MuscleMeat

islam en humor

Lol, juist nu ik dacht dat Spiertje weer wat gematigder geworden was, lees ik dit topic!
Dood door steniging, OMG! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me er zeer zekers wel in vinden voor zo'n straf en ben er zeker voorstander van
Belediging van de profeet hoort doodstraf op te staan, door middel van steniging
Maar daarbij zeg ik wel, alleen in een islamitische staat anders helemaal geen sharia
Betekent overigens niet dat ik een voorstander ben van de sharia, alleen dat ene punt

Dat moet dan toch wel een echte k*tprofeet zijn. (kan ik nu stenen happen ?)

Ik kan me er zeer zekers wel in vinden voor zo'n straf en ben er zeker voorstander van
Belediging van de profeet hoort doodstraf op te staan, door middel van steniging
Maar daarbij zeg ik wel, alleen in een islamitische staat anders helemaal geen sharia
Betekent overigens niet dat ik een voorstander ben van de sharia, alleen dat ene punt

Je bent niet goed bij je hoofd. Hoe kun je vinden dat het gerechtigheid is om iemand te stenigen voor een belediging, hoe kwetsend die ook voor je is?

Je bent niet goed bij je hoofd. Hoe kun je vinden dat het gerechtigheid is om iemand te stenigen voor een belediging, hoe kwetsend die ook voor je is?

Ja, 't zorgt er wel voor dat de mensen MOETEN blijven geloven. (Die profeet heb je voor de moslim al snel beledigd. En als je van 't geloof afstapt dan mag je ook dood :D)

Alle grappen mtb tot de heilige profeet en koran zijn not done
Het beledigen van de profeet, is erger dan dat iemand je moeder onderspuugt
Je daarvan niks aantrekken is de kunst, maar dat neemt niet de zwaarte van de belediging weg

nederlandse moslims maken toch ook grappen over balkenende, die vergelijk ik dan een beetje met 'jullie' baas, alleen dan heb ik zelf jan peter iets hoger op m'n lijstje staan

heb je nog iets in te brengen op mijn reactie spiertje?

heb je nog iets in te brengen op mijn reactie spiertje?

voor die reactie die jij gaf nam hij het argument: 'Wetenschappers zijn nog bezig met het onderzoeken' in de mond...

wetenschap en geloof gaat niet samen dus kan je dit al niet meer serieus nemen!

dit is wel mooie christelijke humor trouwens! WAT een truc

hoe DOET die dat nou ???

Het laatste truccenmaal​
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol:

Kruistocht in spijkerbroek II:

Hoe middeleeuwers in de éénentwintigste eeuw terecht komen.

Bespottelijk. :hahaha:Hilarisch. Dijenkletsende, buikspier verzurende humor van de hoogste graad.
Moslims kunnen dus 'bezweerd' worden. Iemand uit een simpele spreuk, gebaseerd op een oud verhaaltjesboek (hopla, dat worden stenen voor mij), waarna de overgrote verwachting is dat de omgeving er en masse op reageert.
Kent de islam nog meer toverspreuken? maar dan wel een die me niet om zeep helpt, want dat is natuurlijk de keerzijde van bovengenoemde magische medaille. Misschien wel handig als ik ga pinnen de volgende keer.
Wederom zien we de link tussen christenen en moslims. Plagiaatplegers.

Allahamaballah nog an toe.

Het hier bovenstaande lijkt me overigens een duidelijk bewijs dat de islam en humor prima samengaan. Eigenlijk zijn ze onafscheidelijk met elkaar verbonden

Als datgene wat in jouw sig staat echt in die sprookjesboeken terug te lezen is,zijn dat echt een stel ranzige ****ers,BuilderB..

Ik zou zeggen: kijk nogmaals het stukje van Hans Teeuwen bij da programma bimbo's en burka's ofiets...die verwoord het perfect

Terug
Naar boven