XXL Nutrition

isolaat

Sponsorfight:popcorn:

We hebben de Isolaat van Volactive. Precies hetzelfde product bij precies dezelfde leverancier. Ik weet niet waar je denkt waar het grote verschil zit:D

Volgens mij is de whey isolaat van Body en Fit helemaal niet gelijk aan die van Power Supplements, als ik de ingrediëntenlijst bekijk. Misschien is de basiswhey gelijk, maar bij Body en Fit zitten er de zoetstoffen sucralose en acesulfaam-k in, bij Power Supplements alleen sucralose. Het is bekend dat acesulfaam-k voor een vervelende nasmaak zorgt. Ik heb zelf Isopure gebruikt, die heeft ook die twee zoetstoffen, en die heeft ook een nasmaak.

Inderdaad Je kunt ook lekker proberen uit te gaan van eigen kracht in plaats van iets anders proberen af te kraken om zelf iets te verkopen.

Bv. proberen te insinueren dat er een verschil in koolhydraten is terwijl het product 100% hetzelfde is.

Beetje jammer en nergens voor nodig.

Wat ben jij aan het overdrijven! :eek:

Iemand roept in dit topic dat die isolaten van Body en Fit en Power Suplements precies hetzelfde zijn, en dan concludeert Power Suplements aan de hand van jouw eigen site dat dit niet zo is. Want daar staat van jullie eigen merk de '100% isolaat' die inderdaad afwijkt, o.a. wat koolhydraten betreft.

Dan lijkt het me logisch dat-ie er even op wijst dat ze niet hetzelfde zijn. Zou jij ook doen.

Maar schijnbaar hebben jullie nog een andere isolaat van eigen merk in het assortiment, die in basis hetzelfde is (maar niet bij zoetstoffen zie ik), en die had Power Suplements niet gezien. Je hebt een behoorlijk onoverzichtelijke site, dus daar kan ik me wat bij voorstellen. Vergissen is menselijk, en in dit geval zelfs begrijpelijk, het lijkt me niet nodig om daar zo bovenop te springen.

Laatst bewerkt:
Wat ben jij aan het overdrijven! :eek:

Iemand roept in dit topic dat die isolaten van Body en Fit en Power Suplements precies hetzelfde zijn, en dan concludeert Power Suplements aan de hand van jouw eigen site dat dit niet zo is. Want daar staat van jullie eigen merk de '100% isolaat' die inderdaad afwijkt, o.a. wat koolhydraten betreft.

Dan lijkt het me logisch dat-ie er even op wijst dat ze niet hetzelfde zijn. Zou jij ook doen.

Maar schijnbaar hebben jullie nog een andere isolaat van eigen merk in het assortiment, die in basis hetzelfde is (maar niet bij zoetstoffen zie ik), en die had Power Suplements niet gezien. Je hebt een behoorlijk onverzichtelijke site, dus daar kan ik me wat bij voorstellen. Vergissen is menselijk, en in dit geval zelfs begrijpelijk, het lijkt me niet nodig om daar zo bovenop te springen.

ha hier is hij terug, jij was diegene die me kloon zat te noemen niet?
je zit trouwens weer fout, B&F heeft een naturel versie die perfect hetzelfde is, jij praat over die met extra smaak.. maar zoals je zegt, vergissen is menselijk.. het is dus wel degelijk 100% hetzelfde en ik ben wel degelijk geen kloon gewoon een fanatiekeling ;)

Beide merken hebben weet-ik-hoeveel smaken voor hun isolaat, die dus niet identiek zijn, en jij begint over de naturel... :eyes:

beetje kinderachtig gedrag van body en fitshop

Beide merken hebben weet-ik-hoeveel smaken voor hun isolaat, die dus niet identiek zijn, en jij begint over de naturel... :eyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je had dus niet goed gekeken? appelen met appelen vergelijken en peren met peren ;) je post was dus wel degelijk fout, het is 100% dezelfde, dat was de kwestie.. er zijn inderdaad superveel wheys die niet dezelfde zijn, net zoals er heel veel verschillende soorten en smaken pasta zijn te vinden in een winkel.. niet meer als normaal.. je moet de juiste vergelijken wil je conclusies trekken en jij trok die dus te snel ;)

reactie van B&F is idd overdreven, heb zelf geen idee wat er in de supplementenwereld aan het afspelen is maar heb al wel langer de indruk dat iedereen op zijn tippen loopt.. Ikzelf heb nix tegen niemand en werk ook voor niemand, ben echt gwn een fanatiekeling en bij B&F shop krijg ik soms mijn inbreng en wordt er kritisch naar mijn posts geluisterd en word ik verbeterd daar waar ik fout zit en ik zo extra bij leer, ziet er idd vaak reclame-achtig uit maar lees mn posts maar door, vaak beantwoord ik gwn de vragen van mensen, in het B&Fshop topic merendeels wnr Ilco er niet op antwoord doordat hij het te druk heeft met pakketjes ofzo.. Maar das net zoals DwarvenWarrior/Brutez voor XXL of andere mensen voor de overige shops.. Hoewel mijn posts dus antwoorden op vragen waren, werden deze laatste tijd vaak bij de mods gerapporteerd en is er hier ook contact over geweest met mij en over gepraat geweest, het feit alleen al dat er antwoorden op vragen worden gerapporteerd, was voor mij al een groot genoeg teken dat er iets niet snor zat.. ik denk dus dat deze reactie van B&F in dit topic niet echt een stand-alone uitvlieging is maar eerder in een groter plaatje..
Maar langs een kant ook wat normaal, ik denk dat zij, net zoals vele winkels, de crisis ook wel gevoeld hebben.. ze moeten ook "vechten" om elke klant.. de ene op kwaliteit de andere op service of de laatste nieuwe producten of een combinatie van voorgaande en niet meer dan normaal dat deze strijd dan ook bikkelhard wordt gestreden! Vaak achter de schermen maar soms ook een een uitspatting op de forum en langs een kant mogen we blij zijn, want al bij al, doen ze dit allemaal voor ons, de klanten :D

heb zelf geen idee wat er in de supplementenwereld aan het afspelen is maar heb al wel langer de indruk dat iedereen op zijn tippen loopt..

...ik denk dat zij, net zoals vele winkels, de crisis ook wel gevoeld hebben.. ze moeten ook "vechten" om elke klant.. de ene op kwaliteit de andere op service of de laatste nieuwe producten of een combinatie van voorgaande en niet meer dan normaal dat deze strijd dan ook bikkelhard wordt gestreden! :D

Wat je nu ziet in de supplementen wereld is dat er langzaam, maar zeker, slechts een handjevol bedrijven echt een goede boterham er aan overhouden.
Marges zijn de afgelopen jaren een stuk kleiner geworden en met de komst van alle internetshops moet de koek ook nog eens verdeeld worden over zeer veel schijven.
Maar, zoals altijd, overleven de goede shops die kwaliteit, service en scherpe prijzen leveren. De cowboys en snelle money makers leggen snel het loodje in deze branche op dit moment.
Over de board sponsors hoeven we ons, denk ik, voorlopig geen zorgen te maken!:)

Wat je nu ziet in de supplementen wereld is dat er langzaam, maar zeker, slechts een handjevol bedrijven echt een goede boterham er aan overhouden.
Marges zijn de afgelopen jaren een stuk kleiner geworden en met de komst van alle internetshops moet de koek ook nog eens verdeeld worden over zeer veel schijven.
Maar, zoals altijd, overleven de goede shops die kwaliteit, service en scherpe prijzen leveren. De cowboys en snelle money makers leggen snel het loodje in deze branche op dit moment.
Over de board sponsors hoeven we ons, denk ik, voorlopig geen zorgen te maken!:)

nee denk het ook niet, jullie hebben allemaal wel meerdere producten waar jullie sterk mee uitpakken, jullie met jullie raw iron lijn/sports whey, XXL met hun lijn/unleashV3, B&F met hun lijn/whey perfection, Powersupplements voor hun "no bullshit" aanpak, .. sorry als ik nog een boardsponsor vergeet!
Ieder heeft echt een sterk gamma, een sterke site en ben er zeker van dat jullie allemaal al vaste aanhang hebben en goed draaien! af en toe wat extra competitie op dit forum kan ook geen kwaad he, dat houdt de prijs voor ons de klanten extra laag en maakt het aanbod vaak des te interessanter :D

Terug
Naar boven