XXL Nutrition

Is medrol goede keuze??

bertin

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben een wielrenner en ik zou graag op het einde van dit seizoen (in september) nog één keer schitterren, zodat ze niet naast mij kunnen kijken bij het uitdelen van de contracten voor volgend jaar. Nu had ik gedacht om medrol te nemen, ik heb gehoord dat dit een heel goed product is. Maar ik weet er eigenlijk niet zo heel veel van, blijkbaar zou dit niet lang opspoorbaar zijn op de dopingcontrole?
Maar nu zou ik jullie willen vragen hou je best medrol gebruikt, hoe lang het opspoorbaar is, of als jullie mij iets anders zouden aanraden. Alvast bedankt é.

medrol=cortisone. ooit gebruikt toen ik plots uitslag had. was er vlug vanaf. ik weet dat wielrenners soms cortisone gebruiken maar heb er op sportgebied geen ervaring mee. of het lang opspoorbaar is zou je het een dokter moeten vragen. cortisone is geen produkt dat door bb'ers gebruikt wordt omdat het catabool is. enkel bij kwetsuren, misschien.

Welkom!

En epo?
Of zoals sommige zeggen ook boldenone

Ik denk dat iemand hier zich even moet verdiepen in de materie!
Je komt met een catabool aan zetten, het enige wat dat doet is spier afbreken, en het geeft je geen extra boost ofzo hoor.
Duursporters gebruiken dit icm testosteron, zodat ze alleen de juiste eigenschappen ervan voor hun sport overhouden, dus geen spieropbouw en massa.

Lees je zelf ziek en kom dan nog es terug, dan kun je vragen stellen die ergens over gaan nl..

• Topic Starter Topic Starter
zeg koen85,

medrol e.a. corticoïden worden wel gebruikt door duursporters, om extra diep te kunnen gaan hé. Maar ik weet alleen niet hoe je het juist moet gebruiken.

bertin zei:
zeg koen85,

medrol e.a. corticoïden worden wel gebruikt door duursporters, om extra diep te kunnen gaan hé. Maar ik weet alleen niet hoe je het juist moet gebruiken.

zoals koen zegt...in samenwerking met testosteron zodat er geen spieren worden afgebroken...:rolleyes:

kun je daar niet voor terecht op een wielerforum?

Wat dacht je van een geperiodiseerde training als hulpmiddel?

corticoïden zijn tot 3 maanden terug te vinden bij controle

hehe de wielrenners komen hier ( bij de vol met anabolen stekende bodybuilders) info vragen over doping..... :o

valt mij op dat hij niet de eerste is....

ironmike86 zei:
zoals koen zegt...in samenwerking met testosteron zodat er geen spieren worden afgebroken...:rolleyes:

haha , grapig !!!!

corticoide worden gebruikt om de pijn van de duur te verbijten . Testosteron is opspoorbaar . De meeste corticoide niet , het is het vervang middel sinds ze efedrinne en amfetaminne kunnen opsporen .

gymnasia zei:
corticoïden zijn tot 3 maanden terug te vinden bij controle

Dat zijn cortisone !! corticoide is de synthetische vorm en de meeste zijn niet opspoorbaar of zeer makkelijk te verdoezelen .

Terug
Naar boven