MuscleMeat

Is mijn Tren nep of ondergedoseerd?

Juar

Cool Novice
Waardering
3
Toen ik voor de zomer voor het eerst Tren-a gebruikte had ik last van overmatig zweten, angstaanvallen , depressies en agressie. Nu gebruik ik weer Tren-a op een hogere dosering (900 pw) en ik heb eigenlijk alleen last van rare dromen en agressie. Zweten is wellicht minder omdat het ook kouder is buiten. Maar ik heb wel een plofkop gekregen en heb het idee of ik meer vet aan heb gezet dan ik normaal doe op een kuur met Tren. Zou het kunnen zijn dat mijn Tren eigenlijk NPP is? Heb zeker ook wel wat spiermassa en kracht aangezet maar niet zoveel als in de zomer

Ik raad je aan ook een foto te posten van je gear in de of echt of nep sectie http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/

ik ben nu bezig met npp ik merk ook wel wat vet en vocht..maar ben ook 1000 kval meer aan het eten boven me behoefte
ik word elke nacht wel een keer wkkr wat aan het zweten in bed maar niet zoals bij tren
dromen wel wat dieper maar niet raar of angstig zoals wel is met de tren

op een gram tren kreeg ik alsnog een wat dikkere k*nes hoor :) at wel 5x per week mac donalds enzo.

op een gram tren kreeg ik alsnog een wat dikkere k*nes hoor :) at wel 5x per week mac donalds enzo.

Haha dat kan helemaal niet sukkel, op Tren kun je niet dik en vochtig worden. Op Tren maakt je voeding niks meer uit en moet je gewoon als een randdebiel vreten om niet af te vallen, zoveel verbrand je dan! Is heus zo.

Haha dat kan helemaal niet sukkel, op Tren kun je niet dik en vochtig worden. Op Tren maakt je voeding niks meer uit en moet je gewoon als een randdebiel vreten om niet af te vallen, zoveel verbrand je dan! Is heus zo.

Oh dan had ik test ipv tren :(

als je niks eet op tren word je jacked en shredded

als je oneindig eet op tren word je hyooge en shredded

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

en als je constant cocaine en andere partydrugs gebruikt word je zyzz

Dafuq did i just read...

Een plofkop en wat extra vet hoort nou eenmaal bij bulken met of zonder gear. Die Tren verhalen dat je alles kan eten en puur spier aankomt is onzin, misschien als beginner. Kijk maar naar de pro bodybuilders als ze buiten het wedstrijdseizoen zijn. Plofkop en een vetlaag

is alles behalve 3% ifbb stage shredded nu al plofkop :roflol:

Een gram?
Ik had mezelf letterlijk bij 600 niet meer in de hand.400 ging goed.
Gram moet er niet aan denken.

Maar ach, jij bent een beest :p

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Plaats even een foto van je tren in sectie echt/nep

Hahaha fantastische lichaam ..... fantastische kk megool is het

• Topic Starter Topic Starter
Een gram?
Ik had mezelf letterlijk bij 600 niet meer in de hand.400 ging goed.
Gram moet er niet aan denken.

Maar ach, jij bent een beest :p

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Plaats even een foto van je tren in sectie echt/nep

Is gewoon rood-wit en denk niet dat het nep is. Verdenk echter wel dat mijn dealer wellicht de labels heeft verwisseld omdat Tren toch over het algemeen duurder is dan NPP om in te kopen

Als dat zo zou zijn is jou dealer ook een fantadtische kk megool

Is gewoon rood-wit en denk niet dat het nep is. Verdenk echter wel dat mijn dealer wellicht de labels heeft verwisseld omdat Tren toch over het algemeen duurder is dan NPP om in te kopen

begrijp het niet goed, om de labels te wisselen, moet ie toch al tren a gekocht hebben ook?
als ie em dan al gekocht heeft, welk nu nog om labels te wisselen?
moet is straks tren a gaan verkopen als NPP?

je gear is gewoon minder goed dan vroeger, thats all

Wat voor kleur heeft de tren als je em optrekt?
Discussie is hier al redelijk voorbij gekomen,
maar goede tren heeft hier altijd een rode gloed gehad,test daarintegen transparant of wat geelig.

En de labels verwiselen lijkt me niet echt makkelijk gaan, scheur je kapot.

Terug
Naar boven