Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is jouw gelaat veranderd door gebruik van steroïden en/of andere middelen?
er zijn er veel die mij niet meer herkennen, ook omdat ik op een paar jaar een 40kg aangekomen ben,kaken zijn veel groter, groter hoofd, agressieve uitstraling
er zijn er veel die mij niet meer herkennen, ook omdat ik op een paar jaar een 40kg aangekomen ben,kaken zijn veel groter, groter hoofd, agressieve uitstraling
Mijn kop is veel dikker geworden ja, en waarschijnlijk zal ik ook meer baardgroei gekregen hebben maar het valt mij allemaal niet meer op eigenlijk want ik loop zo al het grootste deel van mijn leven rond.
Ik vraag me toch wel af welke kuurtjes jullie precies genomen hebben. Okay, met HGH kan ik best aannemen dat je gezicht veranderd, is ook normaal, maar met Test ofzo kan dat toch niet
Ik vraag me toch wel af welke kuurtjes jullie precies genomen hebben. Okay, met HGH kan ik best aannemen dat je gezicht veranderd, is ook normaal, maar met Test ofzo kan dat toch niet
Ik ben deze dagen aardiger tegen anderen en sociaaler geworden in omgang.
Zal wel niet met kuren temaken hebben hoop ik,
want heb nog maar net 1 week erop zitten
van mijn test en 3e week is begonnen van mijn winny.
Ook ben ik minder snel op mijn teentjes getrapt als k negatieve kritiek krijg