Jah, ga jij maar lekker bommetjes gooien op israel, Epic Terrorist :shoot::shoot:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die moslims die joden daar weg willen hebben, dan moeten ze ze weg jagen. Als ze dat niet lukt, dan hebben ze pech. Deal with it.
Jah, ga jij maar lekker bommetjes gooien op israel, Epic Terrorist :shoot::shoot:
Het staat gewoon feitelijk vast dat joden/Israel onrechtmatig land aan het stelen zijn op dit moment.
Dan kun je pro of contra zijn en dan kan de VN en de VS het allemaal best vinden, Israel is illegaal bezig zijn land te vergroten en heeft in het verleden ook al illegaal gedaan.
Moest Israël een zwak land zijn zouden die musulmannen net hetzelfde doen, of zijn dat allemaal heiligen misschien
Is dit een argument ? Het gaat om de situatie zoals die IS en niet als, als, als.
Ik lees je berichten in dit topic terug en conclusie is: je weet er weinig vanaf en praat wat simpele oppervlakkigheden.
Wat maakt het uit? 'Onrechtmatig'. Ik vind dat zo'n relatief begrip. Als iemand met een ak47 jouw plek jat en jij staat met een knuppel en een speer in je hand, dan moet je je er misschien maar bij neerleggen dat je je plek kwijt bent. Dus kom terug met een ak47 of ga lekker ergens anders zitten.
Ik weet er wel genoeg vanaf maar ik geef toe ik ben niet echt objectief in dit onderwerp, ben pro Israël
(of eerder anti terroristen)
Dus je geeft toe dat Israel een Terrorist aanslag heeft gepleegd op Syrië?
Zonder toelating een land zijn lucht in en er nog bommen op laten is normaal?
Met dat verschil dat Israël altijd doelbewust aanvalt en zo weinig mogelijk burgerslachtoffers wil maken, terwijl jouw broeders Musulmannen nét het doel hebben om burgerslachtoffers te maken.
Ik geef Israël 200 % gelijk bij deze actie, de gevolgen van niet ingrijpen waren wellicht gigantisch geweest. Of jij had liever een 2de Mali gezien zeker?
ik ben daar gestopt met lezen (srs)
Je bent gewoon een jood man , verder nog succes met je manier van denken ,dit zal je ver brengen in het leven xx
Met dat verschil dat Israël altijd doelbewust aanvalt en zo weinig mogelijk burgerslachtoffers wil maken, terwijl jouw broeders Musulmannen nét het doel hebben om burgerslachtoffers te maken.
Ik geef Israël 200 % gelijk bij deze actie, de gevolgen van niet ingrijpen waren wellicht gigantisch geweest. Of jij had liever een 2de Mali gezien zeker?
U.S. drone strikes in Pakistan have killed far more people than the United States has acknowledged, have traumatized innocent residents and largely been ineffective, according to a new study released Tuesday.
The study by Stanford Law School and New York University's School of Law calls for a re-evaluation of the practice, saying the number of "high-level" targets killed as a percentage of total casualties is extremely low -- about 2%.
Altijd gezellig dit soort discussies, de moslims, de fervente Israel verdedigers, de anti-semieten, de Joden, de onverschilligen. Amper een zinvolle discussie te voeren op die manier, bijna iedereen is wel bij voorbaat zo partijdig dat het tot niks leidt.
dit lijkt me direct in levensbelang voor de staat israël.
De arabische wereld heeft nu jarenlang de tijd gehad om zelf hun tuintje schoon te vegen en een einde te maken aan het regime assad.
Wat ik gek vind is de verontwaardiging over een bombardement van echt een afgelegen militaire installatie en de hele arabische wereld die de andere kant op kijkt als een heel land met al haar inwoners gesloopt wordt. Altijd anti israël dit soort reacties en nooit oog voor wat moslims elkaar aandoen en de moslimwereld met al die miljarden oliedollars niet wil stoppen. Ja onwil is het want de hebben zat kapitaal en mankracht om het wel te stoppen.
Maar joden bashen is een hobby van sommige?!
.Ik geef Israël 200 % gelijk bij deze actie, de gevolgen van niet ingrijpen waren wellicht gigantisch geweest. Of jij had liever een 2de Mali gezien zeker?
Altijd gezellig dit soort discussies, de moslims, de fervente Israel verdedigers, de anti-semieten, de Joden, de onverschilligen. Amper een zinvolle discussie te voeren op die manier, bijna iedereen is wel bij voorbaat zo partijdig dat het tot niks leidt.
+1
Het gaat hier niet over pro-israël of niet.
Elke actie moet apart beoordeeld worden.
Het is niet noodzakelijk een slechte actie gewoon omdat het israel is of omdat je niet akkoord bent met de aanpak van palestina.
Daarom vergaat het de arabische wereld zo slecht..men heeft het enkel op extremen..pro dit pro dat.Beetje variant van dat links-rechts verhaal hier(Of de discussie tussen Tbeest en shreddedbrah!).
Ondertussen zijn diegene die de revolutie hebben gestart juist voor een EVENWICHTIGE vrije samenleving genegeerd en wordt hun land in verval en verderf gestort.
Zeker is het dat Assad moet afgevoerd worden,de oppositie zelf is door het lange talmen zelf een terroristische organisatie geworden.
Dus er moet een regering komen die geen van beide steunt en zich enkel richt op het normaliseren van Syrië.
Ik neem aan dat in de huidige regering toch nog normale mensen moeten zitten die voor het moment niets kunnen ondernemen tegen Assad maar zich ook niet met de islamieten (uit de extremistische hoek) willen inlaten.