- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
yoooooooo hier ben ik dan weer met een update.
30 dagen zijn we nu bezig en de weegschaal geeft me 3.5-4kg meer aan als in het begin, ik begin volgens de buitenwereld wel lichtjes (zwaar)
een varkenskopje te ontwikkelen dus ben ik maar begonnen met 10mg Nolva elke dag.
trainingen gaan super, kracht is bij sommige oefeningen echt extreem en bij sommigen dan weer normaal. de pomp die ik ervaar van de Tboll ligt me soms wat tegen want ik kan soms maar 1 spiergroep trainen omdat het gewoon niet anders gaat.
ik wou gisteren borst/triceps trainen, big NO NO want na de borsttraining stonden men armen op 42cm terwijl ik normaal rond de 40 heb dus. schouders zijn goed aan het groeien en ik heb het gevoel dat het met een sus boldo kuurtje allemaal wat minder snel gaat als bij een decakuur. de massa vliegt er niet met hopen aan dus het is wat geduld hebben.
30 dagen zijn we nu bezig en de weegschaal geeft me 3.5-4kg meer aan als in het begin, ik begin volgens de buitenwereld wel lichtjes (zwaar)
een varkenskopje te ontwikkelen dus ben ik maar begonnen met 10mg Nolva elke dag.trainingen gaan super, kracht is bij sommige oefeningen echt extreem en bij sommigen dan weer normaal. de pomp die ik ervaar van de Tboll ligt me soms wat tegen want ik kan soms maar 1 spiergroep trainen omdat het gewoon niet anders gaat.
ik wou gisteren borst/triceps trainen, big NO NO want na de borsttraining stonden men armen op 42cm terwijl ik normaal rond de 40 heb dus. schouders zijn goed aan het groeien en ik heb het gevoel dat het met een sus boldo kuurtje allemaal wat minder snel gaat als bij een decakuur. de massa vliegt er niet met hopen aan dus het is wat geduld hebben.

jaja mama denk het ook