MuscleMeat

Review Isolaat Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het is eigelijk heel simpel; hogere kwaliteit is onmogelijk. Of het nu is voor spieren of een dieet, of het gaat om het hoogste eiwitgehalte, laagste vetgehalte, beste oplosbaarheid, de smaak.... Isolaat Perfection wint altijd. Wij geven u de keiharde garantie, Isolaat Perfection is het allerbeste product verkrijgbaar. Wanneer u Isolaat Perfection eenmaal heeft geprobeerd dan zult u nooit meer anders willen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ongeveer 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's Ochtends en voor en/of na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geweldige service, in de vorm van snelle levering (half 10 besteld), cadeau's, nieuwe shakebeker, vriendelijke helpdesk en de prijs van de isolaat.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut. De smaak is super, oplosbaarheid, service en natuurlijk de lage v/k en hoge eiwitten.

Mijn review:

De keuze:

Normaal bestel ik altijd mijn producten bij de B&F-shop omdat ze de goedkoopste zijn van de Benelux, het snelste leveren (tot 22h), goede cadeau’s hebben en een zeer compleet assortiment en de vriendelijke service natuurlijk. De kwaliteit is gewoon enorm hoog (bijv. Whey Perfection, Total Muscle Solution etc).

Ik kocht hiervoor altijd de Iso-100 van Dymatize of de Necatar Isolaat van Syntrax, deze waren altijd uiterst laag in vet en koolhydraten en nagenoeg vrij van lactose. Alleen je betaalt de hoofdprijs voor deze producten.

Ik wil graag het beste voor mijn lichaam en betaal daar ook graag voor, al hoewel er sinds vorige week een alternatief voor gekomen is, de Isolaat Perfection. Doordat ik allemaal positieve reacties hoor, gratis weggeefactie door Leon is op ons forum word het toch allemaal wel interessant! Ik dus ook maar een pot kopen.

Zelf ben ik al 14kg afgevallen (108 naar 94kg) en probeer me gewoon af te trainen voor de zomer. Het meeste vet is er al af en er zit nog leuke massa op waarmee ik wel voor de dag kan komen. Ik wil gewoon nu de laatste anderhalve maand (ja, dan is het alweer zomer) gewoon even strak dieëten en laag in de KH zodat ik van de zomer er super bij sta. Dit past er gewoon super bij.

De levering:
Ik had meteen na release het product besteld om 21.37u en binnen twee minuten had ik al een verzendbevestiging. Dat ging allemaal vlot dus, hopen dat de TNT ook zo vlot zou zijn. Ja, die volgen het goede voorbeeld stonden volgende ochtend al bij me aan de deur. Het zat in een B&F-doos, shakebeker en een Protein Perfection Mix sample en een klein beetje vulsel.

De verpakking:
Nieuw van de Body en Fit is de verpakking, echt supermooi. Lekker glimmend, lekker fris en spreekt me gewoon aan. B&F Nuturition begint ook gewoon een groot merk te worden, dat merk je aan alles, kijk maar naar BSN. Die glimmen ook zo lekker J. Daarbij komt, het zijn ook gewoon top producten.

Meteen na ontvangst kon ik het natuurlijk niet laten om een shake te nemen. Ik had gekozen voor aardbei omdat de Whey Perfection en de Protein Perfection Mix (sample aardbei) ook zo fris waren in de aardbeien smaak. Ik ging er met een goed voorgevoel in, ik vulde mijn shakebeker met 300ml water en één maatschep, schudde eventjes en ja. Heel fijn poeder en erg goed oplosbaar!

Smaak:
Over de smaak, kan ik volgens mij vrij kort zijn, het is zoals ze schrijven Pure Perfectie. Echt goed dus! Ik weet dat je met concentraat eiwitten een heerlijke smaak kan creëren dus had het van een Isolaat totaal niet verwacht (ik koop ook graag bij XXL en BodyLab) en deze valt me echt niet tegen. Zeer verfrissend, lekker van smaak en goed van kleur. Aarbei = Aardbei! Smaak is wel persoonlijk natuurlijk, maar vind je de andere aardbei-producten van het B&F-merk lekker, dan komt deze er sowieso bij in de buurt! En dan als laatste, er zit gewoon 93% eiwit per 100 in. Dus ongekend hoog.

Conclusie:
De B&F maakt de verwachtingen gewoon weer opnieuw waar! Al 15 jaar gaat het verzenden goed, dus de basis was er gewoon. Af en toe wel eens een foutje maar dat maken ze dan bij de volgende bestelling vaak weer heel goed in orde! Het is super van smaak, super oplosbaar, super kwaliteit voor een lage prijs. Ik denk door dit product op de markt te brengen dat ze zich nog meer kunnen meten met de grotere merken!

Even kort alles op een rijtje:
+ Sensationeel van smaak
+ Geen schuim en goed oplosbaar
+ 900gr Nectar Isolaat voor 37.50 euro is duur, 39,90 voor 2000gr is voor een Isolaat goedkoop!
+ De nieuwe glimmende verpakking
+ Laag in k/v. 93% Eiwit.
+ Perfect voor een dieet.

Isolaat_Perfection.jpg

Laatst bewerkt:
Heb net het laatste whey perfection variety pack opgebruikt en ik moet zeggen erg lekker en lost goed op.

Desalniettemin word men volgende bestelling terug isolaat perfection.

Schuimt veeel minder, dus drinkt het veel makkelijker weg en beter om men havermout pannenkoeken met te maken.

De Isolaat perfection is ook een topper!:D

- Eldert

Na wat puzzelen en struinen voor de allerbeste isolaat shake maar ook voor een lage prijs kom ik toch echt uit bij de Isolaat perfection van B&F! Vanmiddag na het trainen een proefpakketje smaak white chocolate naar binnen mm zo heerlijk terwijl het totaal niet mijn smaak ik, ik had er voorgevoelens over maar zo heerlijk van smaak als ik een pot had had ik er zeker nog 1 na gedronken :D:D

Ik wil zo weinig lactose producten in mijn voedingsschema en daar sluit deze shake ook perfect bij, als laatste is de prijs ook echt zeer voordelig ! Ik was eerst meer van mdoubleyou daar wou ik ook een isolaat shake bestellen maar toen zag ik de prijs ..

Micro whey 900 gram €34,75
Ultra pure whey 900gram €39,50
Whey protein 750 €29,99

dan isolaat van B&F

Isolaat perfection 2000gram ja 2kilo! (dat is nog meer als 2x zoveel) voor €37,50!

De voedingswaarde is ook nog eens vele mate beter dan de eerste 3 isolaat shakes

mijn keuze is overduidelijk Isolaat Perfection !! :zuip: :thumb:

Goede research gedaan altijd slim

Na wat puzzelen en struinen voor de allerbeste isolaat shake maar ook voor een lage prijs kom ik toch echt uit bij de Isolaat perfection van B&F! Vanmiddag na het trainen een proefpakketje smaak white chocolate naar binnen mm zo heerlijk terwijl het totaal niet mijn smaak ik, ik had er voorgevoelens over maar zo heerlijk van smaak als ik een pot had had ik er zeker nog 1 na gedronken :D:D

Ik wil zo weinig lactose producten in mijn voedingsschema en daar sluit deze shake ook perfect bij, als laatste is de prijs ook echt zeer voordelig ! Ik was eerst meer van mdoubleyou daar wou ik ook een isolaat shake bestellen maar toen zag ik de prijs ..

Micro whey 900 gram €34,75
Ultra pure whey 900gram €39,50
Whey protein 750 €29,99

dan isolaat van B&F

Isolaat perfection 2000gram ja 2kilo! (dat is nog meer als 2x zoveel) voor €37,50!

De voedingswaarde is ook nog eens vele mate beter dan de eerste 3 isolaat shakes

mijn keuze is overduidelijk Isolaat Perfection !! :zuip: :thumb:
Bedankt voor je complimenten. We hebben er in het verleden veel tijd in gestoken en we hebben 11 ontzettend lekkere Isolaat Perfection smaken :)

Ralf

Vandaag een pot binnen, na zoveel reacties dat weinig mensen last van de lactose hebben was dit een goeie keus voor mij wel jammer dat er op de pot etiket staat dat er wel lactose inzit maar dit zal hopelijk te laag zijn om er last van te krijgen..Ik ga hem testen heb 2kilo dus dat ga ik toch opmaken, als je de pot openmaakt ruikt het wel heerlijk naar aardbei bij sommige shakes heb je nog wel eens een sterke viese geur maar dees ruikt heerlijk en ik ga hem nu lekker testen. nogmaals hopelijk krijg ik geen last ergens van i.v.m. lactose en bedankt voor de snelle levering!

Vandaag een pot binnen, na zoveel reacties dat weinig mensen last van de lactose hebben was dit een goeie keus voor mij wel jammer dat er op de pot etiket staat dat er wel lactose inzit maar dit zal hopelijk te laag zijn om er last van te krijgen..Ik ga hem testen heb 2kilo dus dat ga ik toch opmaken, als je de pot openmaakt ruikt het wel heerlijk naar aardbei bij sommige shakes heb je nog wel eens een sterke viese geur maar dees ruikt heerlijk en ik ga hem nu lekker testen. nogmaals hopelijk krijg ik geen last ergens van i.v.m. lactose en bedankt voor de snelle levering!
Weet je wat het is. Het percentage lactose is ontzettend laag. Aangezien je met melkproducten werkt, zit er altijd wel een klein beetje lactose in. Hoe goed je het ook filtert. Er blijft dus altijd wel een heel beetje achter. We zijn daarom ook zo eerlijk dit op het etiket te vermelden.

Bedankt voor je complimenten verder, de Isolaat Aardbei gaat je absoluut bevallen. Samen met Banaan en Stracciatella de meest verkochte smaak. Laat je het weten als je shake genomen hebt? :)

Ralf

Weet je wat het is. Het percentage lactose is ontzettend laag. Aangezien je met melkproducten werkt, zit er altijd wel een klein beetje lactose in. Hoe goed je het ook filtert. Er blijft dus altijd wel een heel beetje achter. We zijn daarom ook zo eerlijk dit op het etiket te vermelden.
is ook heel goed aangezien iemand met koemelkallergie veel heftiger reageert ;)

Bedankt voor je complimenten verder, de Isolaat Aardbei gaat je absoluut bevallen. Samen met Banaan en Stracciatella de meest verkochte smaak. Laat je het weten als je shake genomen hebt? :)

Ralf

Ow okee, ja no offence het was niet hatelijk bedoelt. Maar inderdaad gelukkig is het percentage zo laag als in andere shakes en inderdaad het staat er wel eerlijk op bij sommige merken heb je dat niet eens dat het er op staat en dan weet je het eigenlijk nooit.. Ik heb nu net lactosevrij melk ik moet het nog testen of het te drinken is maar denk dat dat ook wel scheelt :)

Maar graag gedaan die complimenten verdienen jullie! en ik heb net een shake genomen (kon het niet laten) 1 dosering + 4eetlepels brinta + 300ml melk (normale nog halfvolle melk) ik vond de shake echt meer dan heerlijk het was jammer dat ie zo snel op was :D ik denk dat ik deze shake echt in record tijd op heb gedronken. Al zou de lactose meevallen en ik het straks met lactosevrij melk mooi ken drinken weet ik niet of het soms bij 2 shakes blijft.. die shake is awesome, ik wil vandaag de dag ook nog testen met water, kijken of dat nog valt te drinken wat ook weer een stuk kan schelen :D

Last but not least, de shake beker pro werkt echt super ik vond het een beetje raar dat spiraaltje zo los erin maar het lijkt ook wel wat minder te schuimen dan voorheen en ik hoefde maar eventjes te schudden en geen 1 klontje in me shake!

ben echt tevreden en ben blij dat ik me heb aangemeld op deze site, zonder deze site had ik b&f vermoedelijk niet leren kennen en zat ik nu nog steeds met dure troep :p:D

Mijn complimenten! :thumbs:

Ow okee, ja no offence het was niet hatelijk bedoelt. Maar inderdaad gelukkig is het percentage zo laag als in andere shakes en inderdaad het staat er wel eerlijk op bij sommige merken heb je dat niet eens dat het er op staat en dan weet je het eigenlijk nooit.. Ik heb nu net lactosevrij melk ik moet het nog testen of het te drinken is maar denk dat dat ook wel scheelt :)

Maar graag gedaan die complimenten verdienen jullie! en ik heb net een shake genomen (kon het niet laten) 1 dosering + 4eetlepels brinta + 300ml melk (normale nog halfvolle melk) ik vond de shake echt meer dan heerlijk het was jammer dat ie zo snel op was :D ik denk dat ik deze shake echt in record tijd op heb gedronken. Al zou de lactose meevallen en ik het straks met lactosevrij melk mooi ken drinken weet ik niet of het soms bij 2 shakes blijft.. die shake is awesome, ik wil vandaag de dag ook nog testen met water, kijken of dat nog valt te drinken wat ook weer een stuk kan schelen :D

Last but not least, de shake beker pro werkt echt super ik vond het een beetje raar dat spiraaltje zo los erin maar het lijkt ook wel wat minder te schuimen dan voorheen en ik hoefde maar eventjes te schudden en geen 1 klontje in me shake!

ben echt tevreden en ben blij dat ik me heb aangemeld op deze site, zonder deze site had ik b&f vermoedelijk niet leren kennen en zat ik nu nog steeds met dure troep :p:D

Mijn complimenten! :thumbs:
Echt leuk om te lezen dat dat alles je zo goed bevalt! :) Hopelijk blijft dat zo :)

Ralf

Ik gooi mijn magere melk en whey altijd in de blender, weet niet of meer mensen dat hier doen maar ik heb echt een hekel aan schuim.
Hoe zit het met deze isolaat?
Dat het niet schuimt in een shakebeker ok, maar als iemand weet hoe dat zit met een blender, karma.

Ik gooi mijn magere melk en whey altijd in de blender, weet niet of meer mensen dat hier doen maar ik heb echt een hekel aan schuim.
Dat het niet schuimt in een shakebeker ok, maar als iemand weet hoe dat zit met een blender, karma.

Minimaal, eventjes wachten en het is echt weg. Isolaat Perfection lost overigens perfect op in een gewone shaker. (kun je ook als kado erbij kiezen) Heb je eigenlijk geen blender voor nodig:)

Minimaal, eventjes wachten en het is echt weg. Isolaat Perfection lost overigens perfect op in een gewone shaker. (kun je ook als kado erbij kiezen) Heb je eigenlijk geen blender voor nodig:)

Ja ok maar ik ben lui :D
Dit weekend maar eens 4 kilo bestellen dan.
Had pas via een concurrent wat whey isolaat binnen die dat verkoopt bij mij maar het schuimt nog erger dan wasmiddel in een fontein.
Ben wel benieuwd naar die white choco en straciatella :cool:
Beker hoef ik trouwens niet want ik heb er al 2 waar ik niks mee doe :p

Ja ok maar ik ben lui :D
Dit weekend maar eens 4 kilo bestellen dan.
Had pas via een concurrent wat whey isolaat binnen die dat verkoopt bij mij maar het schuimt nog erger dan wasmiddel in een fontein.
Ben wel benieuwd naar die white choco en straciatella :cool:
Beker hoef ik trouwens niet want ik heb er al 2 waar ik niks mee doe :p

Top! Dank je, voor de bestelling alvast! Straciatella en White Choco zijn beide heerlijke smaken. Frisse fruitsmaken als Berry Blast vind ik persoonlijk ook erg lekker. Zeker met dit weer:)

De Whey die ik ook in de wedstrijd voorbereiding mag gebruiken.Toch nog wat lekkers

Profiteer van onze geweldige acties! Je kunt op het moment bij elke bestelling vanaf 30,00 euro kiezen voor een Gratis MuscleMag Magazine, 188 pagina's dik EN een gratis Shaker Pro twv 9,90 euro!!! Onze Kado's voor jou! Profiteer snel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****direct profiteren van deze actie****

Volgende week heb ik de late en ga ik in de ochtend trainen. Echter na het trainen vertrek ik meteen naar het werk. Nu in de gym waar ik ga is eigen drank niet toegestaan. Kan ik dan best de isolaat voor de training nemen ? of is dat niet goed aangezien ik na mijn KT telkens cardio doe ?. Kan hem namelijk ook al klaar meenemen en in mijn wagen laten, maar een +- 2u in de wagen laten zitten...is misschien niet zo een goed idee ? inverband de warmte...

Schuimt gewoon. Doe t zelf ook altijd in de blender, hoe langer je t in de blender laat hoe meer hij schuimt.. Gewoon 5 a 10 sec in de blender doen & je hebt er niet veel last van. En anders je shake met een rietje drinken? Schuimlaag ligt bovenop dus hals je met een rietje drinkt heb je er geen last van.

Volgende week heb ik de late en ga ik in de ochtend trainen. Echter na het trainen vertrek ik meteen naar het werk. Nu in de gym waar ik ga is eigen drank niet toegestaan. Kan ik dan best de isolaat voor de training nemen ? of is dat niet goed aangezien ik na mijn KT telkens cardio doe ?. Kan hem namelijk ook al klaar meenemen en in mijn wagen laten, maar een +- 2u in de wagen laten zitten...is misschien niet zo een goed idee ? inverband de warmte...

Een Whey Isolaat shake voor de training is zeker aan te raden dus wat dat betreft perfect. Wanneer je ook een shake na de training wilt maken in de auto dan kun je gewoon het droge poeder vast in de shaker doen en dan in de auto er water bij doen uit een flesje dat je ook mee kunt nemen. Even schudden en klaar.:)

Profiteer er nog even van::)

We hebben deze week weer bij elke bestelling

Isolaat Perfection (elke bestelling boven de 30 euro) een gratis 188 pagina's dik MuscleMag en een gratis shaker Pro twv 9,90 euro:)

Terug
Naar boven