AndroidHealthClinic

Islamisering van Europa

Hij bedoeld waarschijnlijk dat de eigenheid van een volk verdwijnt en het volk op termijn dus ook ergens verdwijnt.

Ah ok.
Dan vind ik 'moord' wel erg hard gesteld.

Bij volkerenmoord denk je eerder aan genocide. En niet aan interracial ****ing.

Het ironische hieraan is, het zullen vermoedelijk wel 'die' mensen zijn die van landen als Nederland en België op den duur de lasten zullen dragen, dan wel de economieën uit de slop zullen halen. Een tamelijk gedurfde uitspraak (reeds bevestigd in de media overigens), maar weliswaar te onderbouwen, als volgt: autochtonen maken relatief minder kinderen t.o.v. allochtonen. Daarnaast zijn het de bejaarde autochtonen die over een tijd oververtegenwoordigd zijn in de maatschappij (vergrijzing!). En tja, veel ouderen, weinig jongeren, da's geen goede zaak. Allochtonen die veel kinderen krijgen zorgen echter uiteindelijk voor meer jongeren. En dat compenseert. Ditmaal: veel ouderen, veel jongeren (ofwel bevolking om de lasten van de ouderen op te vangen), en da's wel een goede zaak!

ik geef ze gelijk...ik heb niets tegen buitenlanders, maar als je hier in Antwerpen, Brussel of Genk op de trein of metro gaat zitten, ben je verdomme vaak de enige blanke! en dat gaat een heeeel stuk te ver.

ik geef ze gelijk...ik heb niets tegen buitenlanders, maar als je hier in Antwerpen, Brussel of Genk op de trein of metro gaat zitten, ben je verdomme vaak de enige blanke! en dat gaat een heeeel stuk te ver.

mee eens, zo schrok mn oma laatst nog van wat er van haar oude "vertrouwde" geboorte plaats is geworden(amsterdam(ned)).

islamisering? valt mee, ik ben geen Dhimmi :)

Waar ik meer mee zit is dat ik Gojim ben voor die overgesubsideerde juutjes (die miljarden krijgen voor hun villa's wegens schuldgevoel boehoe ga eens werken janklui, 20 miljoen russen kwamen om en niemand jankt om hen) en een domme luie heteroman voor tuinbroeken en heterofoben met hun COC en naaktparades, ook uit MIJN belastinggeld!

DAAR maak ik mij als hetero Gojim pas druk over! Moslims kan ik gewoon overrijden met mijn auto als ik wil, en dan een smoes van gestolen tas gebruiken :)

Terug
Naar boven