Fitness Seller

7 Maanden training , lange weg te gaan! 56 => 81

Phahaha :roflol: Je post slaat gewoon nergens op. Thats the point.

Vochtophoping ? slaagt nergens op.
Zwakke gestel ? Pezen heb ik geen last van. bp is van 8x30 naar 8x105 gegaan zonder blessures.
Niet redden ? Die kans bestaat maar ik weet hoe ik mijn dingen moet aanpakken ;)

Zielig mannetje ben je. Typische internethero.

Defintie is zo goed als nul, vormloze massa.

Die blessures komen vanzelf wel gewoon geduld hebben en zo door gaan. De ontwikkeling van jouw pezen kan dit niet bijbenen, en je hebt natuurlijk een dramatisch gestel van jezelf.

Maar inderdaad ik ben een internethero, zou niet weten hoe je moet trainen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Defintie is zo goed als nul, vormloze massa.

Die blessures komen vanzelf wel gewoon geduld hebben en zo door gaan. De ontwikkeling van jouw pezen kan dit niet bijbenen, en je hebt natuurlijk een dramatisch gestel van jezelf.

Maar inderdaad ik ben een internethero, zou niet weten hoe je moet trainen :roflol:

Blijft maar bullshit uit je mond komen jochie. Waar blijven jouw foto's dan ?
Internethero 100% Post wat pics en bewijs jezelf ;)

Pezen worden wel deglijk sterker. Daar heb ik wat voor maar hier ga ik niet verder op in.
Dramatish gestel :roflol: Kom maar eens naast mij staan.

Blijft maar bullshit uit je mond komen jochie. Waar blijven jouw foto's dan ?
Internethero 100% Post wat pics en bewijs jezelf ;)

Pezen worden wel deglijk sterker. Daar heb ik wat voor maar hier ga ik niet verder op in.
Dramatish gestel :roflol: Kom maar eens naast mij staan.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik zal je volgen ben wel benieuwd. Nooit eerder iemand gezien die begint met trainen en direct naar de AS grijpt. Vind het persoonlijk zonde, je zal nu veel moeilijker (na je kuur) groeien op natuurlijke wijze.

Wat wordt je volgende kuur?

Ik zal je volgen ben wel benieuwd. Nooit eerder iemand gezien die begint met trainen en direct naar de AS grijpt. Vind het persoonlijk zonde, je zal nu veel moeilijker (na je kuur) groeien op natuurlijke wijze.

Wat wordt je volgende kuur?

Dat is achterhaald hoor , verder ben ik ook niet van plan om natuurlijk te trainen gezien mijn doelen en verwachtingen :)
Ik denk dat ik hier maar geen kuurlog post aangezien hier heel wat belachelijke reacties komen. Ik zit beter op gh15 zo te zien.
Ik vind het wel heel jammer eigenlijk. Als er iemand wat "extremer" denkt en doet in de sport word er meteen op gebasht.
Het blijft een bb forum en ik vind het dus wat dubbelzinnig dat er dan mensen zitten te bashen.

Ik bedoel het ook niet slecht , zeker niet ! Maar het is makkelijk om zon belachelijke reactie te plaatsen als je geen verstand hebt van aas. Beetje kortzichtig dus. Vandaar dat ik aanhaalde dat hij er niets van kenden (aas gericht).

Lol u srs? Mij beschuldigen dat ik nx van AAS ken en zelf al kuren zonder natty getraind te hebben?
Beginnen bij het begin zou ik zo zeggen..

ThreadBackfire.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk maar uit met kuren, volgens mij heb je nu al een waardeloos karakter en dat zal er niet beter op gaan worden.

Succes!

14% sta je niet als ik je foto's zo bekijk.
Maar ja ik vind het wel interessant, ben wel benieuwd naar waat je gebruikt, zeker om ook je pezen te sterken etc, hgh neem ik aan?

Je komt van gh15 en daar is volgens mij maar 1 kuurplan, TRENBOLONA, TESTOSTERONA, BOLDENONA, INSULINAAAA en bakken HGH, gebruik je het allemaal?
aan je nickname te insinueren gebruik je op zker insuline/INSULINA, zijn zat mensen die dit wel willen volgen man, maar laat jezelf dan niet zo kennen door op de mensen in te gaan die je bashen.

(ik ben het btw absoluut niet eens met je keuze maar respecteer hem wel)

succes

14% sta je niet als ik je foto's zo bekijk.
Maar ja ik vind het wel interessant, ben wel benieuwd naar waat je gebruikt, zeker om ook je pezen te sterken etc, hgh neem ik aan?

Je komt van gh15 en daar is volgens mij maar 1 kuurplan, TRENBOLONA, TESTOSTERONA, BOLDENONA, INSULINAAAA en bakken HGH, gebruik je het allemaal?
aan je nickname te insinueren gebruik je op zker insuline/INSULINA, zijn zat mensen die dit wel willen volgen man, maar laat jezelf dan niet zo kennen door op de mensen in te gaan die je bashen.

(ik ben het btw absoluut niet eens met je keuze maar respecteer hem wel)

succes

Bedankt man, dit is teminste een beleefde mening . Ik denk niet dat hier zoveel mensen zijn dat me zullen volgen aan de reacties te zien haha.

Haha je zit wel op het juiste spoor :P.

Gewoon negeren, zijn allemaal e-hero's alsof ze wat weten van AAS :roflol:

Gewoon negeren, zijn allemaal e-hero's alsof ze wat weten van AAS :roflol:

Klopt maar om nu echt een log te openen waar meer mensen liggen zeiken dan input geven is ook niet leuk :P Dan kan ik evengoed gewoon men ding doen en niets van mijn routine vrijgeven. Al zal het dit jaar zeker nog interessant worden aangezien ik wat speciale dingen ga doen die ik toch ook nog niet op gh15 heb gezien haha :p

Laatst bewerkt:
Wat een koekwaus

Het grootste risico van zo vroeg AAS gebruik in mijn ogen zijn:
- Veel striemen door extreme groei (beginnergains + AAS)
- Je pezen moeten ook sterker worden en dat kost tijd.. Als je zo vroeg begint verhoogt de kans op blessures wel aanzienlijk.

Foto die ik net genomen heb, hier kun je goed zien dat men schouders (side) nergens op lijken, traps ga ik nu ook maar eens aanpakken na deze foto te zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijdje terug :
10gxmpv.png

Nog een front before pic
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Het grootste risico van zo vroeg AAS gebruik in mijn ogen zijn:
- Veel striemen door extreme groei (beginnergains + AAS)
- Je pezen moeten ook sterker worden en dat kost tijd.. Als je zo vroeg begint verhoogt de kans op blessures wel aanzienlijk.

Beiden zijn geen probleem, heb ik wat voor ;)

Schouders mogen idd groter maar dat komt wel. Verder, als je idd als doel hebt op 1.76 op 120 kg wedstrijdgewicht te staan ga je dat niet redden door eerst 10 jaar natty te trainen zoals de beesten hier, easy as that. Leuke is ook wel dat 't altijd de all-time natty's zijn die erover zeiken, hou dan gewoon je smoel erover.

Goodluck gast, laat maar horen als je een kuurlog gaat bijhouden, ben wel benieuwd wat je gebruikt :)

Terug
Naar boven