MuscleMeat

Androgene receptoren verzadigd

• Topic Starter Topic Starter
Dus iemand(AK) van 100kg en 1.78m is nu ineens als Biggy ?
Ik begon pas met kuren op 98kg en 1.76m. Appels met peren vergelijken heb je niks aan hier, het gaat om AK
IMG_7172.jpeg - 601048
💔

• Topic Starter Topic Starter
@ak open gewoon weer een kuurlog en loop niet zo te zeiken
Als iemand vragen heeft geef ik antwoord, hoef daarvoor toch niet een log bij te houden. Dat iemand het wellicht niet mee eens is of het anders zou doen is geen probleem, meerdere opties mogelijk en misschien is zelfs een andere optie ook beter. Deel alleen mijn pad, maar claim verre van dat dit het beste pad is voor iedereen.

Ben wel transparant iig en post regelmatig wel een fysiek update en mag men zelf oordelen of het werkt of niet.

(Zou het oprecht zelf ook anders aanpakken nogmaals, maar andere methodes is meer ervaringen zodat ik achteraf niet kan zeggen “had ik maar”)

Dus iemand(AK) van 100kg en 1.78m is nu ineens als Biggy ?
Ik begon pas met kuren op 98kg en 1.76m. Appels met peren vergelijken heb je niks aan hier, het gaat om AK
Ja ja, en natty hoorde je tot de sterkste gasten van Nederland blabla. Niemand heeft ooit een pic of filmpje gezien dus laten we het daar maar bij laten voor wat betreft jouw resultaten.

Als iemand vragen heeft geef ik antwoord, hoef daarvoor toch niet een log bij te houden. Dat iemand het wellicht niet mee eens is of het anders zou doen is geen probleem, meerdere opties mogelijk en misschien is zelfs een andere optie ook beter. Deel alleen mijn pad, maar claim verre van dat dit het beste pad is voor iedereen.

Ben wel transparant iig en post regelmatig wel een fysiek update en mag men zelf oordelen of het werkt of niet.

(Zou het oprecht zelf ook anders aanpakken nogmaals, maar andere methodes is meer ervaringen zodat ik achteraf niet kan zeggen “had ik maar”)
Blijven doen imo, vind t wel leuk om te lezen.

• Like
Waarderingen: AK
Ja ja, en natty hoorde je tot de sterkste gasten van Nederland blabla. Niemand heeft ooit een pic of filmpje gezien dus laten we het daar maar bij laten voor wat betreft jouw resultaten.
Dat was al voor jou tijd hier. Vroeger bouwde je eerst massa en probeerde je je max er naturel uit halen, en dan pas kuren.
Maar zoals ik zeg is wat hier nu gebeurt appels met peren vergelijken en reageert men niet meer op wat iemand daadwerkelijk schrijft. Verder is er ook nog genoeg ruimte tussen 350 en 150mg Test, en zak je echt niet in 4-6 weken in elkaar als je op 150mg test gaat. Je hebt ook nog dosis in je bloed van Blast.

@ak Ik bedoel met zeiken dat je geen LOG meer wilt bijhouden. Je hartje hoeft niet gebroken te zijn, ik hou nog steeds van jou ( soms iets minder :D)

• Heart
Waarderingen: AK
Misschien niet helemaal on topic, maar tijdens elke kuur gebruik ik l-carnitine. Carnitine verhoogt androgeenreceptoren in rust en zelfs nog meer na inspanning. Dus als je nu op een plateau zit zou je dit kunnen proberen i.p.v. je dosis te verhogen.

Carnitine transports lipids (fat) into the cellular mitochondria to be used as energy -> androgen receptor (AR) activity within those same cells is increased.

These effects were shown in a study where 3-weeks of L-Carnitine L-Tartrate supplementation at 2g/day was able to significantly increase the number of active androgen receptors in human subjects at rest.

The same researchers later replicated the study with exercising subjects to prove – this time with actual muscle biopsies – that in trained males, L-Carnitine L-Tartrate is even better at boosting AR content than what is seen at subjects who are sedentary.

Terug
Naar boven