Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zullen we voor de gein eens na een leuke pot voetbal een keer met zn allen samen de echte tegenstander protesteren?zie al 50.000 ajacieden en feyenoorders gezamelijk de Koran verbranden
![]()

haha sommige mensen houden daar de vlag op zn kop en het gros weet niet eens waar nederland ligt laat staan wie wilders is![]()
het zijn gewoon mensen die door een aantal radicale indiviuden worden opgefokt
Afghanistan heeft miljoenen inwoners dus dit betoginkje is verwaarloosbaar. En begrijpelijk omdat ze zien dat hun land niet vooruit raakt. dit volk heeft trouwens al heel wat te lijdne gehad door de sovjets en zo. ALS je land al 40 jaar wordt verkloot door militaire machten uit andere landen dan kan ik best begrijpen dat ze er effe genoeg van hebben;
en wilders? tja, constant provoceren, dat helpt ons echt vooruit. Wat een walgelijk individu/
Het zijn wel mensen die 100% achter die radicale individuen staan en daar ook alles voor zullen doen.
Dus omdat de economie in jou land niet hard genoeg vooruit gaat mag je je zo gedragen ? ( Laat zuid-Afrika dat maar niet horen
,... O, nee dat is overwegend (70%) christelijk en van de 45 miljoen zijn er 650.000 moslim.) Denk dat ze eerst eens naar de redenen moet kijken waarom de economie stagneerd ,..Hoe vaak zijn Jezus, God en kornuiten niet voor gek gezet in spotprents, tv-series en ga zo maar verder.

Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Ondertussen is het een flink dode letter natuurlijk, maar ik heb de indruk dat koeien te snel vergeten dat het ook kalveren zijn geweest. Dat praat niets goed, maar we moeten wel realistisch blijven.
Het blijven natuurlijk een stel gehersenspoelde idioten met een baard, maar ik kan me ergeren aan de relatieve verheerlijking van Nederland. Wij zijn nog jong en hebben daardoor een vertekend beeld van de invloed van godsdienst in ons land in de afgelopen eeuw. Maar reken maar dat die ZUM KOTZEN is geweest (en in kleinere kringen nog is; genoeg kinderen die heftig 'gekastijdt' worden vanwege een religieuze overtuiging).
)GewoonHet zijn wel mensen die 100% achter die radicale individuen staan en daar ook alles voor zullen doen.
BegrijpelijkDus omdat de economie in jou land niet hard genoeg vooruit gaat mag je je zo gedragen ? ( Laat zuid-Afrika dat maar niet horen
,... O, nee dat is overwegend (70%) christelijk en van de 45 miljoen zijn er 650.000 moslim.) Denk dat ze eerst eens naar de redenen moet kijken waarom de economie stagneerd ,..
En de grondbeginselen van bijna alle onstuimigheid zijn daar imo te danken aan het geloof . Mensen kijken imo vaak naar de hedendaagse problemen in die landen en komen dan snel tot de conclusie dat US daar roet in het eten gooid ,... klopt ook, maar als je verder terug kijkt dan die 40 jaar zie je vaak dat (burger)oorlogen daar vaak begonnen zijn doordat 2 geloven met elkaar botsten of doordat er geregeerd wordt aan de hand van een geloof dat mensen tot dingen aanzet jegens andere geloven en die de wet in staffen voorzag/voorziet die zeer mens-onterend en pure mishandeling zijn !!
Wilders heb je gelijk in , die gaat wat ver met z'n provo actie's ,... aan de andere kant daarentegen zou er bij minder weerstand tegen zijn acties ook veel minder aandacht zijn voor hem en z'n actie's .
Hoe vaak zijn Jezus, God en kornuiten niet voor gek gezet in spotprents, tv-series en ga zo maar verder.
afghanistan is 40 jaar naar de kloten geschoten door buitenlandse machten. En denk niet dat dit met religie te maken had hoor! Denk je dan dat het zo makkelijk is voor hen om de pagina om te draaien?
en nogmaals, het gaat om een heel klein percentage van de mensen.
en idd, men spot heel vaak met de christelijke religie maar aangezien de meesten onder ons geen christen zijn vallen we daar niet over. Dat had je 50 jaar geleden echt niet moeten doen hoor!