met weinig kcal toch massa te bouwen?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hoi dudes,zoals velen weten zou ik graag in oktober een wedstrijdje meedraaien maar heb nu het ongeluk gehad om vorige week ziek te vallen,dat had zowel voor als nadelen,nadeel : ik ben 7.5 kg vermagert,voordeel : ik ben weer wat droger geworden,maar goed nu zou ik een manier moeten vinden om de droge massa er terug op te plakken,maar hoe kan ik in de laatste 6weken voor de wedstrijd nog wat DROGE spiermassa bijkomen en toch nog op het zelfde % blijven of het liefst nog ferm zakken...

ik ga proberen om tegen de 4 a 5 % aan te gaan,en dat zal me wel lukken binnen 2.5 maand,en dan proberen om op het zelfde % te blijven maar massa te bouwen...

iemand een voorstel?

ik had in gedachten een combi van test prop/tren ace en eventueel masteron of winny erbij...

6 weken is wel erg kort dag om zichtbare droge massa te pakken. Probeer gewoon zo droog en hard mogelijk te worden in die tijd. Daarna gewoon gaan knallen voor de massa en 2x zo groot op de volgende wedstrijd staan ;)

• Topic Starter Topic Starter
das ook een goed voorstel,maar zonder de nodige massa kom ik ook nerges he jops

ironmike86 zei:
hoi dudes,zoals velen weten zou ik graag in oktober een wedstrijdje meedraaien maar heb nu het ongeluk gehad om vorige week ziek te vallen,dat had zowel voor als nadelen,nadeel : ik ben 7.5 kg vermagert,voordeel : ik ben weer wat droger geworden,maar goed nu zou ik een manier moeten vinden om de droge massa er terug op te plakken,maar hoe kan ik in de laatste 6weken voor de wedstrijd nog wat DROGE spiermassa bijkomen en toch nog op het zelfde % blijven of het liefst nog ferm zakken...

ik ga proberen om tegen de 4 a 5 % aan te gaan,en dat zal me wel lukken binnen 2.5 maand,en dan proberen om op het zelfde % te blijven maar massa te bouwen...

iemand een voorstel?

ik had in gedachten een combi van test prop/trenbolone ace en eventueel masteron of winny erbij...

Misschien wat stanazolol tabs!!! Heb totaal geen ervaring met wedstrijdvoorbereiding maar wat in mij opkomt is stanazolol tabs omdat die geen vocht vasthouden maar toch wat wint aan massa...

jp79 zei:
Misschien wat stanazolol tabs!!! Heb totaal geen ervaring met wedstrijdvoorbereiding maar wat in mij opkomt is stanazolol tabs omdat die geen vocht vasthouden maar toch wat wint aan massa...

ja das het probleem,om massa te bouwen heb je veel voeding nodig en dat heb je dus niet in wedstrijd voorbereiding...

meeste profs gebruiken toch middelen als halo en oxys om er goed uit te zien voor een westrijd. maar weet niet of dit ook voor amateurs wat is.

oxy's? dat zijn toch ferme vocht absorbeerders?

ja over het algemeen zal je er een vochtbom van worden, profasionals stellen hun hele voedingsschema hierop af zonder zout enzo.

Primobolan zou voor jou wel is een oplossing kunnen zijn. Ik weet dat het in de literatuur als een massabouwer wordt beschreven weliswaar zonder aromatisering. En dit is toch wat je wou, ofniet soms?
Primo heeft ook de eigenschap van te werken met weinig caloriën => de ultieme oplossing... Je kunt er mss wat test prop naast zetten voor je libido. Ikzelf zit nu op 300mg primo E4D en als ik jou was zou ik gewoon 400mg E4D zetten + wat test prop ED of EOD en op het einde wat mst of winnie hangt ervan af hoe laag je in vet%zet. Mss ook igf1 gebruiken dan zou je ook nog is in vet% kunnen zakken...

Succes

idd phil,ik wil iets waar je geen vet en vocht van bijkomt,maar toch massa proberen opbouwen met weinig voedingstoffen he,maar met primo hou je ook vocht vast,en primo is een lange ester,ik zou maar 6 weken willen gebruiken...

maar het is een goed voorstel,primo,test prop en masteron of winny...

primo 400mg e4d,test prop 100mg eod,en winny 50 mg ed?? zoiets?

Je valt 7,5 kg af in een week?
Das denk ik 6 kg vocht en een legere maag/darm.
Dat zit er zo weer aan kerel!

maartenonnink zei:
meeste profs gebruiken toch middelen als halo en oxys om er goed uit te zien voor een westrijd. maar weet niet of dit ook voor amateurs wat is.

Oxy's net voor een wedstrijd lijkt mij geen optie ivm het vele vocht vasthouden (waterretentie)

RichardV zei:
Je valt 7,5 kg af in een week?
Das denk ik 6 kg vocht en een legere maag/darm.
Dat zit er zo weer aan kerel!

nono das zeker niet het geval,ik zie duidelijk dat ik een pak massa kwijt ben,m'n benen zijn een pak lichter evenals m'n borst en armen,daar ben ik het meeste massa kwijt...

en dat zal er niet zo weer aankomen,aangezien ik aan het cutten ben zal ik nu niet zo simpelweg wat massa bijkweken :)

Spiermassa verlies in 1 week is echt nooit 7,5 kg. Kan gewoon onmogelijk. Tenzij een speciaal virus ofzo, maar bij een normaal week ziekbed 7,5 kg spiermassa?
Ik ben wel eens na een motorongeluk 2 weken geheel plat geweest, kon niks, en ook eten was erg minimaal. Was toen ook wel een kg of 8 kwijt, maar 5 zaten er binnen 2 dagen ook weer aan.

ironmike86 zei:
idd phil,ik wil iets waar je geen vet en vocht van bijkomt,maar toch massa proberen opbouwen met weinig voedingstoffen he,maar met primo hou je ook vocht vast,en primo is een lange ester,ik zou maar 6 weken willen gebruiken...

maar het is een goed voorstel,primo,test prop en masteron of winny...

primo 400mg e4d,test prop 100mg eod,en winny 50 mg ed?? zoiets?

Kerel wat bedoel je met geen vocht geen vet ook nog met weinig voedingstoffen massa opbouwen .....je kunt spuiten wat je wilt je moet toch aan je eiwitten komen anders bouw je nog niks op.En als je in die 6 weken massa wilt pakken dan zul je toch je eiwitten hoog moeten houden.

ja richard maar ik heb 3 dagen 40°C koorts gehad,4 dagen NIETS gegeten en een week nie getraind,dan gaat het vlug m'n beste vriend,ook al omdat ik pas een week aan het nakuren was...

rafael25 zei:
Kerel wat bedoel je met geen vocht geen vet ook nog met weinig voedingstoffen massa opbouwen .....je kunt spuiten wat je wilt je moet toch aan je eiwitten komen anders bouw je nog niks op.En als je in die 6 weken massa wilt pakken dan zul je toch je eiwitten hoog moeten houden.

ja idd m'n eiwitten blijven fel boven de 400 gr per dag maar m'n kh en vet das minimaal he,maar voor massa heb je niet alleen eiwitten nodig he ;)

RichardV zei:
Spiermassa verlies in 1 week is echt nooit 7,5 kg. Kan gewoon onmogelijk. Tenzij een speciaal virus ofzo, maar bij een normaal week ziekbed 7,5 kg spiermassa?
Ik ben wel eens na een motorongeluk 2 weken geheel plat geweest, kon niks, en ook eten was erg minimaal. Was toen ook wel een kg of 8 kwijt, maar 5 zaten er binnen 2 dagen ook weer aan.

Ja heb ook iets in deze trand meegemaakt maar door de goede voeding kwam 80% er weer bij maar deze man kan helaas niet zohoog in de carbs zitten. Maar ben het er wel mee eens dat je geen 7.5 kilo spiermassa in de week verliest...

ironmike86 zei:
ja richard maar ik heb 3 dagen 40°C koorts gehad,4 dagen NIETS gegeten en een week nie getraind,dan gaat het vlug m'n beste vriend,ook al omdat ik pas een week aan het nakuren was...

zou doen wat jopske zegt ook omdat je net een kuur erop heb zitten zo te horen

Terug
Naar boven