Notorious W1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 159kg
- Vetpercentage
- 3%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een vraag over voeding eigenlijk, ik eet nu best wel veel.. 5-6 maaltijden per dag, soms een brood soms bakje tonijn en soms hele maaltijd. Maar is het zo dat, dat ik elke dag veel moet eten, of alleen dagen die ik train?

elke dag veel eten
verder raad ik je rippetoe gewoon aan, ik gebruik het nu ook een maand en al mijn stats zijn flink verhoogt
ik heb trouwens eerst met een splitschema gewerkt, dat beviel me wel, maar als ik eerder van rippetoe afwist, was ik daarmee begonnen.
Denk je wel dat rippetoe beter is dan dit fullbody schema die ik gisteren geschreven heb?
Maar bij rippetoe zie ik alleen maar 3 oefeningen van 3x5 per keer.. Squat en chinups etc.. Maar het lijkt alsof ik dan niet alle spiergroepen train.. En dit FullBody schema zie je ook wel dat je bijna alle spiergroepen traint.
Ik zal het kort uitleggen:

ohja, dat ben ik vergeten..
je hoort normaal ook een warming-up te doen, dit houdt in dat je van een losse stang het gewicht geleidelijk verhoogd naar je train gewicht, ongeveer zo:
1x5 losse bar
1x4 gewicht + bar
1x3 meer gewicht + bar
1x2 nog meer gewicht + bar
dit is ongeveer genoeg, daarna kun je naar je trainingsgewicht gaan.