Fitness Seller

Islam is vrede

Ze roepen...

Denemarken !!!! Wunderbar !!!
Nederland !!!!! Wunderbar !!!

Lief van ze....

heey :mad:

niet over 1 kam scheren he !! ,... doen hun ook niet :o

... geloof !!!

Luister maar goed...roepen ze echt.

Luister maar goed...roepen ze echt.

kan nu ff t geluid niet aanzetten , maar ik heb gister idd ook zoiets op het journaal gezien, waar een prominente zijn mensen toesprak en er op denemarken en holland enkel met "dood" geantwoord werd

XXLtje, Enjee, Hiro, Klaaswitz, spiertje16

Zeg aub dat dit enkel een klein (nou ja klein ,..) groepje radicalen is wat zich niet kan beheersen.
Niet dat ik er bang van zou zijn , verre van , maar dit zou weer zo erg meningvormend (kunnen) zijn voor vele mensen, wat weer ten nadele komt van de rest vd moslims.

Laatst bewerkt:

Zeg aub dat dit enkel een klein (nou ja klein ,..) groepje radicalen is wat zich niet kan beheersen.
Niet dat ik er bang van zou zijn , verre van , maar dit zou weer zo erg meningvormend (kunnen) zijn voor vele mensen, wat weer ten nadele komt van de rest vd moslims.

Nou, ik vermoed dat dit geen minderheid is, althans afhankelijk van waar je het tegen afsteekt. Dat het radicalen zijn of ontwetenden opgehitst door radicalen lijkt me duidelijk.

• Topic Starter Topic Starter

Wat verwacht je nu eigenlijk van een stelletje weinig ontwikkelde analfabeten ik bedoel ehh het zijn een stel boeren.
Ze denken waarschijnlijk nog dat de aarde plat is.

..is binladen nog niet gevonden ?

Die mong*len weten niet eens waar nederland ligt als je hun een kaart geeft en het ze vraagt.

Westerse soldaten terugtrekken, en thermonuclear bom erop.

:roflol:

Zeer mooie Nederlandse vlag zeg! :D

zo een grote mensen-masse was toch de kans geweest om prijs te schieten ;)

wat een aggressieve rot lui zijn sommig ook he

Ik heb mijn bedenkingen hierover. De meeste van hen weten waarschijnlijk helemaal niets over Nederland (die baardaap stak de Nederlandse vlag in de fik, jammer alleen dat ze hem verkeerdom op de stok hadden gezet. Ik betwijfel of ze wel de juiste berichtgeving krijgen. Daarnaast hoe komen zulke mensen aan van die vlaggen?
Maargoed natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat we met zijn allen weg moeten uit Afghanistan. Echter je moet twee dingen onthouden: 1. de VS heeft het land nodig om zijn olieleidingen doorheen te laten lopen, en aangezien wij allemaal de reet van de VS likken.... 2. Als we zorgen voor een stabiele maatschappij daar die NIET wordt geregeerd door een stel baardapen met erectieproblemen, dan is de kans op potentiele idioten en terroristen een stuk minder in de toekomst. Bovendien ze hebben daar nu al een miss afghanistan gehouden laatst! daar moest je vroeger niet mee aankomen, dat is toch geweldig.

zullen we voor de gein eens na een leuke pot voetbal een keer met zn allen samen de echte tegenstander protesteren? :roflol: zie al 50.000 ajacieden en feyenoorders gezamelijk de Koran verbranden :D

Waarom hielpen we ook alweer met de wederopbouw van dit land ????????????
Geloof het zelf, we zijn daar door ome bush.

Terug
Naar boven