Fitness Seller

is om de 3uur eten nou echt belangrijk of achterhaald?

en B) dat je lichaam minder calorieen op zal slaan omdat het "weet" dat er met regelmaat nw voeding binnen komt. (tegenovergestelde dus van een crash dieet, waarbij je lichaam max op gaat slaan omdat er schaarste is,.. wat erg merkbaar wordt wanneer men klaar is met dat dieet en weer "gewoon" gaat eten)
:o:o:o

Imo uit ervaring zeker in de cut dus gewoon niet achterhaald.
In de bulk daarentegen zal het minder spaak lopen. In een cleanbulk opzich weer wél effectief.
Alleen omdat iets is achterhaald, betekent niet dat de oude methode slecht/verkeerd is en niet meer hoeft. Het betekent dat er meerdere wegen naar Rome leiden in dit geval.

Dus alleen omdat jij goed hebt gecut met om de 3 uur eten, betekent niet dat iets niet achterhaald is :o het betekent alleen dat jij bent afgevallen, omdat je een kcal tekort had, en je die kcal verspreid hebt door om de drie uur te eten. Je bent niet afgevallen omdat je om de drie uur eet.

:o:o:o

Alleen omdat iets is achterhaald, betekent niet dat de oude methode slecht/verkeerd is en niet meer hoeft. Het betekent dat er meerdere wegen naar Rome leiden in dit geval.

Dus alleen omdat jij goed hebt gecut met om de 3 uur eten, betekent niet dat iets niet achterhaald is :o het betekent alleen dat jij bent afgevallen, omdat je een kcal tekort had, en je die kcal verspreid hebt door om de drie uur te eten. Je bent niet afgevallen omdat je om de drie uur eet.

Nope,.. Achterhaald betekend,.. "ooit gedacht dat het goed was, maar inmiddels bewezen dat dat niet zo is."

Zelfde als op en afbouwen met orale AAS,.. vroeger dat men dat de bloedwaardes beter gelijdelijk moesten stijgen/dalen. Inmiddels is bewezen dat je dan té lange schommelingen veroorzaakt,.. welke mogelijk erger zijn dan wanneer je in één keer op de bestemde dosis begint, de "schok" is dan groter, maar veeeel minder lang ;)

Het is niet achterhaald. Het is nog steeds van toepassing in een bulk. Echter is de mythe dat het je metabolisme opkrikt achterhaald. Maar het kan wel degelijk voordelen hebben.

Om de drie uur eten mag dan achterhaald zijn maar als ik mijn kcals op een maaltijd of twee moet binnenkrijgen dan krijg ik nu al oprispingen .

Het is niet achterhaald. Het is nog steeds van toepassing in een bulk. Echter is de mythe dat het je metabolisme opkrikt achterhaald. Maar het kan wel degelijk voordelen hebben.

Oke, ga ik ff zoeken, wel benieuwd naar :D
Echter dat je minder opslag krijgt door constante toevoer van voeding is de 2e belangrijke onderbouwen waarom dit wél zou werken,.. wat opzich weer goed is voor in de cut,.. ben nog niet overtuigd ;o

Dat was z'n vraag, dus is het achterhaald. Dat het behulpzaam is in de bulk om meer eten binnen te krijgen is obvious.

Dus die schreeuw die in mn hoofd onstaat als ik carbs snij komt niet van de honger want ik eet genoeg groenten:eek: Je kan goenten eten wat je wilt, maar het 'tekort' aan koolhydraten blijft.
Hongergevoel door koolhydratentekort? Die is nieuw. Koolhydraat schommelingen, oke, maar tekort?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oke dus ik kan gerust in de middag 2 kleine maaltijden alleen eiwitten en vetten eten dus bv tonijn en wat walnoten en alle kh dan in mn ontbijt avond eten en na de training eten? Dus is het goed om volkoren brood rondom training te nemen ? Want eet voor trainen kip met rijst en groenten en om dat erna ook weer te eten is ook zo wat. Dus dat ik meteen na het trainen mn eiwit shake met havermout erin neem en dan douche enzo en daarna dsn nog brood met iets erop eet.en dan voor slapen kwark met walnoten. Even kijken wat ik er nog bij kan eten. Ga zo mn schema veranderen dus dan kan ik daar rekening mee houden.

Ik eet om de twee-tweeenhalf uur, ik voel me daar goed bij en ik zie al serieuze veranderingen in de spiegel, en dat op nog geen 4 weken. Het gaat er volgens mij gewoon om dat je door de dag geen honger hebt, je je macro's haalt en vooral je goed voelen bij wat je doet zodat je het op lange termijn kan volhouden. Ik doe daarbovenop wel elke avond half uur HIT cardio en minstens twee keer per week full body workout ;-)

aminozuren blijven maar 3 uur actief in de bloedbaan dus ja het heeft zeker zin om elke 3 uur wat te eten.

Terug
Naar boven