Ik weet nu dat isolaat beter is dan hydrolisaat maar wat is dan het verschil tussen isolaat en whey? Op bodyenfitshop.nl wil ik eiwitten halen maar welke is nou de beste kwaliteit? Whey perfection of isolaat perfection?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet nu dat isolaat beter is dan hydrolisaat maar wat is dan het verschil tussen isolaat en whey? Op bodyenfitshop.nl wil ik eiwitten halen maar welke is nou de beste kwaliteit? Whey perfection of isolaat perfection?
De smaken zijn ook super!
Maar zolang je na je training niet veel meer van plan bent op je dag kun je het best eerst eens een weight gainer halen als Mamouth!
Als je toch snelle opname wilt neem er dan wat dextrose bij meteen na je training.

M 17j 1m89 68kg -
Ik denk omdat hij niet veel eet en gaat makkelijker worden om gewicht aan te zetten. Uiteindelijk gaan gainers niet lang mee en kan je intussen een oplossing zoeken voor je dieet.
Niemand gaat snel wisselen van 3 pruts maaltijden naar 6 maaltijden per dag van 550kcal![]()
Denk dat 3XL spreekt over piekniveaus in het bloed, opname in lever en bloed begint vroeger, maar je verteert natuurlijk maar beetje bij beetje en niet alles tegelijk. En wellicht zal dit op lege maag zijn, anders zouden de cijfers weinig waard zijn.