XXL Nutrition

is het mogelijk om met weinig kcal toch massa te bouwen?

• Topic Starter Topic Starter
snider zei:
je cut nu al enkele weken zonder cardio????

idd en het lukt prima,nu gooi ik er cardio bij om het proces nog iets te versnellen volgende week ook de kh nog iets verlagen en we zijn vertrokke,droogte zal zeker geen probleem zijn,het idd de massa waar ik me zorgen om maak...

mijn visie, geen half werk, als je het doet doe het dan goed...dit is imo natte vingerwerk.

• Topic Starter Topic Starter
nattevingerwerk??

ironmike86 zei:
mss een typisch antwerpse uitdrukking maar aan de hand van de context zou je toch moeten begrijpen wat het betekent ;)
ik heb maar 1 tip voor je, zoek goede begleiding, ik meen dat je van Gent komt dus dan is elite-gym de beste optie.

grtz

Ik ken je trainingschema niet, maar ik zou het volume laag houden en voor intensiteit gaan. Bijv. elke dag 1 spiergroep, maximaal 30 minuten. Piramide sets, veel tot failure. Dan krijg je misschien toch een groei impuls. Als je dan 6 dagen traint, is dat niet meer dan 3 uur per week, maar wel kei-intensief.

gewicht zegt op t podium geen ene moer. train wel eens met een jongen (eigenlijk traint voor master-wedstrijden, dus wat oudere man ;))
en hij weegt 15kg minder, als je foto's van hem op t podium ziet zou je dat echt niet zeggen. je kunt beter keihard en keidroog staan dan groot en vochtig.

Terug
Naar boven