AndroidHealthClinic

7 Maanden training , lange weg te gaan! 56 => 81

lol kuren voor dit? had je easy natty kunnen gainen. Zonde van je gezondheid en je geld. Succes anyway.

• Topic Starter Topic Starter
lol kuren voor dit? had je easy natty kunnen gainen. Zonde van je gezondheid en je geld. Succes anyway.

Haha 25kg op 8 maanden zeker :rolleyes: tuurlijk.. zet je oogkleppen af.
En jouw foto topic zegt al genoeg trouwens. Niet slecht bedoeld maar je hebt er geen kennis van dus kun je er ook niet over oordelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Respect maat;)

En jouw foto topic zegt al genoeg trouwens. Niet slecht bedoeld maar je hebt er geen kennis van dus kun je er ook niet over oordelen.

Ik heb 20kg gegained op 6 maanden :trollface: vet en vocht :(

Waarvan nog 11 over, ben nu wel droger dan van te voren, maar gern 20kg kwaliteit massa dus

Mooie progressie, ben het niet eens met je keuze om niet natty te zijn, maar dat is je eigen keuze, dus zeg er verder niks over.
Ga je hier blijven updaten?
Wat zijn je krachtstats, en wat waren ze toen je begon?

Succes verder, 130kg on stage duurt nog wel even ja:p

Ik heb 20kg gegained op 6 maanden :trollface: vet en vocht :(

Waarvan nog 11 over, ben nu wel droger dan van te voren

Mooie progressie, ben het niet eens met je keuze om niet natty te zijn, maar dat is je eigen keuze, dus zeg er verder niks over.
Ga je hier blijven updaten?
Wat zijn je krachtstats, en wat waren ze toen je begon?

Succes verder, 130kg on stage duurt nog wel even ja:p

11kg op 6 maanden is wel sterk natty haha. Maar ik ben ook well wat vet/vocht kwijt.

Ja je kan het best niet eens met me zijn :D, daarom dat ik ook aanhaalde dat er hier heel veel verschillende mensen zitten met andere doelen.
Als je naar mijn doel kijkt weet je dat natty trainen gewoon verspilling is. Verder niets mis met natty trainen uiteraard. Komt allemaal op hetzelfde neer .. alleen de uitwerking is anders.

Niet op 8 maanden nee maar wel op 2 jaar ofz.. zeker je eerste jaren. Ik heb al natty 30kg gegained in 3jaar. Dus blijkbaar heb ik er toch wat verstand van. Ik denk dat je vrij snel afhankelijk zal worden van roids en snel je dosissen gaat moeten verhogen als je zo al begint nu. Zie maar dat je voeding op punt staat anders zal je het snel weer kwijt zijn als je even stopt.

Niet op 8 maanden nee maar wel op 2 jaar ofz.. zeker je eerste jaren. Ik heb al natty 30kg gegained in 3jaar. Dus blijkbaar heb ik er toch wat verstand van. Ik denk dat je vrij snel afhankelijk zal worden van roids en snel je dosissen gaat moeten verhogen als je zo al begint nu. Zie maar dat je voeding op punt staat anders zal je het snel weer kwijt zijn als je even stopt.

Heel deze post slaat nergens op man. lees mijn topic nog eens goed door en dan kun je wel een conculsie trekken. Het enige punt waar je gelijk in hebt is dat ik afhankelijk ben van aas. Welke serieuze bb'r niet :p? 30kg zie ik wel niet terug in je pics maar swat dit topic gaat niet over jou.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel deze post slaat nergens op man. lees mijn topic nog eens goed door en dan kun je wel een conculsie trekken. Het enige punt waar je gelijk in hebt is dat ik afhankelijk ben van aas. Welke serieuze bb'r niet :p? 30kg zie ik wel niet terug in je pics maar swat dit topic gaat niet over jou.

Je weet natuurlijk niet van waar hij komt he.

30kg gainen op 1.85 55kg is anders dan 30kg gainen op 1.85 80kg.

Je weet natuurlijk niet van waar hij komt he.

30kg gainen op 1.85 55kg is anders dan 30kg gainen op 1.85 80kg.

Ik bedoel het ook niet slecht , zeker niet ! Maar het is makkelijk om zon belachelijke reactie te plaatsen als je geen verstand hebt van aas. Beetje kortzichtig dus. Vandaar dat ik aanhaalde dat hij er niets van kenden (aas gericht).

Wanneer komen betere fotos?

Bedankt man, ik weet heel goed met wat ik bezig ben hoor , en het gaat bij mij ook wat verder dan enkel wat test-e :) 25kg vliegen er niet zomaar op met enkel aas. geloof het of niet maar ik ben mij al HEEL lang aan het inlezen voor ik daadwerkelijk begon met trainen.
gewoon benieuwd, waarom ben je niet eerst een tijd gaan trainen en daarna pas aan de aas gegaan? als je zoveel hebt gelezen had je ook wel gelezen dat je als beginner op zich al zeer makkelijk gains kan maken...

gewoon benieuwd, waarom ben je niet eerst een tijd gaan trainen en daarna pas aan de aas gegaan? als je zoveel hebt gelezen had je ook wel gelezen dat je als beginner op zich al zeer makkelijk gains kan maken...

Geen tijd om natty te trainen. Verloren moeite.

Lol, jouw eerste dip gaat er nog wel komen. Dan was je blij geweest dat je had geleerd wat het is om natty te trainen.

En wat pak je er nu bij? Vormloze massa. Veel succes als je er over een tijdje geestelijk doorheen zit (dat je niet snapt dat je weinig gained met de hoeveelheid die je naar binnen douwt).

Je bent ook al wel een behoorlijke wijsneus voor iemand die 8 maandjes traint.

Lol, jouw eerste dip gaat er nog wel komen. Dan was je blij geweest dat je had geleerd wat het is om natty te trainen.

En wat pak je er nu bij? Vormloze massa. Veel succes als je er over een tijdje geestelijk doorheen zit (dat je niet snapt dat je weinig gained met de hoeveelheid die je naar binnen douwt).

Je bent ook al wel een behoorlijke wijsneus voor iemand die 8 maandjes traint.

:roflol: Duidelijk dat je er niet zo bekend mee bent. Jij lijkt me meer de wijsneus afgaand van je posts doe je niet eens aan bb.

:roflol: Duidelijk dat je er niet zo bekend mee bent. Jij lijkt me meer de wijsneus afgaand van je posts doe je niet eens aan bb.

Dus je blijft vanaf nu af aan on?

Zal het je nu alvast maar vertellen: Jij gaat het toch niet redden :P

Denk je nu echt dat jouw zwakke gestel al die extra spierspanning goed gaat handelen? Succes alvast straks met de eerste blessures.

En iedereen zal toch alleen maar denken: Wat is dat voor vormloze vochtophoping.

Dus je blijft vanaf nu af aan on?

Zal het je nu alvast maar vertellen: Jij gaat het toch niet redden :P

Denk je nu echt dat jouw zwakke gestel al die extra spierspanning goed gaat handelen? Succes alvast straks met de eerste blessures.

En iedereen zal toch alleen maar denken: Wat is dat voor vormloze vochtophoping.

Je bent te zielig voor woorden jongen. Ga nou maar eerst zelf eens serieus trainen.
Of misschien nog een beter idee .. post eens wat foto's ;)

Je bent te zielig voor woorden jongen. Ga nou maar eerst zelf eens serieus trainen.
Of misschien nog een beter idee .. post eens wat foto's ;)

Kan aan jouw reactie al wel lezen dat jij mij gewoon gelijk geeft (diep van binnen weet je het ook wel). Maar van mij mag je jouw droom nog wel een tijdje in stand laten.

Kan aan jouw reactie al wel lezen dat jij mij gewoon gelijk geeft (diep van binnen weet je het ook wel). Maar van mij mag je jouw droom nog wel een tijdje in stand laten.

Phahaha :roflol: Je post slaat gewoon nergens op. Thats the point.

Vochtophoping ? slaagt nergens op.
Zwakke gestel ? Pezen heb ik geen last van. bp is van 8x30 naar 8x105 gegaan zonder blessures.
Niet redden ? Die kans bestaat maar ik weet hoe ik mijn dingen moet aanpakken ;)

Zielig mannetje ben je. Typische internethero.

Mijn posts slaan wel degelijk ergens op. Denk dat er genoeg zijn die het beamen wat ik zeg.

Maar al serieus aan de tren om een dergelijk fysiek te behalen?

Leg je posts dan maar eens goed uit .

Begin maar met de vormloze vochtophoping :roflol: Is het niet tijd dat jij eens naar je zelf kijkt inplaats van commentaar te geven op anderen ?

Post ook eens een foto ;) Of voel jij je daar te goed voor.

Terug
Naar boven