MuscleMeat

It has begun!

• Topic Starter Topic Starter
yoooooooo hier ben ik dan weer met een update.
30 dagen zijn we nu bezig en de weegschaal geeft me 3.5-4kg meer aan als in het begin, ik begin volgens de buitenwereld wel lichtjes (zwaar) :D een varkenskopje te ontwikkelen dus ben ik maar begonnen met 10mg Nolva elke dag.
trainingen gaan super, kracht is bij sommige oefeningen echt extreem en bij sommigen dan weer normaal. de pomp die ik ervaar van de Tboll ligt me soms wat tegen want ik kan soms maar 1 spiergroep trainen omdat het gewoon niet anders gaat.
ik wou gisteren borst/triceps trainen, big NO NO want na de borsttraining stonden men armen op 42cm terwijl ik normaal rond de 40 heb dus. schouders zijn goed aan het groeien en ik heb het gevoel dat het met een sus boldo kuurtje allemaal wat minder snel gaat als bij een decakuur. de massa vliegt er niet met hopen aan dus het is wat geduld hebben.

Beast N°1 zei:
yoooooooo hier ben ik dan weer met een update.
30 dagen zijn we nu bezig en de weegschaal geeft me 3.5-4kg meer aan als in het begin, ik begin volgens de buitenwereld wel lichtjes (zwaar) :D een varkenskopje te ontwikkelen dus ben ik maar begonnen met 10mg Nolva elke dag.
trainingen gaan super, kracht is bij sommige oefeningen echt extreem en bij sommigen dan weer normaal. de pomp die ik ervaar van de Tboll ligt me soms wat tegen want ik kan soms maar 1 spiergroep trainen omdat het gewoon niet anders gaat.
ik wou gisteren borst/triceps trainen, big NO NO want na de borsttraining stonden men armen op 42cm terwijl ik normaal rond de 40 heb dus. schouders zijn goed aan het groeien en ik heb het gevoel dat het met een sus boldo kuurtje allemaal wat minder snel gaat als bij een decakuur. de massa vliegt er niet met hopen aan dus het is wat geduld hebben.

:D Je loopt tijdens de training met je meetlint rond om na je borsttraining meteen je armomvang te meten?

Maar hoezo neem je nolva tegen een varkenskop. Voor zover ik weet helpt Nolva daar niet tegen hoor. Een aromatase inhibitor wel, die zorgt dat de estrogeen hoeveelheid in je lichaam daalt, en dus die plof kop. Extra vocht vasthouden als bijwerking van veel estrogeen gaat dan afenemen.

ik vind dat het helpt, en heb men eigen gym, dus ik heb gewoon daar een meetlint liggen.

neen , ik train thuis in men eigen gym.
kwoon op een 4-kantshoeve met stallen en shit.
ik heb:

2 bankjes, een wat ook decline gaat en weer je ook crunches op kan doen.
2 x chest press : een met hammer chest press op allebei tot 100 (echte) kg
1 x peck deck
halters in paren van 1.5kg tot 40 vastgemaakt en ook nog meer als ik wat ****.
latpulley, crossover,dipstation, step, legg press, shoulder press, leg extension.
seated row, een bankdruk plat en incline en een ab coach.

dus nee niet zomaar wat aanklooien met een DB en een bankje ik train gewoon oldschool.
hèhèhèhèhè

sinds ik de nolva en Proviron neem is men dikke kop al weg, ma zei ookal de laatste paar weken leek je hoofd zo dik maar nu is het weg, miss was je ergens allergisch aan:p jaja mama denk het ook :D
kracht is echt lekker nu, gisteren laatste setje hammercurl met 32kg halters 4 x per kant, en dit met men 41 cm armpies :D
aders en pomp zijn gewoonweg niet meer normaal TIJDENS het trainen, zou zo lekker zijn moest ik er de hele dag zo beestig uitzien.
ik zit nu op een kleine 4kg erbij, maar moet wel zeggen dat ik echt veel veel voller ben geworden, ik hoor de laatste week eigenlijk pas van iedereen dat ik echt ben bijgekomen.
hopen dat de volgende 4.5 week nog wat lekkers brengt en trek em dan miss wel door tot 12 weekjes.
ik heb ook nog 20 x 50mg Winny liggen, ik was van plan week 10-13 dus 50-g/dag te nemen , maar nu was ik aan het denken om miss week 7-10 de winstrol erbij te kappen, wat denken jullie , de winny houden voor de drie weken naar de nakuur of erbij gooien???

Big Cat zegt altijd geen tabs aan het einde van je kuur omdat je dan aan het begin van je nakuur met extra cortisol problemen zit. Weet niet in hoeverre het uitmaakt. Er zijn toch best veel mensen die afronden met winny om de hardere look te krijgen.

zijn geen tabs.

afsluiten met winny is prima. gaat goed zo te lezen suc6 verder nog

Dag 43:

Gewicht + 4.5kg en vet% duidelijk gedaald (zeer duidelijk)

Ok waar te beginnen, ik merk totaal niets meer van de ziekteverschijnselen die me tergden de eerste paar weken, heb de antibiotica netjes uitgenomen en alles is op zen pootjes terecht gekomen.
de trainingen zijn HEEEEEEEEEEEEEERLIJK:p , ik weeg nu ong evenveel als op top van men vorige kuur maar ik ben stukken droger, stukken groter en voller. als ik trainen blaas ik op en ik moet zeggen het valt zeer hard op nu als ik train dat ik volop in de kuur zit. ik zie veel meer perfectie dan bruute massa, men borst en schouders hebben een dikte gekregen waar ik normaal niet van zou knn dromen, als ik train heb ik aders OVERAL lopen die ik vroeger niet eens heb gezien. qua kracht ben ik wel sterker ja, maar in de verste verte is ze niet gestegen zoals bij test en deca. maar dat boeit me eigenlijk ook niet, ik ben sterker als ik ooit ben geweest, ik ben vol en droger. en ga door tot 90 dagen dus zit nu in de helft :D
ik moet zeggen van de Tboll van mrp heb ik eigenlijk niets gemerkt, ik ben nu een dag of 10-12 gestopt met de Tboll en sindsdien ben ik pas echt de veranderingen aan het zien aan men lijf. volgens mij begint de bold nu pas in t e kicken. ik heb men kcalsinname met 750 verhoogd omdat ik ook op het board had gelezen naarmate je groter word in de kuur het schema aan te passen. de eerste paar dagen was het wat wringen om alles binnen te krijgen maar ik krijg meer honger met de dag.
Tot nu toe ben ik blij: vocht+, kracht+, hardheid en thickness +++
binnen een dag of 20 begin ik met de winstrol op 50mg/dag da ik echt trippen qua afwerking!

klinkt super bro!

keep it up!

Goed bezig kerel!

netjes man, keep it up!

heb na 7 weken de kuur stopgezet. ben nu al 1.5 week gestopt en ga gewoon lekker nakuren binnen een dag of 10-12 de pomps waren lekker , maar na 7 weken 3.5-4kg aankomen en door het extra veel eten ook nog wat extra vet en vocht.
voeding zat echt top in mekaar, armen niks gegroeid , benen 1cm en kracht ongeveer zelfde als i ooit heeft gepiekt. dit had ik dus met goeie crea en alleen het meer eten ook wel kunnen halen op 7 weken. ik weet niet waarom de kuur niets is geworden want men eerste kuur ging echt zeer lekker. ik weet wel dat je tweede en derde kuren slechter gaan, maar tweede kuur met hogere dosis moet normaal gezien toch een aardig resultaat qua massa en kracht geven.

ik wacht het een maand of 3 af en doen dan een lekker oldscool kuur met test, deca en dboll!

Loo zei:
succes bro,
ben benieuwd wat die eq voor je gaat doen....meningen zijn er nog al verdeeld over.

de eq heeft niet veel voor je gedaan blijkbaar....
en al helemaal niks voor Capoerist.

laat mij maar lekker met deca kuren een volgend kuurtje, bedankt voor de test jongens!

en volgende keer gewoon old school kuurtje Beast! succes met nakuren.

Vreemd 20 oktober was je nog volenthousiast en nu ben je gestopt?
Toch nog een paar kilo gewonnen toch

Jammer volgende keer beter kerel.

ja kijk , ik heb pics gemaakt van na de training en ik was echt dubbel zo vol als anders, maar dit liep telkens weer weg na een paar uurtjes en er bleef niet veel van over. ik kwam in de eerste weken Niks aan, en ben toen meer beginnen eten waardoor ik natuurlijk voller leek maar ook wat vet aangezet rond men buik enzo, en mannen geef toe 3.5kg na 7 weken kuren zuigt gewoon.
volgende week maandag nakuren.
ik vond deze kuur gewoon een flop en zie hem dus niet als mijn TWEEDE kuur, ik zal men tweede kuur ergens begin 2006 starten en het word een lekkere test/deca/dboll kuur !
en ja mijn mening over equi is dat het niets is om je verwachtingen hoog aan te stellen, en zeker niet om mee te bulken. maar ieders mening en ieders lichaam is anders dus aan jullie de keuze.

groeten Beast

succes man! Lekker groeien de komende periode.
Denk wel aan je koolhydraten!!

zoveelste ontevreden eq gebruiker. mij zie je het ook niet gebruiken teveel negatiefs gehoord. alleen eclipse.dennis gainen er erg goed op wat ik zo zie.grts

Terug
Naar boven