AndroidHealthClinic

It's Always Sunny In Philadelphia

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Dat hier nog geen topic over bestaat zeg... Echt, de beste serie ooit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alle 8 seizoenen afgekeken in korte tijd en wil al meteen weer overnieuw beginnen bij seizoen 1. Maar, nu las ik dat seizoen 9 al in het begin van 2013 uit was, alleen heb ik tot dusver nog geen torrents gevonden :( Iemand anders wel?

Nee, niet mijn ding. Als er niks anders op is zou ik het misschien kijken, anders niet.

Vind het niks.. Maar seizoen 9 komt uit in September 2013.

Super serie, te dom voor woorden af en toe.

Geweldig

• Topic Starter Topic Starter
Charlie :roflol:

K*t serie.

Inderdaad één van de betere series vind ik, precies mijn type humor. Nieuwe seizoen (9) in september :D.

Echt flauwe humor vaak maar wel geweldig idd! :D

GVD wat heb ik nou aan al die reacties hierboven.. :mad:
Nu weet ik nog niet of het de moeite waard is. Net zoals met The Wire...

Net zoals met The Wire? The Wire moet je gewoon gezien hebben daar is geen twijfel over mogelijk. Tenzij je totaal niet van misdaad houdt maar dat lijkt me logisch.

Net zoals met The Wire? The Wire moet je gewoon gezien hebben daar is geen twijfel over mogelijk. Tenzij je totaal niet van misdaad houdt maar dat lijkt me logisch.

Ja daar hou ik wel van, maar ik kwam niet eens door S01E01 heen. Oude meuk zeg :p

Tsja, ik zou het toch echt eens gaan bekijken als ik jou was. Seizoen 2 vond ik wat minder maar verder is het echt geweldig. Je moet wel begrijpen dat het 1 groot verhaal is en je het dus wel even de tijd moet geven.

Tsja, ik zou het toch echt eens gaan bekijken als ik jou was. Seizoen 2 vond ik wat minder maar verder is het echt geweldig. Je moet wel begrijpen dat het 1 groot verhaal is en je het dus wel even de tijd moet geven.

Ja dat begrijp ik, ik vind series waar geen verhaal in zit sowieso al niks.

Ik bewaar het wel voor de wintermaanden ;)

Een van de leukere comedies naar mn mening, echt mijn humor

• Topic Starter Topic Starter
GVD wat heb ik nou aan al die reacties hierboven.. :mad:
Nu weet ik nog niet of het de moeite waard is. Net zoals met The Wire...

Het is wel echt een cultserie denk ik. Je vindt het geweldig of gewoon klote. Vaak geen tussenweg te bevinden zoals je met de meeste komedies wel hebt (Friends, TBBT, Two and a Half Men etc.). Dus zeker het proberen waard, vooral vanaf seizoen 2 wanneer Danny Devito ermee in speelt. Mocht je hem waarderen, heb je zeker één van de beste (imo DE beste) komedies te pakken.

Btw, The Wire in een ander topic bespreken :D

Nieuw seizoen is begonnen :).

Wat voor soort humor is het? Met wat is het te vergelijken?

Terug
Naar boven