Fitness Seller

Is it possible?

Mustang1994

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
9%
Hoi allemaal

Ik ben een maand geleden gestart met iron pompen in de gym
en wil graag weten of ik een ecto ben (ik denk van wel)

Graag zou ik ook in zomer 2012 dit berijkt hebben als het kan of zou ik zelfs meer kunnen berijken???

Stats december 2011 Stats juni/juli 2012
178cm 178cm
60 kg 70kg
7a8 %vetje 6%

December 2011 foto's
http://i42.tinypic.com/2mgqqtt.jpg ( rug )
http://i43.tinypic.com/20zw588.jpg ( Front )

Eetschema ben ik hard aan het werken, trainingsschema in orde;)

Mvg

Daan

Eerst wat jaartjes bulken. 10 kg kan prima in je eerste jaar. Flink eten. Ecto? lijkt me wel meerendeels.

Ecto, gewoon eten eten en eten
Wat is je trainingsshema

• Topic Starter Topic Starter
Maandag (Borst,triceps,buik)
Dinsdag (Rug,Biceps)
Woensdag (benen,buik)
Donderdag (Schouder,borst,triceps)
Vrijdag (Rug,bicep,buik)
Zaterdag & Zondag uiteraard rust

Daarbij fiets ik c.a 30 min per dag (mijn vervoersmiddel)

Eten eten eten eten eten eten eten eten.

Maandag (Borst,triceps,buik)
Dinsdag (Rug,Biceps)
Woensdag (benen,buik)
Donderdag (Schouder,borst,triceps)
Vrijdag (Rug,bicep,buik)
Zaterdag & Zondag uiteraard rust

Daarbij fiets ik c.a 30 min per dag (mijn vervoersmiddel)

best druk schema, misschien woensdag ook rust doen ofzo.
gwn veel eten:)

woensdag vrijhouden alles gewoon een dagje doorschuiven? dan heb je woensdag en zondag rust, 2 x in de week 1 plaats van 1 x lange rust

Als je alles graag meerdere keren in de weekwil pakken, waarom dan niet bijvoorbeeld een ub/lb split
maandag: Bovenlichaam (traps, schouders, biceps, triceps, borst, rug)
dinsdag: onderlichaam (Kuiten, quads, hamstrings, onderrug, buik)
woensdag rust
Donderdag: bovenlichaam
Vrijdag: onderlichaam
en weekend rust

Nu heb je wel een heel erg zwaar schema, vraag me af of dat goed gaat als je op een gegeven moment goed zwaar gaat trainen

En vetpercentage moet je niet teveel op letten. Naar 6% vet is echt niet nodig, of vind je jezelf nu te dik soms? Als je aankomt oog je sowieso anders. En aankomen gaat toch een stuk moeilijker als je bang bent dat je in vet aankomt. Als je van de 7 naar de 6 procent wil gaan moet je er wel wat moeite voor doen namelijk

Als je alles graag meerdere keren in de weekwil pakken, waarom dan niet bijvoorbeeld een ub/lb split
maandag: Bovenlichaam (traps, schouders, biceps, triceps, borst, rug)
dinsdag: onderlichaam (Kuiten, quads, hamstrings, onderrug, buik)
woensdag rust
Donderdag: bovenlichaam
Vrijdag: onderlichaam
en weekend rust

Nu heb je wel een heel erg zwaar schema, vraag me af of dat goed gaat als je op een gegeven moment goed zwaar gaat trainen

En vetpercentage moet je niet teveel op letten. Naar 6% vet is echt niet nodig, of vind je jezelf nu te dik soms? Als je aankomt oog je sowieso anders. En aankomen gaat toch een stuk moeilijker als je bang bent dat je in vet aankomt. Als je van de 7 naar de 6 procent wil gaan moet je er wel wat moeite voor doen namelijk

Dat heb ik vaker gehoord dat ik te zwaar train maar ik slaap als een baby en heb de dag daarna energie als een malle is het dan slecht of kan het?

Haal ik met een split schema wel evenveel resultaat? (whats ub/lb)
en ik vind me zelf juist te dun maar in de zomer wil ik natuurlijk wel een beach proof body hebben

Thnx voor alle snelle reacties en tips guys

Peace

ub/lb is wat ik daaronder uit het gelegd upper body/lower body split, dus ene dag het een andere dag het ander.

Beachproof ben je sowieso wel als je goed gaat trainen en eten in de zomer, ook met bijvoorbeeld 1 of 2% vet meer.

En het gaat niet zozeer om je energie, maar meer om de belasting en hersteltijd van je spieren. Je spieren groeien juist in de periode na de training als ze rusten en op deze manier heb je wel weinig rust. Durf alleen niet te zeggen of het teveel is of gewoon kan. Ligt er ook aan hoe intensief je traint.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

hier staan bijvoorbeeld ook allemaal soorten trainingschema's, anders kan je kijken of hier wat bij zit en als je wil zelf ergens een keer in de week buik aan toevoegen. Je buik kan je over het algemeen wel vaker trainen dan andere spiergroepen dus

ub/lb is wat ik daaronder uit het gelegd upper body/lower body split, dus ene dag het een andere dag het ander.

Beachproof ben je sowieso wel als je goed gaat trainen en eten in de zomer, ook met bijvoorbeeld 1 of 2% vet meer.

En het gaat niet zozeer om je energie, maar meer om de belasting en hersteltijd van je spieren. Je spieren groeien juist in de periode na de training als ze rusten en op deze manier heb je wel weinig rust. Durf alleen niet te zeggen of het teveel is of gewoon kan. Ligt er ook aan hoe intensief je traint.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

hier staan bijvoorbeeld ook allemaal soorten trainingschema's, anders kan je kijken of hier wat bij zit en als je wil zelf ergens een keer in de week buik aan toevoegen. Je buik kan je over het algemeen wel vaker trainen dan andere spiergroepen dus

Dus ik zou beter een 4 daags split programma kunnen doen?
- benen (quadriceps & hamstrings)
- borst en triceps
- rug en biceps
- schouders en kuiten

En dan 3 keer in de week thuis me buik trainen? of kan ik tijdens mij rust dagen mijn buik pakken,

Als iemand toenvallig een kant en klaar split schema heeft zou die het mij dan op kunnen sturen zodat ik me er eens over kan buigen;)

(Y)

ook al ben je ecto, het is geen excuus om te vragen of je je doel kan behalen of niet. met genoeg discipline kan je het.

ook al ben je ecto, het is geen excuus om te vragen of je je doel kan behalen of niet. met genoeg discipline kan je het.

Mijn doel is om uit eindelijk rond de 85 kilo te wegen
ik vroeg me alleen af of ik rond de zomer al 10 kilo zwaarder zou kunnen zijn
en dat ecto gebeuren "dat was gewoon curiositeit";)

Peace

Als je 85kg weegt bij dit vp zegt niemand dat jij ecto bent, dus ben je ecto? Nee. Als je iets meer eet woog je maybe 70 en was je ook niet als 'ecto' aangewezen.

10kg zwaarder moet lukken maar incl. vocht etc.

Terug
Naar boven