AndroidHealthClinic

Is mammoet 2500 een aanrader

nickvant

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal.

kan iemand mij vertellen op de mammoet 2500 een goede aankoop is of niet ?

Ben sinds kort bezig met een voedingsschema en hier wil ik eens per dag een gainer bij gebruiken tijdens de lunch. Raden jullie dit aan ?

Groeten

nick

Liefst alle kcal uit voeding halen.

Kan prima, Mammoet is wel een suikerbommetje, dus daar moet je wel rekening mee houden. Toen ik nog ecto was heb ik heel wat emmers mammoet verslonden, het zijn makkelijke kcals ;)

Je kan ook gewoon elke dag een halve kilo suiker opvreten, mammoth is wel suikerbom.
Beter gewoon (volle) melk+whey+oats. Eventueel pindakaas/olijfolie/fruit etc toevoegen ;)

Wel mee oppassen dat je geen slagtanden krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Aller eerst bedankt voor alle reacties!

Ik heb ook het 1 en ander gelezen over lean gain van body en fit. Is dit een betere aanrader ? Graag wou ik mijn voedingsschema even delen alleen weet ik nog niet goed hoe ik het bestand er op krijg. Zou hier graag op een aanmerkingen over krijgen

2 potten ooit gekregen , na 1 slok beide potten in de container gegooid

Wat is je lengte en gewicht?

vind 200gr eiwit en 94gr vet persoonlijk iets te veel dan. Daarbij moeten de macro's van mammoet er nog bij komen. Zal je ongeveer (geen idee hoeveel eiwit mammoet bevat) op 230gr eiwit komen terwijl rond de 140-170 voor jou genoeg moet zijn.

Zou zelf liever hoger in carbs zitten dan.

Laatst bewerkt:
vind 200gr eiwit en 94gr vet persoonlijk iets te veel dan. Daarbij moeten de macro's van mammoet er j komen. Zal je ongeveer (geen idee hoeveel eiwit mammoet bevat) op 230gr eiwit komen terwijl rond de 140-160 voor jou genoeg moet zijn.

Zou zelf liever hoger in carbs zitten dan.
Oke! Bedankt. Zou je mij kunnen vertellen wat ik zou moeten weg halen of zou moeten vervangen? ( ik laat de weightgainer er dan uit. Plus laat het avond eten even voor wat het is)
dus bijv

ochtend : is in orde
Tussendoor : eiwit shake er bij. Boterham er af. Enz...

je zou me er erg bij helpen

Zelf maken, goedkoper, lekkerder en beter

Oke! Bedankt. Zou je mij kunnen vertellen wat ik zou moeten weg halen of zou moeten vervangen? ( ik laat de weightgainer er dan uit. Plus laat het avond eten even voor wat het is)
dus bijv

ochtend : is in orde
Tussendoor : eiwit shake er bij. Boterham er af. Enz...

je zou me er erg bij helpen
Wat je kan vervangen mag je wat mij betreft zelf bepalen :p Ik weet niet wat jij lekker vind om te eten snapje.

Probeer gewoon 2-2,3 gr eiwit per lichaams gewicht in te nemen
1gr vet per lichaams gewicht
en de rest opvullen met koolhydraten.

Edit: valt me trouwens op dat jou kipfilet tussendoortje 5 plakjes geen macro's heeft?

mij betreft zelf bepalen :p Ik weet niet wat jij lekker vind om te eten snapje.

Edit: valt me trouwens op dat jou kipfilet
tussendoortje 5 plakjes geen macro's hee

bedankt voor de tips! Ik heb dit schema ergens overgenomen dat waars. Mis is. weet je ergens waar ik gratis of tegen betaling een aangepast schema voor mij kan laten maken, want ik kom er zelf simpel weg niet uit..

groetjes bedankt voor alle hulp op de eerste plaats

bedankt voor de tips! Ik heb dit schema ergens overgenomen dat waars. Mis is. weet je ergens waar ik gratis of tegen betaling een aangepast schema voor mij kan laten maken, want ik kom er zelf simpel weg niet uit..

groetjes bedankt voor alle hulp op de eerste plaats
Zucht... Ben je legit zo lui? Het is echt niet zo moeilijk om een schema te maken hoor.. Je bent de zo veelste alweer.

Voedingsschema's moet je niet kopen. Jou lichaam reageert totaal anders dan een ander persoon op een voedingsschema. Als jij er een komt kan het zo zijn dat ik er vooruitgang op boek, maar jij totaal niet.. Ga is gewoon even zelf puzzelen in plaats van lui dingen te kopen. Een goed lichaam krijg je ook niet zomaar door 2x een dumbell op te pakken. Kost gewoon veel tijd discipline en motivatie.

Succes...

Edit: Als je toch een schema wilt kopen.. Ruben Baars schijnt een goede te zijn. Iets met Ananas en olijfolie.

Ik ben geen prof op t gebied van voeding. Ik sport overigens de afgelopen 3 jaar 5/6 dagen in de week. Dus nee 2 x je gewichten op rapen helpt niet. Jmmr dat je er vanuit gaat dat ik dat denk.

ik zal het op een andere manier proberen ergens. Thanks

Ik ben geen prof op t gebied van voeding. Ik sport overigens de afgelopen 3 jaar 5/6 dagen in de week. Dus nee 2 x je gewichten op rapen helpt niet. Jmmr dat je er vanuit gaat dat ik dat denk.

ik zal het op een andere manier proberen ergens. Thanks
Ging er meer om dat je gelijk aan kopen denkt, en niet aan zelf puzzelen. Waar denkje dat iedereen hier begonnen is?

Maak een voedingsschema, post hem hier en de mensen hier kunnen je tips en advies geven. Uiteindelijk weet jij of het voor jou werkt.

Ik heb daadwerkelijk mijn best gedaan. Maar het zal uiteraard niet goed zijn. Graag zou ik dan toch feedback krijg op mijn in elkaar gepuzzeld voedingsschema!

Terug
Naar boven