Fitness Seller

Isreal bombardeert Syrië

Jij praat echt veel onzin beestje...

Israel maakt gruwelijk veel burgerslachtoffers alleen maakt niemand dat wat uit omdat het Israel betreft. Kijk de cijfers er op na..

In een oorlog zullen altijd burgerslachtoffers vallen. Israël doet er alles aan om dit aantal zo laag mogelijk te houden. De intentie van de booslims is pakken erger aangezien zij er op uit zijn om onschuldige burgers te treffen.

Israel pikt land maar dat maakt niemand wat uit omdat het Israel betreft.

Israël brengt beschaving in die achterlijke buurten, het enigste land die vrijheid van godsdienst waarborgt.

Israel gaat zomaar een wapenkonvooi aanvallen en niemand geeft kritiek want Israel.

Was dit niet terecht dan? LOL

Israel heeft kernwapens niemand maakt zich er druk om.

VS, Rusland, China, Pakistan, India enzo hebben ook kernwapens.... waarom zou Israël dan geen mogen hebben?

dat is een utopie. het gaat nu ook om sektarisch geweld (sunni vs shia's/alevieten), er zijn veel meer belangen bij betrokken dan alleen 'vrijheid voor het volk' om het zo mooi te verwoorden. de koerden mengen zich er nu ook mee, en dan heb je weet-ik-veel hoeveel groeperingen (fsa, Shabiha, Hezbollah, PFLP–GC, Jaysh al-Sha’bi, Iraqi Shia militias die aan het vechten zijn. Er is geen overzicht.

Klopt precies. De situatie is daar zo dat het percentage dat gewoon leuk met elkaar wilt leven in een onreligieuze democratie echt nihil is.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:08 ----------

In een oorlog zullen altijd burgerslachtoffers vallen. Israël doet er alles aan om dit aantal zo laag mogelijk te houden. De intentie van de booslims is pakken erger aangezien zij er op uit zijn om onschuldige burgers te treffen.

Waar baseer jij op dat Israel er alles aan doet om burgers te beschermen ? Cijfers bewijzen het tegendeel.

Israël brengt beschaving in die achterlijke buurten, het enigste land die vrijheid van godsdienst waarborgt.

Beschaving brengen door op onbeschaafde manier landjepik te plegen. Dus als jij een asociaal iemand, asociaal terechtwijst ben jij sociaal. Niet dus...

Was dit niet terecht dan? LOL

Israel maakt zich nu in ene druk om dat mogelijke wapenkonvooi, net nu terwijl Assad al tientallen jaren vanalles en nog wat kan doen. Ik betwijfel de motieven en denk aan een opzetje om even de wereld te beinvloeden.

VS, Rusland, China, Pakistan, India enzo hebben ook kernwapens.... waarom zou Israël dan geen mogen hebben?

Waarom Iran dan niet ? Vanwege bedreigen met vernietiging Israel ? Israel is net zo goed bezig om Palestijnen te vernietigen met dat verschil dat Iran Israel alleen verbaal heeft bedreigd.

Ik ben niet voor kernwapens Iran, wel tegen scheve verhoudingen. Die zorgen er mede voor dat Europa straks slachtoffer wordt van de Israelische agenda. Net zoals Europa al tientallen jaren uit schuld en plicht aan VS kiest voor Israel.

• Topic Starter Topic Starter
de geschiedenis van Israel - Palestina ken ik hoor, en ik steun Israël

Al je post tonen aan dat je de geschiedenis niet kent.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:39 ----------

Als die moslims die joden daar weg willen hebben, dan moeten ze ze weg jagen. Als ze dat niet lukt, dan hebben ze pech. Deal with it.

Hoe zijn we tot deze conclusie gekomen in dit debat?? Het gaat om een soevereine staat, lid van de VN die eenander lid bombardeert, zonder toestemming van de VN. Het is geen religieus conflict, dat willen de leiders je enkel laten geloven. Wie dit niet weet, weet niks van de geschiedenis van het Midden-Oosten, noch van het zionisme.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:42 ----------

Wat maakt het uit? 'Onrechtmatig'. Ik vind dat zo'n relatief begrip. Als iemand met een ak47 jouw plek jat en jij staat met een knuppel en een speer in je hand, dan moet je je er misschien maar bij neerleggen dat je je plek kwijt bent. Dus kom terug met een ak47 of ga lekker ergens anders zitten.
Je spreekt jezelf dus tegen want het was Israel die begon met het geweld na de toekenning van de staat Israel. HEtr verkregen stuk vonden ze onvoldoende waardoor ze aanslagen begonnen te plegen. Dit is geen verborgen informatie maar makkelijk terug te vinden op zelf Israelische, joodse sites. Het Kind David hotel, en de kahane, allemaal terroristische aanslagen, op Westerlingen in de jaren 40 en 50 om de Westerlingen weg te jagen. ALs Frankrijk Nederland binnenvalt, je wegjaagt uit je huis en er zjn eigen bevolking plaatst, ben jij dan een terrorist als je je daar tegen verzet?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:43 ----------

Moest Israël een zwak land zijn zouden die musulmannen net hetzelfde doen, of zijn dat allemaal heiligen misschien
Op DBB is het niveau niet altijd even hoog, maar ik moet jammer genoeg vaststellen dat jij wel één van de meest onwetenden bent sinds ik deze site bezoek.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:44 ----------

Ik weet er wel genoeg vanaf maar ik geef toe ik ben niet echt objectief in dit onderwerp, ben pro Israël

(of eerder anti terroristen)

Waarom ben je pro -israel?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:45 ----------

Met dat verschil dat Israël altijd doelbewust aanvalt en zo weinig mogelijk burgerslachtoffers wil maken, terwijl jouw broeders Musulmannen nét het doel hebben om burgerslachtoffers te maken.

Ik geef Israël 200 % gelijk bij deze actie, de gevolgen van niet ingrijpen waren wellicht gigantisch geweest. Of jij had liever een 2de Mali gezien zeker?

Haal je er Mali bij en weet je zelf niet wat er aan de hand is in Mali. Ongelooflijk!

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:47 ----------

Altijd gezellig dit soort discussies, de moslims, de fervente Israel verdedigers, de anti-semieten, de Joden, de onverschilligen. Amper een zinvolle discussie te voeren op die manier, bijna iedereen is wel bij voorbaat zo partijdig dat het tot niks leidt.

En tot welke categorie word ik gerekend? Ik ben geen Israel-verdediger, geen anti-semiet, geen Jood, en zeker niet onverschillig.

• Like
Waarderingen: kix
@ TheUnknownKnown

Waarom Iran niet? Een kleuter geef je ook geen messen of wapens want daar komen ongelukken van. Iran is een onstabiel land, lijkt me logisch dat je zo'n land geen bom geeft

@ Yasmine

Ik weet wel wat er aan de hand is in Mali... een groepje booslims die de burgers wil laten leven volgens de wetten van Allah. Want dat gaat in die ziekelijke hoofden om van hen. Als ik die dief zijn handen afkap, dan zal ik in het paradijs komen. Als ik die vrouw die geen hoofddoek wil dragen geen zweepslagen geef, dan zal ik niet in het paradijs komen.

En waarom ik pro Israel ben, lijkt mij logisch: geen vrouwenonderdrukking, vrijheid van godsdienst, handen afkappen mag niet enzovoort

@ TheUnknownKnown

Waarom Iran niet? Een kleuter geef je ook geen messen of wapens want daar komen ongelukken van. Iran is een onstabiel land, lijkt me logisch dat je zo'n land geen bom geeft

@ Yasmine

Ik weet wel wat er aan de hand is in Mali... een groepje booslims die de burgers wil laten leven volgens de wetten van Allah. Want dat gaat in die ziekelijke hoofden om van hen. Als ik die dief zijn handen afkap, dan zal ik in het paradijs komen. Als ik die vrouw die geen hoofddoek wil dragen geen zweepslagen geef, dan zal ik niet in het paradijs komen.

En waarom ik pro Israel ben, lijkt mij logisch: geen vrouwenonderdrukking, vrijheid van godsdienst, handen afkappen mag niet enzovoort

niks mis met handen afkappen hoor, in sommige gevallen.

Grappig hoe je een topic aanmaakt dat je eerst met een moslima wilt daten en nu ben je plots anti-moslim ingesteld.

Ze is geen moslima hé, ze is niet gelovig maar haar ouders zijn wel moslims

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:07 ----------

niks mis met handen afkappen hoor, in sommige gevallen.

Tuurlijk, dan kan je nog geen toiletpapier afscheuren om deftig uw gat af te kuisen na het kakken, handen afkappen is de manier van leven anno 2013

''Een collega van m'n werk is moslima en die heeft mij gisteren gepijpt, nu zou ik graag een stap verder willen gaan naar een relatie maar ze zegt dat haar ouders en broertje erg traditioneel zijn en ze niet zullen aanvaarden dat ze met een atheïst als mij samen zou zijn. Ze is dus erg bang

Tenzij ik een moslim wordt natuurlijk, dan mag t opeens weer wel, maar zie ik NIET zitten! vreemde ouders heeft ze.''

Monster openingspost en titel dan.

Pro Israël zijn is ook mong**l , tenzij je natuurlijk anti-moslim oogkleppen aanhebt en niet ziet wat Israël doet.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:07 ----------

Tuurlijk, dan kan je nog geen toiletpapier afscheuren om deftig uw gat af te kuisen na het kakken, handen afkappen is de manier van leven anno 2013

moslims wassen hun reet, wiseguy :)
je hebt van die luxe booty washes tegenwoordig, goeie shit hoor.

Ik ben niet voor kernwapens Iran, wel tegen scheve verhoudingen. Die zorgen er mede voor dat Europa straks slachtoffer wordt van de Israelische agenda. Net zoals Europa al tientallen jaren uit schuld en plicht aan VS kiest voor Israel.

Moet ook eens ophouden, gewoon die oogkleppen af en zeggen waar het op staat.
Vind het idee van schuld hebben ook bullshit.
Zionisme, Joden, Amerika en geld.
Amerika: voor en door Joden.
Dat is het zo'n beetje.
Zoals Amerika de 2e wereldoorlog zag als een privé aangelegenheid voor Europa, moet Europa dat eigenlijk ook zo zien wat Amerika en Israel vs de moslims betreft.
En dan óok pas meedoen als we er zelf last van krijgen en dan met eer strijken als het over is en de boel verdelen met... Rusland ofzo.

Verder: nice topic 10/10 would join again

Als je tegen het regime bent in Israël ben je een anti-zionist.
Ik volg het Israel dossier al sinds ik 16 ben (ik ben er nu 35). Ik weet van mezelf dus wel dat ik een anti-zionist ben. Ik wou het graag horen van Ericr. Vaak worden anti-zionisten, te makkelijk anti-semiet genoemd. Maar aangezien ik weet dat Ericr één van de mensen is die WEL nuanceert en nadenkt, wou ik graag weten wat ik volgens hem ben.

Ik volg het Israel dossier al sinds ik 16 ben (ik ben er nu 35). Ik weet van mezelf dus wel dat ik een anti-zionist ben. Ik wou het graag horen van Ericr. Vaak worden anti-zionisten, te makkelijk anti-semiet genoemd. Maar aangezien ik weet dat Ericr één van de mensen is die WEL nuanceert en nadenkt, wou ik graag weten wat ik volgens hem ben.

Je hebt een goed hart, maar je weet totaal niet wat het ware gelaat is van de Islam. En zo zijn er nog enkele miljoenen Nederlanders en Belgen en daardoor zitten komen onze landen ook in de problemen over enkele decennia

waarvoor dank..

@ TheUnknownKnown

@ Yasmine

Neen Beest, in Mali gaat het om de Touareg die in de vorige eeuw in tweeen is gesplitst omdat het Westen een willekeurige lijn op de landkaart trok. De Touareg tracht nu met de wapens die men verkreeg tijdens de Lybië-oorlog haar "eigendom'' terug te verwerven. En er zijn radicale moslims die deze strijd hebben gekaapt om er hun profijt mee te doen. Frankrijk komt zich enkel moeien voor de grondstoffen. Je kent tevens duidelijk niks van de islam en strooit met stereotiepen.
Tevens is er in Israel een enorme vrouwenonderdrukking, zeker bij de meer religieuzen. Er is geen vrijheid van godsdienst zoals wij die kennen. Als je dit denkt dan ken je echt niks van Israel.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:42 ----------

Grappig hoe je een topic aanmaakt dat je eerst met een moslima wilt daten en nu ben je plots anti-moslim ingesteld.

Ah zo pijnlijk geowned!!! De haat komt dus door de afwijzing!!

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:45 ----------

'

Monster openingspost en titel dan.

Pro Israël zijn is ook mong**l , tenzij je natuurlijk anti-moslim oogkleppen aanhebt en niet ziet wat Israël doet.

What????? Beest is dus eigenlijk gewoon aan het lullen? Een trol, als ik me niet vergis? Of gebruik ik deze term verkeerd?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:48 ----------

Je hebt een goed hart, maar je weet totaal niet wat het ware gelaat is van de Islam. En zo zijn er nog enkele miljoenen Nederlanders en Belgen en daardoor zitten komen onze landen ook in de problemen over enkele decennia

waarvoor dank..

Jeetje man. Ja, onze landen zitten in de knoei door de ISlam. Heeft niks te maken met tanende economie, corruptie en speculatie van banken en overheden,...

topic dwaalt weer af naar een (zoveelste) islam discussie.. jammer

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:51 ----------

Geen idee... ben nog nooit in Israël geweest

Het enige wat ik weet is dat je daar zeker niet moet te vrezen voor je leven indien je atheïst, jood, moslim of christen bent. (http://brabosh.com/2012/10/18/pqpct-kdy/)

zal ik dan maar niet het filmpje er bij pakken, waarbij een meisje werd bespuugd en uitgescholden door orthodoxe joden ?

Trouwens, aan alle moslimvrienden hier, die raad ik aan om tijdens de ramadan een biertje te gaan drinken in Brussel of Borgerhout. Kom je dan wel even vermelden hoe het geweest is?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:53 ----------

topic dwaalt weer af naar een (zoveelste) islam discussie.. jammer

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:51 ----------

zal ik dan maar niet het filmpje er bij pakken, waarbij een meisje werd bespuugd en uitgescholden door orthodoxe joden ?

Zal ik dan maar het filmpje er niet bij pakken waar in Nederland een groepje moslims de hitlergroet doet naar een voorbijstappende Jood?

Dit is zo compleet incorrect, daarom verwees ik onder andere naar de Spaanse Inquisitie.

Arafat was ook een grote terrorist...heeft ook vliegtuigen opgeblazen enzo...wat een aardig volk is het ook dat inheemse volk uit palestina

Laatst bewerkt:
Trouwens, aan alle moslimvrienden hier, die raad ik aan om tijdens de ramadan een biertje te gaan drinken in Brussel of Borgerhout. Kom je dan wel even vermelden hoe het geweest is?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:53 ----------

Zal ik dan maar het filmpje er niet bij pakken waar in Nederland een groepje moslims de hitlergroet doet naar een voorbijstappende Jood?

dat is precies mijn punt; rotte appels heb je overal

Terug
Naar boven