AndroidHealthClinic

Review Isolaat Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het is eigelijk heel simpel; hogere kwaliteit is onmogelijk. Of het nu is voor spieren of een dieet, of het gaat om het hoogste eiwitgehalte, laagste vetgehalte, beste oplosbaarheid, de smaak.... Isolaat Perfection wint altijd. Wij geven u de keiharde garantie, Isolaat Perfection is het allerbeste product verkrijgbaar. Wanneer u Isolaat Perfection eenmaal heeft geprobeerd dan zult u nooit meer anders willen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ongeveer 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's Ochtends en voor en/of na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geweldige service, in de vorm van snelle levering (half 10 besteld), cadeau's, nieuwe shakebeker, vriendelijke helpdesk en de prijs van de isolaat.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut. De smaak is super, oplosbaarheid, service en natuurlijk de lage v/k en hoge eiwitten.

Mijn review:

De keuze:

Normaal bestel ik altijd mijn producten bij de B&F-shop omdat ze de goedkoopste zijn van de Benelux, het snelste leveren (tot 22h), goede cadeau’s hebben en een zeer compleet assortiment en de vriendelijke service natuurlijk. De kwaliteit is gewoon enorm hoog (bijv. Whey Perfection, Total Muscle Solution etc).

Ik kocht hiervoor altijd de Iso-100 van Dymatize of de Necatar Isolaat van Syntrax, deze waren altijd uiterst laag in vet en koolhydraten en nagenoeg vrij van lactose. Alleen je betaalt de hoofdprijs voor deze producten.

Ik wil graag het beste voor mijn lichaam en betaal daar ook graag voor, al hoewel er sinds vorige week een alternatief voor gekomen is, de Isolaat Perfection. Doordat ik allemaal positieve reacties hoor, gratis weggeefactie door Leon is op ons forum word het toch allemaal wel interessant! Ik dus ook maar een pot kopen.

Zelf ben ik al 14kg afgevallen (108 naar 94kg) en probeer me gewoon af te trainen voor de zomer. Het meeste vet is er al af en er zit nog leuke massa op waarmee ik wel voor de dag kan komen. Ik wil gewoon nu de laatste anderhalve maand (ja, dan is het alweer zomer) gewoon even strak dieëten en laag in de KH zodat ik van de zomer er super bij sta. Dit past er gewoon super bij.

De levering:
Ik had meteen na release het product besteld om 21.37u en binnen twee minuten had ik al een verzendbevestiging. Dat ging allemaal vlot dus, hopen dat de TNT ook zo vlot zou zijn. Ja, die volgen het goede voorbeeld stonden volgende ochtend al bij me aan de deur. Het zat in een B&F-doos, shakebeker en een Protein Perfection Mix sample en een klein beetje vulsel.

De verpakking:
Nieuw van de Body en Fit is de verpakking, echt supermooi. Lekker glimmend, lekker fris en spreekt me gewoon aan. B&F Nuturition begint ook gewoon een groot merk te worden, dat merk je aan alles, kijk maar naar BSN. Die glimmen ook zo lekker J. Daarbij komt, het zijn ook gewoon top producten.

Meteen na ontvangst kon ik het natuurlijk niet laten om een shake te nemen. Ik had gekozen voor aardbei omdat de Whey Perfection en de Protein Perfection Mix (sample aardbei) ook zo fris waren in de aardbeien smaak. Ik ging er met een goed voorgevoel in, ik vulde mijn shakebeker met 300ml water en één maatschep, schudde eventjes en ja. Heel fijn poeder en erg goed oplosbaar!

Smaak:
Over de smaak, kan ik volgens mij vrij kort zijn, het is zoals ze schrijven Pure Perfectie. Echt goed dus! Ik weet dat je met concentraat eiwitten een heerlijke smaak kan creëren dus had het van een Isolaat totaal niet verwacht (ik koop ook graag bij XXL en BodyLab) en deze valt me echt niet tegen. Zeer verfrissend, lekker van smaak en goed van kleur. Aarbei = Aardbei! Smaak is wel persoonlijk natuurlijk, maar vind je de andere aardbei-producten van het B&F-merk lekker, dan komt deze er sowieso bij in de buurt! En dan als laatste, er zit gewoon 93% eiwit per 100 in. Dus ongekend hoog.

Conclusie:
De B&F maakt de verwachtingen gewoon weer opnieuw waar! Al 15 jaar gaat het verzenden goed, dus de basis was er gewoon. Af en toe wel eens een foutje maar dat maken ze dan bij de volgende bestelling vaak weer heel goed in orde! Het is super van smaak, super oplosbaar, super kwaliteit voor een lage prijs. Ik denk door dit product op de markt te brengen dat ze zich nog meer kunnen meten met de grotere merken!

Even kort alles op een rijtje:
+ Sensationeel van smaak
+ Geen schuim en goed oplosbaar
+ 900gr Nectar Isolaat voor 37.50 euro is duur, 39,90 voor 2000gr is voor een Isolaat goedkoop!
+ De nieuwe glimmende verpakking
+ Laag in k/v. 93% Eiwit.
+ Perfect voor een dieet.

Isolaat_Perfection.jpg

Laatst bewerkt:
Ongeveer een maand a anderhalf neem ik Isolaat perfection in plaats van de Whey perfection i.v.m. een (iets) lager waarde aan koolhydraten. Want zit momenteel diep in de cut. Chocolate Sensation blijft het lekkerst want de andere smaken vind ik eerlijk gezegd niet lekker/niet te drinken. Ik neem het altijd wel met water, misschien maakt dat wel wat uit. Hopelijk komen er binnenkort nieuwe smaken.
Whey perfection heeft immers 16 smaken tegenover de 7 smaken die Isolaat perfection heeft.

Wel tevreden ofcourse. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Ben de berry blast aan het nemen sinds een paar dagen, ipv de Whey Perfection.

Heb in het verleden al van verschillende merken Isolaat genomen, maar dit is de eerste voor mij die én goed mengt, én geen problemen geeft achteraf voor de maag. En smaakt nog eens goed ook.

Had vroeger altijd de isolaat van performance, maar dan had je na 30 seconden shaken nog brokkenpap. Die van Dymatize was dan weer nefast voor de maag.

Ben de berry blast aan het nemen sinds een paar dagen, ipv de Whey Perfection.

Heb in het verleden al van verschillende merken Isolaat genomen, maar dit is de eerste voor mij die én goed mengt, én geen problemen geeft achteraf voor de maag. En smaakt nog eens goed ook.

Had vroeger altijd de isolaat van performance, maar dan had je na 30 seconden shaken nog brokkenpap. Die van Dymatize was dan weer nefast voor de maag.

Dank je, voor de complimenten!! We merken dat heel veel mensen de overstap maken van andere merken naar Isolaat Perfection inderdaad en daar zijn we natuurlijk heel blij mee. :)

Sinds eergisteren begonnen met Vanille, en moet zeggen wat een heerlijke shake! Mengt prima(meng zelf met water) en smaakt verdomd goed dat ik op willekeurige momenten er zelfs zin in heb :)

Zal een uitgebreidere review geven als de pot op is.

Bestel nu Isolaat Perfection en ontvang bij elke bestelling een gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(De gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.)

Kan iemand mij vertellen hoeveel calorieën er in de "Isolaat Perfection" zitten? Kan dat namelijk nergens vinden. Aangezien de " Whey Perfection" choco variant zo goed bevalt, wil ik een hogere eiwit variant ernaast hebben, in een ander smaakje. Alvast bedankt!

Breaking News:

Isolaat Perfection is direct vanaf de introductie het best gewaardeerde en meest populaire Whey Isolaat product in de Benelux geweest. De kwaliteit, zuiverheid, oplosbaarheid en frisse smaken zijn werkelijk uniek.

Dankzij de enorme waardering (en enorme hoeveelheid bestellingen) hebben we in samenwerking met de producent Carbery Ierland (die de waardering voor hun kwaliteitsproduct in Nederland en Belgie ook zien) de prijs voor Isolaat Perfection (vast!) mogen verlagen naar 59,90 euro per 4000 gram. :) (de prijs voor 2000 gram blijft 34,90)

2000 Gram (71 shakes) 34,90!
4000 Gram (142 Shakes) 59,90!
24 Sachets Variety 17,90!

Bodyenfitshop.nl neemt met Whey Isolaat Perfection de complete Whey Isolaat markt over in Nederland en Belgie. De zuiverheid, oplosbaarheid en smaak zijn uniek. Het is de beste keuze in elk eiwitdieet en voor spieren.

Hallo allen,

Heb hier een pot Isolaat perfeaction van 2kg staan die ik, helaas, niet weg kan krijgen. De smaak is vanille en heb er misschien 2 schakes mee gemaakt. Als iemand hier interesse in heeft en een schappelijke prijs voor over heeft dan hoor ik het graag. Heb tevens nog een pot mammoet 2500 staan met hetzelfde verhaal, vanille (niet mijn smaak gebleken)..

Groeten,

ivo

Hallo allen,

Heb hier een pot Isolaat perfeaction van 2kg staan die ik, helaas, niet weg kan krijgen. De smaak is vanille en heb er misschien 2 schakes mee gemaakt. Als iemand hier interesse in heeft en een schappelijke prijs voor over heeft dan hoor ik het graag. Heb tevens nog een pot mammoet 2500 staan met hetzelfde verhaal, vanille (niet mijn smaak gebleken)..

Groeten,

ivo

PM mij maar even het referentienummer van je bestelling. Dan stuur ik je een Variety Pak Sachets. Dan kun je makkelijk je favoriete smaak bepalen.:)

Misschien een domme vraag voor velen maar zou er graag antwoord op hebben. Het Verschil tussen whey perfection en isolaat perfection is de vermindering in koolhydraten en vet dat is zeker een pluspunt maar waarom zou je willen dat het supplement zo snel word opgenomen? Waar is dit goed voor?

In whey perfection zitten toch ook koolhydraten(in mijn ogen ook voor herstel) die je lichaam snel opnemen en geen dikmaker zijn na een harde training? correct me if im wrong....

alvast bedankt!

Misschien een domme vraag voor velen maar zou er graag antwoord op hebben. Het Verschil tussen whey perfection en isolaat perfection is de vermindering in koolhydraten en vet dat is zeker een pluspunt maar waarom zou je willen dat het supplement zo snel word opgenomen? Waar is dit goed voor?

In whey perfection zitten toch ook koolhydraten(in mijn ogen ook voor herstel) die je lichaam snel opnemen en geen dikmaker zijn na een harde training? correct me if im wrong....

alvast bedankt!
Domme vraag inderdaad. Het verschil tussen whey perf. en isolaat perf. is, dat door verdere bewerking, het vet- en koolhydraatgehalte verminderd is. Het wordt ook een stukje sneller opgenomen.

Waarom je wilt dat een sup. snel wordt opgenomen? Geen idee, aangezien na de training je lichaam niet echt om voedingsstoffen schreeuwt maar nog volop bezig is met het verteren van de vorige maaltijden. Er is dus steeds een afgifte van de nodige voedingsstoffen. Ik zie whey meer als een aanvulling/gemak om aan je eiwitten te komen als dit op één of andere manier niet zou lukken.

De koolhydraten in whey perfection zijn melksuikers (tenzij er nog iets anders bijzit, want ik zie weer geen ingrediënten bij het product staan), en worden dus helemaal niet zo snel opgenomen. Trouwens geen dikmaker na een zware training? Een overschot aan cal. zorgt voor een vettoename en dat kan dus ook in de vorm van een shake.

alvast bedankt!

Hoger eiwitpercentage ( +91%) , minder koolhydraten en vetten en geen lactose. Dat zijn in grote lijnen de verschillen.

Beide producten zijn geen ''dikmakers''. Daarvoor zijn de hoeveelheid koolhydraten in de Whey Perfection te laag voor. Wil je aankomen, dan raad ik een product zoals Lean Gain aan. :)

-Leon

zijn hier ook testrapporten van dat het daadwerkelijk 91% eiwit bevat @ body en fitshop ?

Laatst bewerkt:
zijn hier ook testrapporten van dat het daadwerkelijk 91% eiwit bevat @ body en fitshop ?

greetz

Ja, bij ons is het zelfs ook altijd gewoon bekend wie de producent van de Whey is. We werken alleen met de beste EU Whey producenten. De Whey Perfection is van Volac en de Isolaat Perfection is de Isolac Instant Whey Isolaat van Carbery.. Daar zijn we altijd heel open in:)

Laatst bewerkt:
Staan er eigenlijk nog nieuwe smaken op de planning? Want de whey perfection blijft maar uitbreiden ....

Terug
Naar boven