www.dumpert.nl - Holland - DOOD
Mooie nederlandse vlag ook
Waarom hielpen we ook alweer met de wederopbouw van dit land
Mooie nederlandse vlag ook

Waarom hielpen we ook alweer met de wederopbouw van dit land
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

XXLtje, Enjee, Hiro, Klaaswitz, spiertje16
Zeg aub dat dit enkel een klein (nou ja klein ,..) groepje radicalen is wat zich niet kan beheersen.
Niet dat ik er bang van zou zijn , verre van , maar dit zou weer zo erg meningvormend (kunnen) zijn voor vele mensen, wat weer ten nadele komt van de rest vd moslims.
XXLtje, Enjee, Hiro, Klaaswitz, spiertje16
Zeg aub dat dit enkel een klein (nou ja klein ,..) groepje radicalen is wat zich niet kan beheersen.
Niet dat ik er bang van zou zijn , verre van , maar dit zou weer zo erg meningvormend (kunnen) zijn voor vele mensen, wat weer ten nadele komt van de rest vd moslims.
Wat verwacht je nu eigenlijk van een stelletje weinig ontwikkelde analfabeten ik bedoel ehh het zijn een stel boeren.
Ze denken waarschijnlijk nog dat de aarde plat is.
Yep, zoek maar op Fadhel al-Sa’d
hier bijvoorbeeld: Lucaswashier Blog Archive Shit zei Allah en trok de aarde van Zijn voetzool
Leuk, een Lucas (Engel) lezer. Die zijn niet zo heel groot, ik sta te kijken van de link. Het is een van mijn vaste weblogs die ik dagelijks lees.Ze roepen...
Denemarken !!!! Wunderbar !!!
Nederland !!!!! Wunderbar !!!
Lief van ze....

zo een grote mensen-masse was toch de kans geweest om prijs te schieten
wat een aggressieve rot lui zijn sommig ook he