XXL Nutrition

Is het slecht om????

Bezoekers in dit topic

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2003
Berichten
2.027
Waardering
4
Ik rook sinds kort soms in het weekend een jointje. Niet meer dan 1 x in de week. Is 1 x in de week een jonitje roken slecht voor mijn groei??
 
dat maakt je een slecht mens.
dus niet doen

:thumbs:

o o o
er zullen velen commentaar op mij leveren

okeoke

blijkbaar is het niet erg voor je, je krijg er blijkbaar ook nog meer honger van dus kun je meer eten, en blijkbaar vind iedereen het fantasties, dus
blijkbaar niet nee

jopie
 
tja , dat begon bij mij ook bij eentje , en dat is zo' n 20 jaar geleden .
Ik ben er nu al een tijdje (2maanden) mee gestopt omdat ik aan de +/- 200€ per maand aan't opblowen was...dus kerel als je ballen aan je lijf heb...blijft het bij enkelen (heb je die dicipline echter niet , stop er dan NU mee , het kost klauwen vol geld en is de kanker niet waard ! :no:
 
waarom zou je uberhaupt die shit roken :S
je bent een bber right? geen JUNK
 
er zijn kampioenen die veel blowen, maar je groei bevorderen zal het zeker niet. Net nu jij flink bezig bent en begonnen bent met deftig bodybuilden ga je ineens blowen? that´s ****ed dude. Ik ben hard aan het afbouwen (ik geef toe, kan er moeilijker vanaf dan ik dacht) en jij begint ineens? slechte shit gast, mijn advies blijf er af.
Het begon bij iedereen met af en toe eentje...
 
Als je het af en toe doet kan het mijn inziens weinig kwaad. Maar ik ben bevooroordeeld omdat ik het zelf ook doe. Ik houd het trouwens wel bij eens in 1 of 2 weken.

Trouwens, Champ, rookt toch ook vaak na de training nog een jointje of vergis ik me nou?
 
Ik denk ook niet dat het niet veel verschil uitmaakt of je nu wel of niet één jointje in de week rookt. Toen ik een jaar of 14/15 was deed ik het elke dag tot mn 17e. Vanaf toen ongeveer hetzelfde als jij nu doet maar bij mij maakt het weinig verschil. Toch zorgt wiet wel voor een slechte invloed op je testosteronproductie en dat is niet zo best als je zoveel mogelijk wil groeien. Dus de keuze ligt uiteindelijk bij jou..
 
Homer17 zei:
waarom zou je uberhaupt die shit roken :S
je bent een bber right? geen JUNK

dus als je een joint rookt ben je junk?
laat me raden: als je een junk bent ben je in jouw ogen zeker ook een crimineel of niet?:rolleyes:

maar ben t in zekere zin wel met je eens, is onverstandig qua testspiegel maar goed, t is jouw keuze he:)

ben blij dat ik er vanaf ben

getekend, een ex-junk:D
 
sorry mijn vorige post was idd wel erg hard.. maarjah ik bedoelde et niet zo :P maar ik laat em wel zo staan omdat dandy em gequote heeft... maaruh jah als je et te vaak doet dat jointje roken vind ik wel junkerig :D maar er bestaan ook junks die geld hebben voor die wiet ofzo dus hoeven niet te jatten --> geen crimineel :P
 
Tjibbe zei:
Ik rook sinds kort soms in het weekend een jointje. Niet meer dan 1 x in de week. Is 1 x in de week een jonitje roken slecht voor mijn groei??
Nee. Ik doe het ook en groei er echt niet minder door. Merk zelfs dat me eetlust veel beter is en me slaap dieper. Nu wil ik niets aanmoedigen maar 1 maal per week is hetzelfde als 1 pint per dag: het maakt niets uit en is niet erg slecht voor je gezondheid.
 
Hmm.. die vergelijking met die pint per dag is gevaarlijk om die te maken hoor admin. Ik had het toevallig deze week met mn rookmaatje erover, zijn nu serieus aan het minderen. Hij zei dat hij liever matig een biertje dronk dan een jointje rookte, ik andersom. Toen ff op zoek gegaan naar de schadelijkheid, de verhouding van beide.
Op verschillende plaatsen las ik dat MATIG drinken gezonder is dan MATIG blowen. Mááár dat OVERMATIG blowen ´gezonder´ is dan OVERMATIG drinken.
Maar weet niet waar de grens ligt, één joint op de zaterdagavond slechter dan elke dag één pint? Dat weet ik niet, geen onderzoek van gezien. Maar desondanks is het niet helemaal waar.
één pint is niet slecht, één joint wel. Blowen is ALTIJD slecht, drinken niet. Voor je groei maakt het inderdaad weinig uit.
 
1 pint per dag verbeterd je gezondheid, 1 joint per week verslechterd je gezondheid (nauwelijks), maar verder ben ik het wel met je eens ja.
 
Ik ben het er totaal niet mee eens. Als je wel blowt en drinkt, ben je IMO slechter bezig, dan wanneer je het niet doet. Elk klein beetje helpt, of je het nu WILT geloven of niet. OK, als je er niet van af kunt blijven, dan moet het maar, omdat je je anders mentaal niet goed voelt, en je er op achteruit gaat. Het drinken en blowen geeft naar mijn mening meer een mentale boost, maar ook een fisieke achteruitgang. Als die mentale boost groter is dan de fisieke achteruigang, dan zul je groeien. Dat zie je ook aan mensen die 1 dag in de week snoep eten..... ze groeien er goed op.

En waarom zegt iedereen dat het weinig uitmaakt? Weinig is wel degelijk iets.... Als je dan zo hardcore bent, geef dan ook dit op. Ik ben het helemaal eens met jopie.

En ten 2e wil ik ingaan tegen wat D. zei. Hij zegt dat ook heel veel kampioenen cheaten en blowen. Dan moet je je eens afvragen, of ze niet nog grotere kampioenen waren geweest, als ze ipv een biertje of joint een extra portie havermout met kip hadden gegeten? Had Champ niet 310 kg kunnen fullsquatten als hij nooit geblowt had? Zou Arnold niet nog droger/ groter zijn geweest als hij nooit gerookt had?

Ik hoop dat jullie mijn mening kunnen begrijpen.

Mvg,
 
Je moest eens weten wat al die pro bbers allemaal doen. Ik denk dat je snel anders zou praten. Drugs, alcohol, weed, sigaretten, anabolen maakt niet uit. Al sje denkt dat hun niet hardcore zijn? Hardcore heeft niets met gezond leven te maken, zeker niet in bbing/topsport.

En het is bewezen dat mannen minder kans hebben op hartkwalen als ze 1 pint per dag drinken, en het i snooit bewezen dat 1 joint per week kanker kan veroorzaken of de gezondheid aanzienlijk beschadigd. Nogmaals, als je het niet doet, goed voor jouw. Lekker gezond enzo. Maar denk niet dat hardcore bbing of plifting ook maar iets met gezonder leven te maken heeft.
 
en is niet erg slecht voor je gezondheid.

neuh let jij op :p weet je hoeveel miljoen hersencellen daarmee kapoetski maakt? echt ziekelijk en dan te bedenken wat et doet met je longen...
 
Tja.. ik neem nooit drugs/xtc ed, ben nooit dronken, eet en leef verder gezond. Genoeg jongeren maar ook volwassenen die gewoon door slechter te eten en te leven waarschijnlijk véél ongezonder zijn dan mij met me 1 jointje/w en 5 pintjes/w

Nr 1 doodsoorzaak en ziekte is en blijft hart en vaat ziekten, meestal veroorzaakt door verkeerde voeding. Op nr 2 komt kanker, toch vooral door het regelmatig roken van sigaretten.

In het leve moet je af en toe ook eens genieten, en dat doet ieder op zijn /haar manier.
 
admin zei:
In het leve moet je af en toe ook eens genieten, en dat doet ieder op zijn /haar manier.

precies...en zeg nou zelf...een keer in de zoveel tijd is ut best lekker om je us ff lekker helemaal zat te zuipen ofniet?? :)
 
dude dat is elke dag wel lekker, blowen ook en coke snuiven helemaal.
Maar je helemaal klemzuipen daar smelten je spieren letterlijk van weg, kleine vriend! Dat probeerde ik uit te leggen....
Het leven zou in ieder geval een stuk fijner zijn zonder bodybuilding... maar ja dat is met veel verslavingen het geval ;)
 
Wie zegt dat ik niet gezond leef? Maarja, je geloofd ook wel wat je WILT geloven, als ze je morgen zouden vertellen dat je van snoep groot zou worden, dan zou je het graag aannemen, en als ze je vertellen dat je 1000 gram KH door de keel moet proppen, dan wil niemand dat omdat het moeilijk vol te houden is.

Ik ben gewoon perfectionist, verder niets. Ten tweede vind ik niet dat je jezelf met de pros moet verglijken, wat zij doen is ook niet altijd goed. Als Ron Coleman zegt dat decline presses goed zijn voor de binnenkant borst, doe jij het dan ook? WIj zijn de pro's niet, en de pro's zijn ons niet.

Ik offer alles, maar dan ook alles op om maar iets beter te worden. Jij ook?
 
D. zei:
Maar je helemaal klemzuipen daar smelten je spieren letterlijk van weg, kleine vriend! Dat probeerde ik uit te leggen....

toch niet van je een keer in de laat ik zeggen 3 maanden je een keer vol te zuipen ofwel???
 
Back
Naar boven