AndroidHealthClinic

Is primobolan het geld waard?

Ja, want die vrouwen wilden heel graag dat ze de p uit de merknaam haalden, dat verzacht de pijn. Primo leek te veel op pregnancy natuurlijk waardoor ze dachten dat het de zwangerschap steunde. Wat een broodje aap. Naamswijzigingen hebben altijd te maken met gelijkende merknamen van concurrenten (en gevolg dus van rechtszaken tussen bedrijven) of om taalkundige redenen, e.g. bepaalde klank komt niet voor in een taal, of (een deel van) de naam betekent toevallig iets lulligs in een bepaalde taal.

Ik heb gehoord dat de naam rimobolan ook niet meer mag, omdat te veel mensen dachten dat het met de tong op de anus moest worden gesmeerd.

Galen, Is geen broodje aap verhaal man, hier heb ik op google de nieuwe foto van rimobolan: http://www.buysteroids24.com/images/products/40/primobolan-depot-rimobolan-.jpg Je ziet daar een afbeelding van zwangere vrouw met verbod erop, met andere woorden verboden voor zwangere vrouwen. Er zijn een of twee zwangere vrouwen dood gegaan of de kind was verloren, weet de hele context niet meer precies. Wat ik wel weet is dat er rechtszaken in verschillende landen tegen Bayer lopen. Men probeert hem uit de wereldhandel te krijgen. I.v.m. die rechtszaken hebben ze de naam gewijzigd. Dat heeft niet per direct met de wil van de vrouwen te maken. Hier heb je meer info op de medicijnensite van de Turkse overheid. http://www.ilacrehberi.com/v/rimobolan-ampul-100-mg1-ml-e48b/ Overigens zijn er ook nog her en daar onder de oude naam, primobolan verkrijgbaar http://www.ilacrehberi.com/v/primobolan-depot-100-mg-1-ampul-a96a/ Wel prijzige grap, iets van 8 euro ofzo per stuk.

Hier heb ik op google een oude foto van primobolan: http://muskulnamasa.com/img/cms/products/prod_desc/primobolan-depot-bayer-cena-mm.jpg Je ziet daar een afbeelding van zwangere vrouw met verbod erop, met andere woorden verboden voor zwangere vrouwen. :rolleyes:

Dat androgenen niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen is algemeen bekend, maar dit heeft niets met een naamwijziging te maken.

Die site die je linkt staat ook echt helemaal niets over de reden van een naamswijziging, waarom link je me dit?

Hier heb ik op google een oude foto van primobolan: http://muskulnamasa.com/img/cms/products/prod_desc/primobolan-depot-bayer-cena-mm.jpg Je ziet daar een afbeelding van zwangere vrouw met verbod erop, met andere woorden verboden voor zwangere vrouwen. :rolleyes: Dat androgenen niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen is algemeen bekend, maar dit heeft niets met een naamwijziging te maken. Die site die je linkt staat ook echt helemaal niets over de reden van een naamswijziging, waarom link je me dit?
Klopt, bij die oude stonden ze er ook op. Je hebt gelijk ;-) Laten we er geen wie het verste kan pissen verhaal ervan maken, haha, ivm die rechtszaken hebben ze de p weg gelaten. Het schijnt ook dat het er slecht aan toe gaat qwa rechtzaken en dat het niet lang meer zal duren voordat ze voorgoed weg zijn. Staat heel wat op Turkse medicijnwebsites erover, check google icm translate.

Dream on.

Neem je primo niet voor die harde look dan ivm deca?

Ja, maar staat mast niet juist bekend om dat die harde look vrij snel weer verdwijnt, terwijl dit bij primo minder het geval is? Ik dacht ook dat Mast juist in verhouding meer bijdroeg aan hardere look dan primo. Maar zeg het maar...

Primo het waard?

Mwoah, beter neem je tren.

Gewoon de shit.

Als ne echte primo vind beter primo nemen dan tren is zwaar voor je lijf hangt ervan af wat je doel is natuurlijk

Mijn ervaring met Primo leuk vanaf 500 mg pw maar wel uiteraard test ernaast.
Eindresultaat, 4 kilo echte spiermassa. Zou ik het nog een keer gebruiken? Nee, te prijzig voor wat het opleverd.

Ik zit in week 6
Primo 300 per week icm super sust 600 per week.

Zie foto voor resultaat tot nu toe.

uploadfromtaptalk1435457248658.jpeg

Dames worden regelmatig wel eens op primo gezet als ze op wedstrijdvoorbereiding gaan.

uploadfromtaptalk1435457248658.jpeg
Ik zit in week 6
Primo 300 per week icm super sust 600 per week.

Zie foto voor resultaat tot nu toe.

Uhm.. Ja dit is het resultaat van 1 kuurtje.

Post dan ook een foto van 6 weken geleden. Dan kun je wat zien. Zo niet.

EDIT: waarom post je deze foto? Deze foto postte je al in 2013 in een ander topic over je 14 maanden progressie. Loop je de boel te faken??

Laatst bewerkt:
Uhm.. Ja dit is het resultaat van 1 kuurtje.

Post dan ook een foto van 6 weken geleden. Dan kun je wat zien. Zo niet.

Indd , als je gewoon graag je fysiek wilt tonen doe dat dan in de fotosectie want dit slaat nergens op , neemt niet weg dat je goeie fysiek hebt maar om zo hier foto te posten ? Wat wil je zeggen dat primo nu goud is ?

Indd , als je gewoon graag je fysiek wilt tonen doe dat dan in de fotosectie want dit slaat nergens op , neemt niet weg dat je goeie fysiek hebt maar om zo hier foto te posten ? Wat wil je zeggen dat primo nu goud is ?

Er ging iets mis omdat het zo laat was.
Dit is de foto die ik wilde posten.

Onderste is van 6 weken terug.

uploadfromtaptalk1435487168962.jpg

uploadfromtaptalk1435487323567.jpg

Wat ik wil zeggen is dat je primo helemaal niet zo hoog hoeft te doseren voor goeie resultaten.
Het zijn geen wondermiddelen maar hulpmiddelen.
Ps ik hoef mijn lichaam niet te vertonen voor aandacht dat heb ik genoeg.

Wat ik wil zeggen is dat je primo helemaal niet zo hoog hoeft te doseren voor goeie resultaten.
Het zijn geen wondermiddelen maar hulpmiddelen.
Ps ik hoef mijn lichaam niet te vertonen voor aandacht dat heb ik genoeg.

aan de foto's kan je niet direct iets zien doordat het uit net een andere hoek is gemaakt. Hoeveel kilo's heb je gepakt? Hoe ziet je hele kuur eruit? Het zal vast geen primo only zijn.

Verder wel echt goede shape.

Als je echte primo hebt dan ga je er wel goed op en ia hoog doseren niet nodig. Helaas heb ik zelf mijn twijfels bij underground primo.

Terug
Naar boven