XXL Nutrition

isolaat

Richard 25

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
mensen, aangezien ik voor mijn gevoel veel puisten krijg door de whey die ik nu gebruik ( whey perfection ) wil ik een andere soort whey proberen waar ik geen acne van krijg ( krijg het voornamelijk op mijn voorhoofd ) nu ben ik een paar weken gestopt met het gebruiken van deze shake en is het al een stuk minder. ik heb veel gelezen over de whey isolaat dat dit beter is aangezien er minder lactose in zit. Iemand nog tips welke goeie opties zou zijn?
gr

Verschilt per merk en per persoon, valt niet veel zinnigs over te zeggen.

Het is een bekend verschijnsel dat je bij whey concentraat last kunt krijgen van acne (door de hogere concentratie vet en lactose/melksuikers). Dan is een whey isolaat met nauwelijks vet en lactose vaak al de oplossing, zoals die van Power Supplements. En laat die nou ook nog eens lekker zijn en een hoog eiwitpercentage hebben. :meal:

Ben je echt helemaal allergisch voor lactose dan kom je uit bij zero-lactose producten zoals Timmert die noemt.

Laatst bewerkt:
puisten op je voorhoofd kan idd aan concentraat liggen, een goeie isolaat zou dat inderdaad kunnen verhelpen!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
okey timmert en xxl nutrition dit zijn dus de whey isolaaten waarbij de kans op acne vrijwel 0 is. welke van de 2 zou het best zijn en wat is eingelijk het verschil tussen concentraat whey en isolaat alleen dat er minder lactose in zit? en zou ik van deze shakes ook een kleine pot ofzo kunnen kopen om te testen of het werkt zou ook zonde weze om na een paar shakes de pot weer weg te kunnen gooien???

PM naar XXL voor evt. wat probeer zakjes.

• Topic Starter Topic Starter
PM naar xxl ? er langs gaan of bedoel je mailen ofzo?

Ben je echt helemaal allergisch voor lactose dan kom je uit bij zero-lactose producten zoals Timmert die noemt.

Je kunt niet allergisch zijn voor lactose maar wel intolerant. Je lichaam maakt dan onvoldoende of geen lactase aan. Lactase is het enzym dat lactose afbreekt (lactose = melksuiker).

Het zou kunnen dat lactose verantwoordelijk is voor acne. Ook andere factoren zoals toevoegingen of gedroogd vet in het eiwitpoeder, kunnen de reden zijn voor de acne.
Zelfs het eiwit zélf kan een probleem zijn als bijvoorbeeld je vertering niet optimaal is.

Wanneer er sprake is van overgevoeligheid zal het per persoon verschillen wat de oorzaak is.

Whey eiwit heeft als voordeel dat het makkelijk verteert. Het neemt heel snel op. Dat kán weer een nadeel zijn als je lichaam het niet zo snel kan verwerken. maar over het algemeen zal dit wel meevallen.

De Pure Whey Protein Isolate van Power Supplements wordt vaak goed verdragen door mensen die last kregen bij eiwitpoeders van lagere kwaliteit.

neem anders even contact met ons op voor een paar samples:
http://www.powersupplements.nl/contact_us.php

We hebben keuze uit maar liefst 10 super lekkere smaken en een naturel versie.

Oh ja, de hoeveelheid lactose per shake is maar een halve gram!

Kris :-)

Isolaat is toch wel erg fijn, had eerder ook snel last bij andere varianten. Isolaat van Powersupplements en B&F shop is gelijk (allebei Volac).

Isolaat is toch wel erg fijn, had eerder ook snel last bij andere varianten. Isolaat van Powersupplements en B&F shop is gelijk (allebei Volac).

Als perfectionist moet ik zeggen dat er toch een duidelijk verschil zit in de beide supplementen. Let op de details en kijk even naar de koolhydraten per 100 gram. Kijk vervolgens even naar de overige ingrediënten en vergelijk.

Afgezien van dat verschil is er nog het verschil in smaak.

Kris :)

Als perfectionist moet ik zeggen dat er toch een duidelijk verschil zit in de beide supplementen. Let op de details en kijk even naar de koolhydraten per 100 gram. Kijk vervolgens even naar de overige ingrediënten en vergelijk.

Afgezien van dat verschil is er nog het verschil in smaak.

Kris :)

We hebben de Isolaat van Volactive. Precies hetzelfde product bij precies dezelfde leverancier. Ik weet niet waar je denkt waar het grote verschil zit:D

Beetje vervelend ook om proberen te scoren over de rug van iemand anders.
Jullie hebben een prima product laat het daar lekker bij.

Laatst bewerkt:
We hebben de Isolaat van Volactive. Precies hetzelfde product bij precies dezelfde leverancier. Ik weet niet waar je denkt waar het verschil zit:D

Dat kan dus helemaal niet.

Och jee. Ik was verdwaald op jullie website. Jullie hebben blijkbaar meerdere isolaten. Ik kwam er een tegen en ging er van uit dat het die was. Die bevat fructose.

Maar goed. Toch nog een duidelijk verschil gevonden dat zich zal uiten in de smaak. Maar goed smaak is persoonlijk, dus dat mag ieder voor zich uitmaken :)

Kris

Och jee. Ik was verdwaald op jullie website. Jullie hebben blijkbaar meerdere isolaten. Ik kwam er een tegen en ging er van uit dat het die was. Die bevat fructose.

Maar goed. Toch nog een duidelijk verschil gevonden dat zich zal uiten in de smaak. Maar goed smaak is persoonlijk, dus dat mag ieder voor zich uitmaken :)

Kris

Inderdaad:) Je kunt ook lekker proberen uit te gaan van eigen kracht in plaats van iets anders proberen af te kraken om zelf iets te verkopen.

Bv. proberen te insinueren dat er een verschil in koolhydraten is terwijl het product 100% hetzelfde is.

Beetje jammer en nergens voor nodig.

Laatst bewerkt:
Inderdaad:) Je kunt ook lekker proberen uit te gaan van eigen kracht in plaats van iets anders proberen af te kraken om zelf iets te verkopen.

Bv. proberen te insinueren dat er een verschil in koolhydraten is terwijl het product 100% hetzelfde is.

Beetje jammer en nergens voor nodig.

Hallo Body & Fitshop,

Je klinkt een beetje op de tenen getrapt door woorden te gebruiken als afkraken en insinueren.

Ik begon slechts met het maken van een vergelijking. Dat was echter met het verkeerde product. Mijn oprechte excuses hiervoor!

Als je mijn vergelijking 'afkraken' noemt, dan zegt het misschien wat over de indruk die je hebt van dat verkeerde product.

Kris :) (gelooft in eigen kracht)

Laatst bewerkt:
Hallo Body & Fitshop,

Je klinkt een beetje op de tenen getrapt door woorden te gebruiken als afkraken en insinueren.

Ik begon slechts met het maken van een vergelijking. Dat was echter met het verkeerde product. Mijn oprechte excuses hiervoor!

Als je mijn vergelijking 'afkraken' noemt, dan zegt het misschien wat over de indruk die je hebt van dat verkeerde product.

Kris :) (gelooft in eigen kracht)

Gelukkig hebben wij dergelijke praktijken niet nodig;)

Terug
Naar boven