AndroidHealthClinic

Isolaat Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het is eigelijk heel simpel; hogere kwaliteit is onmogelijk. Of het nu is voor spieren of een dieet, of het gaat om het hoogste eiwitgehalte, laagste vetgehalte, beste oplosbaarheid, de smaak.... Isolaat Perfection wint altijd. Wij geven u de keiharde garantie, Isolaat Perfection is het allerbeste product verkrijgbaar. Wanneer u Isolaat Perfection eenmaal heeft geprobeerd dan zult u nooit meer anders willen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ongeveer 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's Ochtends en voor en/of na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geweldige service, in de vorm van snelle levering (half 10 besteld), cadeau's, nieuwe shakebeker, vriendelijke helpdesk en de prijs van de isolaat.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut. De smaak is super, oplosbaarheid, service en natuurlijk de lage v/k en hoge eiwitten.

Mijn review:


De keuze:

Normaal bestel ik altijd mijn producten bij de B&F-shop omdat ze de goedkoopste zijn van de Benelux, het snelste leveren (tot 22h), goede cadeau’s hebben en een zeer compleet assortiment en de vriendelijke service natuurlijk. De kwaliteit is gewoon enorm hoog (bijv. Whey Perfection, Total Muscle Solution etc).

Ik kocht hiervoor altijd de Iso-100 van Dymatize of de Necatar Isolaat van Syntrax, deze waren altijd uiterst laag in vet en koolhydraten en nagenoeg vrij van lactose. Alleen je betaalt de hoofdprijs voor deze producten.

Ik wil graag het beste voor mijn lichaam en betaal daar ook graag voor, al hoewel er sinds vorige week een alternatief voor gekomen is, de Isolaat Perfection. Doordat ik allemaal positieve reacties hoor, gratis weggeefactie door Leon is op ons forum word het toch allemaal wel interessant! Ik dus ook maar een pot kopen.

Zelf ben ik al 14kg afgevallen (108 naar 94kg) en probeer me gewoon af te trainen voor de zomer. Het meeste vet is er al af en er zit nog leuke massa op waarmee ik wel voor de dag kan komen. Ik wil gewoon nu de laatste anderhalve maand (ja, dan is het alweer zomer) gewoon even strak dieëten en laag in de KH zodat ik van de zomer er super bij sta. Dit past er gewoon super bij.

De levering:
Ik had meteen na release het product besteld om 21.37u en binnen twee minuten had ik al een verzendbevestiging. Dat ging allemaal vlot dus, hopen dat de TNT ook zo vlot zou zijn. Ja, die volgen het goede voorbeeld stonden volgende ochtend al bij me aan de deur. Het zat in een B&F-doos, shakebeker en een Protein Perfection Mix sample en een klein beetje vulsel.

De verpakking:
Nieuw van de Body en Fit is de verpakking, echt supermooi. Lekker glimmend, lekker fris en spreekt me gewoon aan. B&F Nuturition begint ook gewoon een groot merk te worden, dat merk je aan alles, kijk maar naar BSN. Die glimmen ook zo lekker J. Daarbij komt, het zijn ook gewoon top producten.

Meteen na ontvangst kon ik het natuurlijk niet laten om een shake te nemen. Ik had gekozen voor aardbei omdat de Whey Perfection en de Protein Perfection Mix (sample aardbei) ook zo fris waren in de aardbeien smaak. Ik ging er met een goed voorgevoel in, ik vulde mijn shakebeker met 300ml water en één maatschep, schudde eventjes en ja. Heel fijn poeder en erg goed oplosbaar!

Smaak:
Over de smaak, kan ik volgens mij vrij kort zijn, het is zoals ze schrijven Pure Perfectie. Echt goed dus! Ik weet dat je met concentraat eiwitten een heerlijke smaak kan creëren dus had het van een Isolaat totaal niet verwacht (ik koop ook graag bij XXL en BodyLab) en deze valt me echt niet tegen. Zeer verfrissend, lekker van smaak en goed van kleur. Aarbei = Aardbei! Smaak is wel persoonlijk natuurlijk, maar vind je de andere aardbei-producten van het B&F-merk lekker, dan komt deze er sowieso bij in de buurt! En dan als laatste, er zit gewoon 93% eiwit per 100 in. Dus ongekend hoog.

Conclusie:
De B&F maakt de verwachtingen gewoon weer opnieuw waar! Al 15 jaar gaat het verzenden goed, dus de basis was er gewoon. Af en toe wel eens een foutje maar dat maken ze dan bij de volgende bestelling vaak weer heel goed in orde! Het is super van smaak, super oplosbaar, super kwaliteit voor een lage prijs. Ik denk door dit product op de markt te brengen dat ze zich nog meer kunnen meten met de grotere merken!

Even kort alles op een rijtje:
+ Sensationeel van smaak
+ Geen schuim en goed oplosbaar
+ 900gr Nectar Isolaat voor 37.50 euro is duur, 39,90 voor 2000gr is voor een Isolaat goedkoop!
+ De nieuwe glimmende verpakking
+ Laag in k/v. 93% Eiwit.
+ Perfect voor een dieet.

Isolaat_Perfection.jpg
 
Laatst bewerkt:
hallo
ik ga morgen voor de eerste keer whey isolaat kopen, een pot van 4kg maar nu twijfel ik tussen de naturel of eentje met smaak te nemen.met smaak zal lekker zijn daar twijfel ik niet aan maar diegene die naturel heeft gehad wat is jullie mening erover ?
 
Naturel en meteen 4 kilo? Succes ermee.. ;-)
Kun je natuurlijk wel lekkerder maken met bananen, rood fruit, cacao maar toch..
 
Zal lekker een smaak nemen.
 
hallo
ik ga morgen voor de eerste keer whey isolaat kopen, een pot van 4kg maar nu twijfel ik tussen de naturel of eentje met smaak te nemen.met smaak zal lekker zijn daar twijfel ik niet aan maar diegene die naturel heeft gehad wat is jullie mening erover ?

Ik heb Isolaat Naturel gehad en vond daar niks mis mee, het is zoals je verwacht smaakloos. Persoonlijk geef ik dan toch de voorkeur voor een smaakje. Dat voelt voor mij als een beloning na een zware training :)

Jordy
 
Ik heb Isolaat Naturel gehad en vond daar niks mis mee, het is zoals je verwacht smaakloos. Persoonlijk geef ik dan toch de voorkeur voor een smaakje. Dat voelt voor mij als een beloning na een zware training :)

Jordy

Ja inderdaad, gewoon lekker een smaakje nemen.
Of kon je niet kiezen?:D:p
 
ik heb idd bananesmaak gekocht, krijg het vandaag binnen.
ik ga 1 schep nemen als ik wakker word ( ong.30min. daarna ontbijt ) en ong. 40-45gr ( 0,5 gr x gewicht ) na het sporten
 
ik heb idd bananesmaak gekocht, krijg het vandaag binnen.
ik ga 1 schep nemen als ik wakker word ( ong.30min. daarna ontbijt ) en ong. 40-45gr ( 0,5 gr x gewicht ) na het sporten

Geniet ervan en laat maar even weten wat je er van vindt als je wilt :)
 
Isolaat adviseer ik altijd aan mijn cliënten. Heb de boodschap met 10% korting al doorgegeven gelijk ;)
 
Isolaat adviseer ik altijd aan mijn cliënten. Heb de boodschap met 10% korting al doorgegeven gelijk ;)

En dat is te merken ook, gekkenhuis hier werkelijk waar! :eek:
Met man en macht staan we de orders hier weg te werken, heerlijk beuken! :rocknana:
 
4kg binnen besteld met de korting, smaak banaan, prima smaak en zelfs met water vind ik em nog lekker smaken.
 
4kg binnen besteld met de korting, smaak banaan, prima smaak en zelfs met water vind ik em nog lekker smaken.

Met korting smaakt hij misschien nog wel beter hé ;) Maar gelukkig vind je het met water ook nog lekker, geeft je opties mocht de melk op zijn :D

Jordy
 
4kg binnen besteld met de korting, smaak banaan, prima smaak en zelfs met water vind ik em nog lekker smaken.

Dat zeg ik al tijden, banaan is top! Als je met water doet kan je hem met wat minder water aanmaken om hem alsnog goed romig te houden :)
 
Dat zeg ik al tijden, banaan is top! Als je met water doet kan je hem met wat minder water aanmaken om hem alsnog goed romig te houden :)

Banaan is ook de meest verkochte smaak :cool:

Isolaat Perfection

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven