Fitness Seller

Is jouw gelaat veranderd door gebruik van steroïden en/of andere middelen?

Peiling Peiling Is jouw gelaat veranderd door gebruik van steroïden en/of andere middelen?

• Nee, helemaal niet

Stemmen: 16 12,5%
  • Misschien een beetje

Stemmen: 9 7,0%
  • Ja, toch wel merkbaar

Stemmen: 27 21,1%
  • Geen flauw idee

Stemmen: 7 5,5%
  • Ik kuur niet, maar ben benieuwd naar de resultaten

Stemmen: 69 53,9%

• Totaal stemmers
    128
er zijn er veel die mij niet meer herkennen, ook omdat ik op een paar jaar een 40kg aangekomen ben,kaken zijn veel groter, groter hoofd, agressieve uitstraling

er zijn er veel die mij niet meer herkennen, ook omdat ik op een paar jaar een 40kg aangekomen ben,kaken zijn veel groter, groter hoofd, agressieve uitstraling
idd kaken en kin,komt wel vaker voor bij HGH gebruik,die dikke kop trekt nog weg maar die kaken blijven:(

kheb nooit hgh gebruikt..en die dikke kop is eigenlijk nooit 100% weg getrokken

Mijn kop is veel dikker geworden ja, en waarschijnlijk zal ik ook meer baardgroei gekregen hebben maar het valt mij allemaal niet meer op eigenlijk want ik loop zo al het grootste deel van mijn leven rond.

gewoon een keertje een harde cut kuurtje inlassen met jeto dieet ofzo. Ben je zo af van die dikke kop van je ;)

Ik vraag me toch wel af welke kuurtjes jullie precies genomen hebben. Okay, met HGH kan ik best aannemen dat je gezicht veranderd, is ook normaal, maar met Test ofzo kan dat toch niet???

Post eens even jullie kuur aub!

Ik vraag me toch wel af welke kuurtjes jullie precies genomen hebben. Okay, met HGH kan ik best aannemen dat je gezicht veranderd, is ook normaal, maar met Test ofzo kan dat toch niet???

Post eens even jullie kuur aub!
laatste kuur was 3 maanden en bestond uit HGH,sustanon,deca durabolin,T3,schildklierhormoon,insuline,nolvadex;)

Ik ben deze dagen aardiger tegen anderen en sociaaler geworden in omgang.
Zal wel niet met kuren temaken hebben hoop ik,
want heb nog maar net 1 week erop zitten
van mijn test en 3e week is begonnen van mijn winny.
Ook ben ik minder snel op mijn teentjes getrapt als k negatieve kritiek krijg

volges BM heb ik een varkesharses

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven