- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik maak me wel ernstig zorgen.
Lees:
"Gesloten Koninkrijk" door Carmen bin Laden (de schoonzus van Osama)
"Gestolen gezicht" door Latifa
"Allah en Eva" door Betsy Udink
Deze boeken zijn geschreven door vrouwen die de onderdrukking van deze "godsdiemst" aan den lijve of zijdelings meegemaakt hebben.
En believe me: ook als westers georienteerde man heb je geen leven.
Als je deze boeken gelezen hebt weet je waarom deze "godsdienst" hier nooit vaste voet aan de grond mag krijgen.
Een beetje tegenwicht van Eric's kant is erg gezond voor sommige mensen hier. Je kan ook doorslaan. De mujahedeen staan nog niet aan de poorten.
Precies.
Zo'n vaart (in de zin van totale onderwerping) zal het niet lopen. Wel moeten we oppassen dat radicale elementen niet de grote gematigde groep gaan beinvloeden.
Was dat niet een reactie op jou post:Zodra het te dichtbij jou komt, wordt de ander bedankt voor de discussie, maar andersom mag jij andere leden wél persoonlijk aanspreken gezien je vorige posts:
Van waar toch die ongegronde angst?
Definieer eerst maar eens hoe groot die groep moslims is die volgens jou van Europa een Islamitische staat willen maken? 1/3 van de moslimjongeren in de UK wil de sharia invoeren, feit. Maar feit is ook dat op het vaste land het aantal veel lager ligt. Waarbij het dan ook nog eens qua verontrustende berichten uit de UK om jongeren gaat, die schoppen altijd meer tegen de gevestigde aan dan volwassenen. Zaak is om dat schoppen niet te laten doorijlen in de jaren dat ze nog verdere vorming ondergaan.However, there is also considerable diversity
amongst Muslims, with many adopting
a more secular approach to their religion.
The majority of Muslims feel they have as
much, if not more, in common with non-
Muslims in Britain as with Muslims
abroad.
Definieer eerst maar eens hoe groot die groep moslims is die volgens jou van Europa een Islamatische staat willen maken?

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij was er een onderzoek geweest naar de steun die een Islamitische partij in Nederland zou krijgen. Een partij die de sharia zou willen invoeren. Uit dat onderzoek bleek dat zo'n partij helemaal niet veel stemmen zou krijgen.
Indien zo'n partij een zeer grote partij kan worden (bijvoorbeeld zoals die van Wilders) dan zou ik mij wat meer zorgen gaan maken. Tot dat moment blijf ik relaxt![]()
Het Westen zal er aan moeten geloven dat culturen mettertijd veranderen. Alleen volledig afgesloten culturen kunnen hun eigen identiteit volledig behouden, maar die culturen zijn vaak ook de culturen waar xenofobie het ergste heerst. Azie kent een aantal van dat soort monoculturen waar weinig invloeden van buitenaf zijn geweest, dat zijn vaak ook culturen waar nationale trots is omgeslagen in een ongezonde afkeer van alles wat anders is.
Natuurlijk ook weinig steekhoudend om alleen links daarvan te beschuldigen, de VVD heeft jaren lang mee kunnen regeren. In de jaren 80 vooral en dat zijn wel de jaren waarin steken zijn laten vallen. CDA/VVD hadden het toen voor het zeggen en daar had links toch weinig invloed op. Een regering die zijn oren laat hangen naar de oppositie? Zou dan ook voor het eerst zijn geweest.