AndroidHealthClinic

its me

Brownie

Pushing the Envelope
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
7.310
Lengte
1m83
Massa
110kg
Vetpercentage
50%
stats voor trainen:
19jaar
65kg
181cm
bf ???

stats nu:
20jaar
79kg
183cm
bf 12,9 (puntsmeting keuring defensie)

sorry van de k*tfoto's van vroeger maar iets anders heb ik helaas niet....

Voor et trainen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

NU:

Mooie progressie, ga zo door .. ziet er keurig uit alleen mijn tip aan jou is pak je triceps harder aan die lopen wat achter

Maar voor de rest keurig .. toppie ;)

Mooie progressie, ga zo door .. ziet er keurig uit alleen mijn tip aan jou is pak je triceps harder aan die lopen wat achter

Alles "loopt nog achter" man. Gewoon zo blijven trainen en later pas gaan letten op details. ;)

• Topic Starter Topic Starter
alles loopt nog achter?? ik vind toch dat ik al een hele vooruitgang heb geboekt of heb ik 't mis???

hij bedoelt daar mee dat je wel een goede progessie hebt gemaakt maar dat er eerst nog een boel massa bij moet komen voordat je gaat fine tunen

en je houd jezelf natuurlijk voor de gek als je je arm hard tegen je lichaam aan drukt en je bicep aanspant (1e foto)

Goede vooruitgang, triceps lopen wat achter heb ik het idee.

nette progressie

zo moet het niet
zo moet het wel

en dan praat ik niet over de massa maar wel over de pose

Alles "loopt nog achter" man. Gewoon zo blijven trainen en later pas gaan letten op details. ;)

Helemaal niet, ik spreek hier over de verhouding .. hij is ten opzichte van zijn before pics goed gegroeid alleen zijn triceps lopen achter

En misschien is dit wel zijn streefdoel dus met je hij loopt overal achter is bullshit

Helemaal niet, ik spreek hier over de verhouding .. hij is ten opzichte van zijn before pics goed gegroeid alleen zijn triceps lopen achter

En misschien is dit wel zijn streefdoel dus met je hij loopt overal achter is bullshit

1) Hoe zie jij op deze foto's in godsnaam dat zijn triceps achterloopt? Je ziet enkel frontpics met zijn armen naar beneden brainiac. :rolleyes:

2) Nu moet hij nog niet naar verhoudingen gaan kijken. Hij heeft amper degelijke massa waardoor een echt onevenwicht kan ontstaan. Of ga je nu zeggen dat je vindt dat zijn triceps zwaar uit verhouding is met de rest van zijn lichaam? :roflol:

3) Triceps is voor velen een achterlopende spiergroep, ook na jaren trainen. Deze groeit bij velen nu eenmaal moeilijker. Dit wil echter niet zeggen dat hij extra aandacht moet gaan besteden aan zijn biceps omdat het lijkt dat deze op termijn "eventueel misschien wel eens" uit verhouding zou kunnen groeien met de rest.

Beter traint hij gewoon door met goede compounds zodat hij geen onnodige energie verliest met het fine tunen van een work in progress met allerlei fancy isolatie, want dat heeft toch geen zin.

Verder is het een leuke basis en de progressie is goed, dit kan zeker wat worden. Je nieuwe kapsel is ook 10x beter. ;)

1) Hoe zie jij op deze foto's in godsnaam dat zijn triceps achterloopt?

2) Nu moet hij nog niet naar verhoudingen gaan kijken. Hij heeft amper degelijke massa waardoor een echt onevenwicht kan ontstaan. Of ga je nu zeggen dat je vindt dat zijn triceps zwaar uit verhouding is met de rest van zijn lichaam? :roflol:

Verder is het een leuke basis en de progressie is goed, dit kan zeker wat worden. Je nieuwe kapsel is ook 10x beter. ;)

als hij zijn biceps aanspant bolt de tricep niet mooi mee

Ik zeg niet dat het erg is ofzo, tis alleen een tip meer niet

netjes man...aan je massa werken en dan weer es fotos plaatsen

als hij zijn biceps aanspant bolt de tricep niet mooi mee

Ik zeg niet dat het erg is ofzo, tis alleen een tip meer niet

Niemand zijn triceps "bolt mee" op dat niveau man. Het is normaal dat je in het begin een schijnbaar grotere biceps hebt, dat trekt wel automatisch bij.

zo moet het niet
zo moet het wel

en dan praat ik niet over de massa maar wel over de pose

idd misschien kan ik wel niet tegen kritiek:P maargoed keertje macho doen is ook leuk toch:cool:

volgende keer ga ik dus die pose doen zoals hierboven, misschien ook beter als k mijn rug er dan bij doe

Speciaal voor Mike:

Hoe kun je nou zijn triceps beoordelen na deze periode trainen en aan de hand van een foto met opgespannen biceps ??

Speciaal voor Mike:

goed bezig maat;) dit geeft even een duidelijker beeld..

als je wat van je rug wil posten neem dan zo een pose aan.. (back double biceps) en zo een (latspread).. dat geeft het meest duidelijke beeld.

Span bij die latspread goed je "vleugels" aan..

succes verder

Terug
Naar boven