XXL Nutrition

Is it possible?

Een echte ecto lijk je me niet. Meer een mengeling van meso - ectomorf die gewoon niet gewoon eet! Eerste 10 kilo zullen er wel snel opgaan als je goed eet. Mijn eerste 13 kilo was binnen een paar maanden binnen, daarna in 3 weken het vet en vocht dat ik vast hield eraf gecut. Natuurlijk was de 10 kilo die ik overhield niet puur spiermassa, maar daar zat geen vet bij.

10kg vvm? heel hard trainen en zeer strict op je voeding, anders nee

10kg vvm? heel hard trainen en zeer strict op je voeding, anders nee

10kg is makkelijk in je eerste jaar, ookal eet je alleen brood en doe je koprollen als training :p

Een echte ecto lijk je me niet. Meer een mengeling van meso - ectomorf die gewoon niet gewoon eet! Eerste 10 kilo zullen er wel snel opgaan als je goed eet. Mijn eerste 13 kilo was binnen een paar maanden binnen, daarna in 3 weken het vet en vocht dat ik vast hield eraf gecut. Natuurlijk was de 10 kilo die ik overhield niet puur spiermassa, maar daar zat geen vet bij.

13kg in een paar maanden??? Wat is een paar? 3-4? Denk dat het dan voornamelijk vocht en vet was, 1-1.5-2 kg lijkt me toch wel max

Dat heb ik vaker gehoord dat ik te zwaar train maar ik slaap als een baby en heb de dag daarna energie als een malle is het dan slecht of kan het?

Haal ik met een split schema wel evenveel resultaat? (whats ub/lb)
en ik vind me zelf juist te dun maar in de zomer wil ik natuurlijk wel een beach proof body hebben

Thnx voor alle snelle reacties en tips guys

Peace

Super goed dat je zwaar traint! Enkel zien dat je voldoende eet om de groei te ondersteunen dat je lichaam meemaakt.

Keep it up!;)

3x buik :') Zo overdreven

Goed eten, en niet te lang trainen, maar wel zwaar trainen.

70 kilo halen moet je wel lukken, alleen niet bij 6% vet... Daar geef ik je 2 jaar voor. Een vetpercentage van 10-11% is te doen.

Gelijkaardige beginfysiek als ik:) Komt helemaal goed!

Terug
Naar boven