XXL Nutrition

Is mammoet 2500 een aanrader

Ik heb daadwerkelijk mijn best gedaan. Maar het zal uiteraard niet goed zijn. Graag zou ik dan toch feedback krijg op mijn in elkaar gepuzzeld voedingsschema!
Je zou je eiwtten en vetten iets kunnen verlagen, en dan je carbs verhogen. Verder is je schema goed.

Maar volgens mij had ik hier boven al eerder gezegd dat je je eiwitten en vetten zou kunnen verlagen. Heb geen commentaar op je schema gehad.
vind 200gr eiwit en 94gr vet persoonlijk iets te veel dan. Daarbij moeten de macro's van mammoet er nog bij komen. Zal je ongeveer (geen idee hoeveel eiwit mammoet bevat) op 230gr eiwit komen terwijl rond de 140-170 voor jou genoeg moet zijn.

Zou zelf liever hoger in carbs zitten dan.
En jij ging toen gelijk over naar schema's kopen :p

Dus bij deze nog een keer: je eiwitten verlagen naar zegmaar 140-170gr. Je vetten naar 70-80gr. Resterend in carbs. Verder is het allemaal wel goed :)

Ohja voor de 2e keer: Bij je laatste tussendoor staat 5 plakjes kipfilet, en die hebben geen macro ingevuld. Die toch nog invullen misschien?

Na 10kg mammoet weightgainer groeide er een dikke mammoetvacht op me rug :(

Ik ben geen prof op t gebied van voeding. Ik sport overigens de afgelopen 3 jaar 5/6 dagen in de week. Dus nee 2 x je gewichten op rapen helpt niet. Jmmr dat je er vanuit gaat dat ik dat denk.

ik zal het op een andere manier proberen ergens. Thanks

@nickvant : een voedingsschema maken is inderdaad niet eenvoudig, doch ook niet echt moeilijk.

Richtlijn: 1 gram eiwitten is 4 kcal, 1 gram koolhydraten is ook 4 kcal en 1 gram vetten is 9kcal

Verder moet je (over het algemeen) gewoon maken dat je 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht neemt, 1 gram vetten per kg en de rest van de kcal kan je aanvullen met koolhydraten.

ja heb mammoet gemaild ze sturen een nieuwe tank met gear op

header-photo-mammoet-employees.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Hier is schema
Je zou je eiwtten en vetten iets kunnen verlagen, en dan je carbs verhogen. cambodja kan tr is je schema goed.

Maar volgens mij had ik hier boven al eerder gezegd dat je je eiwitten en vetten zou kunnen verlagen. Heb geen commentaar op je schema gehad.

En jij ging toen gelijk over naar schema's kopen :p

Dus bij deze nog een keer: je eiwitten verlagen naar zegmaar 140-170gr. Je vetten naar 70-80gr. Resterend in carbs. Verder is het allemaal wel goed :)

Ohja voor de 2e keer: Bij je laatste tussendoor staat 5 plakjes kipfilet, en die hebben geen macro ingevuld. Die toch nog invullen misschien?[

Ik had een nieuwe schema online gezet alleen die is blijkbaar niet geupload. Vandaar dat ik vroeg op tips opnieuw. Maar vanuit cambodja is dit nogal eens lastig. Bij deze nog is proberen

Ik had een nieuwe schema online gezet alleen die is blijkbaar niet geupload. Vandaar dat ik vroeg op tips opnieuw. Maar vanuit cambodja is dit nogal eens lastig. Bij deze nog is proberen

20160303_131236.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Dit nieuwe schema zal uiteraard fout zijn. Ik zal het dan opnieuw proberen aan te passen na jullie reacties...

Heb zelf een tijdje mammoet gebruikt toen ik nog geen verstand had van zaken...en zoals eerder aangegeven zit het bomvol suiker. Ik ben zelf op zoek gegaan naar een variant gebaseerd op natuurlijke koolhydraten alszijnde havermeel of rijstmeel...minder Kcal maar des te gezonder. Ik voeg er zelf wat when concentraat, isolatie en micelair caseïne aan toe naar gewenste hoeveelheid. Ook ben ik niet te bedonderd om er alsnog wat oats of havervlokken er aan toe te voegen en om de smaak wat beter te maken een paar schepjes pure cacao...easy as pie.

Terug
Naar boven