- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, juist nu ik dacht dat Spiertje weer wat gematigder geworden was, lees ik dit topic!
Dood door steniging, OMG!![]()
Ik kan me er zeer zekers wel in vinden voor zo'n straf en ben er zeker voorstander van
Belediging van de profeet hoort doodstraf op te staan, door middel van steniging
Maar daarbij zeg ik wel, alleen in een islamitische staat anders helemaal geen sharia
Betekent overigens niet dat ik een voorstander ben van de sharia, alleen dat ene punt
Ik kan me er zeer zekers wel in vinden voor zo'n straf en ben er zeker voorstander van
Belediging van de profeet hoort doodstraf op te staan, door middel van steniging
Maar daarbij zeg ik wel, alleen in een islamitische staat anders helemaal geen sharia
Betekent overigens niet dat ik een voorstander ben van de sharia, alleen dat ene punt
Je bent niet goed bij je hoofd. Hoe kun je vinden dat het gerechtigheid is om iemand te stenigen voor een belediging, hoe kwetsend die ook voor je is?
)Alle grappen mtb tot de heilige profeet en koran zijn not done
Het beledigen van de profeet, is erger dan dat iemand je moeder onderspuugt
Je daarvan niks aantrekken is de kunst, maar dat neemt niet de zwaarte van de belediging weg
heb je nog iets in te brengen op mijn reactie spiertje?
nederlandse moslims maken toch ook grappen over balkenende, die vergelijk ik dan een beetje met 'jullie' baas, alleen dan heb ik zelf jan peter iets hoger op m'n lijstje staan

) wil ons alleen maar stenigen! net als chuckie enzo en die andere imaginaire film rampen

Hilarisch. Dijenkletsende, buikspier verzurende humor van de hoogste graad.