XXL Nutrition

is mijn schema goed?

Bezoekers in dit topic

max798

Cool Novice
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
111
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
is mijn schema goed?

ik ben 15 jaar 1,88 lang en weeg 84 kilo. ik train nu ongeveer 8 maanden, ik ben best tevreden met mijn resultaten,
1RM:
BP: 75 kg
Sguat: 100 kg
Deadlift:120 kg(ik kan meer deadliften maar dan gaat mijn rug bolstaan, ff aan de techniek werken!!)

zijn deze stats redelijk? ik weet dat het niet veel voorstelt als ik zie wat andere hier tillen en wegdrukken, maar voor 8 maanden ben ik tevreden.

3x in de week met minimaal 1dag rust ertussen: ma-do-za

10 min roeien, rekken strekken
BP 5x5
squat 5x5
deadlift 5x5
seated row 5x5
chinnen 3x maximaal
bb curl 3x8
dumbbell pull over 3x8
overhead press 5x5
pectoral machine(borst) 3x8
paar buikspieroefeningen door de weeks.
 
Laatst bewerkt:
pff, lijkt me vrij pitte training, ben zelf met stronglifts 5x5 bezig, maar dan pak je ene dag 5x5 squat, 5x5 bench en 5x5 bent over rows, en andere dag 5x5 squat, 5x5 shoulder press en 1x5 deadlift

hierna evt nog wat dips/chins, maar dat is t wel... ik denk dat je zo vrij snel gaat overtrainen, zeker als je 3x in de week 5x5 squat en 5x5 deadlift... zou het dus iets rustiger en wat meer gedoseerd aanpakken... je lichaam moet ook kunnen herstellen
 
pff, lijkt me vrij pitte training, ben zelf met stronglifts 5x5 bezig, maar dan pak je ene dag 5x5 squat, 5x5 bench en 5x5 bent over rows, en andere dag 5x5 squat, 5x5 shoulder press en 1x5 deadlift

hierna evt nog wat dips/chins, maar dat is t wel... ik denk dat je zo vrij snel gaat overtrainen, zeker als je 3x in de week 5x5 squat en 5x5 deadlift... zou het dus iets rustiger en wat meer gedoseerd aanpakken... je lichaam moet ook kunnen herstellen


wat raad jij dan aan? ipv 5x5 deadlift 1x5? en wat voor schema dan? stronglifts 5x5 ben ik een tijdje mee bezig geweest. en hoe zijn me stats?
 
?????
 
?????????
 
heb toch eens geduld man! Enkel door je smiley's zou ik al niet willen antwoorden.

Je stats zien er goed uit.
Wat zijn je doelen uiteindelijk? Massa of kracht?
Wat wil je doen? Split of fb?
Zo kunnen we gemakkelijker je schema keuren;)
 
iig mooi dat je geduldig bent:D, altijd een goede eigenschap:p

je geeft aan dat je al met stronglifts bezig bent geweest, wat is de reden dat je daarmee gestopt bent? geen vorderingen meer? afwisseling? motivatie? en idd, wat zijn je doelen?
 
Back
Naar boven