AndroidHealthClinic

It has begun!

Bezoekers in dit topic

Metal^militia zei:
Waarom ben je uberhaupt aan het kuren?

???

hij wil nu eindelijk een keer van die kindertruien en broeken af en grote mensenkleding dragen :roflol:
 
Ik las ergens dat ie pas sinds een paar maanden benen traint.. nou dan ligt er toch nog een hoop potentieel open voor hem, naturel.
 
ja en waar heb je dat dan gelezen dan? lees dan maar eens tegoei!
 
Maandag 13 Juni:


Beast N°1 zei:
ik ben 1m76-77.
men benen post ik pas binnen een maand of zes want de meeste kilos zitten op men lijf, vind ze met 60cm omtrek erg klein tegenover men body.

Beast N°1 zei:
ik zal men benen wel eens posten binnen een aantal maanden als ze wat bigger zijn.


Binnen een maand of 6... als ik je bovenlijf bekijk, heeft het wel heel erg de schijn dat je benen niet of nauwelijks getraind hebt, laat staan serieus gesquat. En dat je daar nu eindelijk mee begonnen bent, daarom de fotos pas over 6 maanden :scratch:
 
ten eerste heb je geen leven ofzo dat je de muggenzifter uithangt?
ten tweede, men knieen zijn niet al te best en daarom heb ik soms weken(maanden) dat ik men benen niet of nauwlijks train, men benen lopen zeer zeker achter op men bovenlijf, dat is een feit, maar of me dat moet weerhouden van te kuren is iets anders.
mijn beentraining bestaat al van als ik begon te trainen uit Squat,extensions en legg press, dus kom hier niet in mijn log de wijsneus uithangen en mij vertellen wat ik wel of niet doe, want daar weet jij geen hol van!

ff een update, ben gisteren terug begonnen met trainen na 6 dagen rust en ik moet zeggen dat ik in de eerste oefeningen echt beresterk ben geworden. meer als 2 oef per spiergroep is haast onmogelijk want de pomp is gewoon TE. gisteren waren men armen in ontspannen toestand naast men lijf 39cm , ik kon men triceps niet eens meer spannen zo pomp stonden ze!
ik weeg 1.5kg meer en ben echt wel droger geworden sinds ik gestart ben met de kuur.
ik voel me nogaltijd niet top, keel is nog steeds niet in orde en ben ook pas bezig met de ziektebestrijding. ik hoop dat de komende weken voor verassende dingen gaan zorgen want men moed is een beetje gezakt met die tegenslag.
zo meteen de rug eens goed aanpakken.
 
Ff rustig uurtje op kantoor ja.

Ga maar lekker door met kuren dan, mij maakt het inderdaad geen hol uit dat alles nog meer uit verhouding raakt.

Je hoeft niet meteen zo uit te vallen.. Roidrage?
Dacht neem eens een kijkje in dit gedeelte van het forum, maar het algemene beeld van de kurenden wordt weer eens bevestigd, duidelijk gevalletje gebrek aan doorzettingsvermogen voor mij.. het moet ff snel gebeuren.
Ik kom ook van 60kg, maar ik heb nog lang niet het idee dat ik geen vooruitgang meer kan boeken zonder rommel (86kg nu.)

Maar goed, ik wens je toch het beste met je training etc.
Prettige dag verder.
 
Metal^militia zei:
Ik las ergens dat ie pas sinds een paar maanden benen traint.. nou dan ligt er toch nog een hoop potentieel open voor hem, naturel.

lekker belangrijk
 
Loo zei:
lekker belangrijk

Ja inderdaad belangrijk ja. Maar goed, als je dat niet begrijpt heeft het ook geen zin dat iemand het je uitlegt.
 
Metal^militia zei:
Ff rustig uurtje op kantoor ja.

Je hoeft niet meteen zo uit te vallen.. Roidrage?
Dacht neem eens een kijkje in dit gedeelte van het forum, maar het algemene beeld van de kurenden wordt weer eens bevestigd, duidelijk gevalletje gebrek aan doorzettingsvermogen voor mij.. het moet ff snel gebeuren.

Kom op zeg; niet meteen gaan lopen generaliseren. Als iemand op sap staat en hij/zij bijt van zich af, is het sluitende argument altijd: "roidrage".

Dat jij van de 'roids afblijft is prima. Maar het is OOK prima als iemand er voor kiest om het WEL te doen. (en hiermee aan de hand van 'roidgebruik meteen 1 van de basisbeginselen van het liberalisme neergezet :D )

In ieder geval beetje respect voor mekaar, en lang niet alle kurenden zijn bot of slecht of hoe je ze ook wilt labelen.

R-E-S-P-E-C-T :clap: :clap: :clap:
 
Zeker, maar hij gaat meteen in full-defence, hoewel ik het toch een terechte vraag vond van mezelf. . .
(je probeert toch zoveel mogelijk naturel eruit te halen en als ik z`n stats bekijk is dat lang niet het geval... en dan gaat m`n andere opmerking (ff snel etc..) wel op )
 
Metal^militia zei:
Zeker, maar hij gaat meteen in full-defence, hoewel ik het toch een terechte vraag vond van mezelf. . .
(je probeert toch zoveel mogelijk naturel eruit te halen en als ik z`n stats bekijk is dat lang niet het geval... en dan gaat m`n andere opmerking (ff snel etc..) wel op )

OK kerel... ff off topic: Die Think tank van Rollins (avatar) is zwaar goed (ben zelf ook helemaal Rollins-freak). Super :)
 
ja ik ben in offence gegaan, kan goed zijn dat het een beetje roidrage is ja, maar ik vind niet dat als ik een log aanmaak dat dat de gepaste plaats is om mij te vertellen wat ik wel en niet mag doen.
maar kom het is ok, no hard feelings, ieder doet wat hij of zij wil en daarmee gedaan.
juist een abnormale rugtraining achter de rug, de pomp in men armen tijden het trainen is niet meer normaal, ik krijg overal aders op en zelfs aan onderkant buikspieren springen ze erdoor. ik denk dat ik nog wat meer moet gaan eten, want ik ga anders te droog worden nu tijdens men bulkfase.
Tboll begint volgens mij wel in te kicken, ookal kan ik em niet onderscheiden van de andere middelen denk ik toch dat de bruute pomp te wijten is aan de Tboll's.
gewicht is terug + 2kg en ik hoop de komende dagen nog wat meer erbij. GEEN tekenen van vocht, waar ik normaal hopen last van heb, neem er momenteel niets bij zoals nolva of provi en dat ga ik ook maar zo houden dan.

greetz
 
yeah yeah het begint goed te gaan,
gisteren in een andere gym gaan trainen en alles ging zo lekker en de pomp was gewoon voortreffelijk.
kbegin nu zelf in de spiegel een goed verschil te zien, het lijkt alsof alles sinds deze week pas begint te groeien sinds men ziekte weg is.
dat is langs de ene kant wel spijtig want als ik niet ziek was geweest was ik miss van de tweede week al zo bijgekomen.
men kracht en afmetingen zijn nu exact terug zoals op top van men vorige kuur maar dan wel droger. ik ben 81 kg geweest en nu ben ik er 78-79 maar stukken droger.
ik zal proberen van de week eens wat fotos te maken.
vocht valt heel goed mee, kop is niet dik, ik merk wel een beetje vocht op rug en armen maar op zich allemaal ok, ik heb nog 50 tabs proviron en 50 tabs nolva liggen in geval van.
 
Hee beast:D
Hoe oud ben je en hoe lang train je enzo?

Wat is je motivatie om te kuren?
 
21, jaartje of 3
motivatie is er sinds ik terug beter ben genoeg, alles gaat als een trein.
redenen om te kuren zijn persoonsgebonden en daar ga ik niet op in gaan, daar gaat dit topic ook helemaal niet over.
als niemand intresse heeft in men vooruitgang en als er alleen ma vragen omtrent redenen enzo gevraagd worden stop ik gewoon met een log bij te houden want dit gaat nergens over.
niet op jou speciaal hè kerel, anders gaan de roidrage weer de ronde.

ff update, kracht gaat als een trein omhoog, ben nu 3.5kg aangekomen zonder vet bij te komen, zelfs minder volgens mij. kracht piekt echt als nooit tevoren en begin nu echt te groeien. stom van de griep 2 weken geleden, anders was ik zeker al veel harder gegroeid.
 
nee nee... gewoon doorgaan met je log, ik vind het iniedergeval wel intressant om te lezen!!! ga zo door en hou ons op de hoogte!!!!!
 
nee ga vooral verder kerel. Ik vind het ook wel interessant om te volgen.
De reden dat ik er naar vroeg is dat naar mijn mening veel mensen te snel met roids beginnen.

Maar ik zal niet zeuren, ik ga er van uit dat je weet waar je mee bezig bent.
Suc6!
 
ik vind het ook zwaar irritant dat mensen in andermans log de meester gaan lopen spelen en lopen oordelen, dat verkloot het log, zou ik ook niet relaxed vinden.

begrijp me niet verkeerd; ik ben voorstander voor verantwoord gebruik van a.s, en niet zoals een groot deel "de makkelijke weg kiezen", daar kots ik ook van.

maar om iemand in zijn eigen log de les te lezen is ook niet echt netjes.

(no hard feelings verder)

@Beast; vooral doorgaan, ik hou je in de gaten voor die eq (;) )

@Balboa; what the **** is dat met die negatieve karma joh ???
 
Laatst bewerkt:
Balboa18 zei:
Weet ik nie meer?:o

zet er de volgende keer in ieder geval ff je motivatie bij grapjas, waar slaat dat op; iemand negatieve karma geven en er dan niks bij zetten???
 
Back
Naar boven