XXL Nutrition

is het mogelijk om met weinig kcal toch massa te bouwen?

• Topic Starter Topic Starter
maar tegen de "kuur" ben ik toch al 3 maand en 2 weken ongeveer off,en dan is het nog 6 weken tegen de wedstrijd,mss kan ik 4 maand off gaan en dan nog 4 weken on...

ik weet het echt niet

@mike: Ik denk dat idd een goed voorstel is. Kzou toch wat extra test prop in huis halen omdat die primo echt wel onderdrukt hoor. Ik merk het nu zelf ook de primo onderdrukt op hogere dosis meer als je denkt. Dat je van primo vocht op houd zou eigenlijk niet mogen als we kijken naar het profiel van deze AAS. Toch heeft de praktijk geleerd dat je er toch een beetje vocht van ophoudt. Hier moet je echter geen schrik van hebben omdat het een minime hoeveelheid vocht is.
Ik dacht eerst ook dat je met primo tien weken moet kuren maar dit lijkt bij mij toch zeker niet het geval, 8 weken zou ik wel doen en ook wel effe frontloaden dan hé...
Kdenk dat dit het ideale kuurschema voor jouw doelstellingen is...

Succes kerel...

8 weken is te lang,simpelweg omdat ik dan te vroeg moet beginnen,ik zou graag de off tijd respecteren :) ik heb in totaal 8 weken gekuurt + 4 weken nakuur is 12 weken off en ik doe daar nog 2 weken extra bij just to be shure :D

Jij moet natuurlijk je prioriteiten stellen hé maar ik zou dan toch niet met primo kuren want je hebt echt wel wat tijd nodig eer die inkickt.

Mss test prop+trenace+arimidex+op einde winnie of mast...
Dit is dan wel ineens een pak heftiger... Sta je lekker agri op het podium haha

philippe_no zei:
Jij moet natuurlijk je prioriteiten stellen hé maar ik zou dan toch niet met primo kuren want je hebt echt wel wat tijd nodig eer die inkickt.

Mss test prop+trenace+arimidex+op einde winnie of mast...
Dit is dan wel ineens een pak heftiger... Sta je lekker agri op het podium haha

wel die combi had ik ook al overwogen maar aan de andere kant gaat me dat wel heel duur uitkomen en als ik dan enkel wat harder kom te staan lijkt me dat niet waard,dan hou ik die combi liever voor de winter als ik lekker harde kilo's kan nemen een goed kan vreten...ik zal het eens bespreken met m'n makker uit de gym die weet er ook wel wat van.

Ik denk dat je primokuurtje je wel wat duurder gaat uitkomen hoor.
Of ga je mss 800mg tren per week in je lijf knallen? Dan zul je wel heftig gaan?!!!!!:D

Wat ik nog vergeten was is dat je mss wat anavar zou kunnen gebruiken de laatste weken om toch nog lekker te kunnen knallen ondanks de vermoeidheid van het cutten... Dan wordt het wel echt duur :D

philippe_no zei:
Ik denk dat je primokuurtje je wel wat duurder gaat uitkomen hoor.
Of ga je mss 800mg trenbolone per week in je lijf knallen? Dan zul je wel heftig gaan?!!!!!:D

Wat ik nog vergeten was is dat je mss wat anavar zou kunnen gebruiken de laatste weken om toch nog lekker te kunnen knallen ondanks de vermoeidheid van het cutten... Dan wordt het wel echt duur :D

hehe ik zal het eens rustig (proberen)berekene :D

edit : ik heb het berekent met primo op 400mg om de 4 dagen,test prop 100mg om de dag(voor 8 weken) en anavar(laatste 3 weken)en dan heb ik test prop op 100mg en tren ace op 75 mg en winn(voor 6 weken) uitgerekent ...

als het klopt is de primo combi bijna de helft zo duur...en als ik dan maar 4 of 5 kg pak dan lijkt me dat niet waard...

ik begin zwaar verward te geraken :D

Laatst bewerkt:
sorry dat ik het zeg ironmike maar ik vind het echt niet verstandig je bent ook nogal jong weetje ik zou gewoon 6 maanden off en dan gewoon gelijk goed kuurtje pakken je moet natuurlijk ook naar je lichaam luisteren je bent niet voor niks zo ziek geweest.

je hebt erges gelijk,maar 1 kuurtje per jaar is gewoon te weinig als je goed massa wil bouwen in mijn ogen,dat ik ziek ben geworden das deels door de verminderde weerstand van m'n kuur maar het speelt wel ook een grote rol dat de week ervoor m'n vriendin exact het zelfde had,en dan is het niet moeilijk om het over te nemen he :)

je zal wel veel water en vet in je spieren gehad hebben. zoveel kg spier ben je inderdaad niet verloren op één week. kan gewoon niet.

gast, als je dan slim bent wacht je met je wedstrijd tot in mei ofzo...
als je echt zoveel massa verloren bent? zoveeeeeel had je imo al niet, dan nog rekeninghoudend met het volume verlies voor de wedstrijdshape (ook al kuur je) tja...wat heb je dan binnenkort te zoeken op een wedstrijd?

enrico zei:
gast, als je dan slim bent wacht je met je wedstrijd tot in mei ofzo...
als je echt zoveel massa verloren bent? zoveeeeeel had je imo al niet, dan nog rekeninghoudend met het volume verlies voor de wedstrijdshape (ook al kuur je) tja...wat heb je dan binnenkort te zoeken op een wedstrijd?

das ook nie direct wat ze noemen opbouwende kritiek eh vriend...:mad:

ik ben gewoon eerlijk, sorry m8

eerlijk...man je breekt me gewoon af met 15 buldozers tegelijk...

sebiet breekt ie nog meer af van alle stress enrico
foei hoor :D

je moet gewoon realistisch zijn en eerlijk zijn t.o.v. jezelf, je wilt je fysiek ff gaan redden de laatste weken voor de wedstrijd....dude...je fysiek moest al op punt staan, en de laatste weken zijn om het af te werken...

Idd...klinkt hard maar dan ben je te laat begonnen met voorbereiding. 6 Weken van tevoren had je al op 6-7% moeten staan. Die laatste weken zijn om je helemaal hard te maken...is het echt niet verstandiger om deze wedstijd te skippen, en aan een volgende deel te nemen als je wel helemaal in shape bent?

dudes alstublief,het is nog 4 maand en ik sta nu op 9% ik heb echt wel nog tijd genoeg om naar de 4 a 5% op te gaan volgende week begin ik met cardio en dan zal het zeker lukken,het is zoals ik het zeg,de laatste weken wil ik op hetzelfde% blijven maar gewoon nog wat extra massa opplakken... ik begrijp jullie frustratie niet...

dat extra massa pakken is gewoon onrealistisch man :roflol:
waarom valt iedereen 10-15kg af in zijn voorbereiding denk je? met ook een boel AS? weet je wel hoeveel je alleen al verliest aan vocht?

edit: tenzij je natuurlijk half zijn gat op het podium wilt staan, dan zal et wel lukken, maar geloof niet dat je met jou opzet meedoet voor de overwinning hoor, je zal veel te soft staan

je cut nu al enkele weken zonder cardio????

Terug
Naar boven