Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol kuren voor dit? had je easy natty kunnen gainen. Zonde van je gezondheid en je geld. Succes anyway.
tuurlijk.. zet je oogkleppen af.Haha 25kg op 8 maanden zekertuurlijk.. zet je oogkleppen af.
En jouw foto topic zegt al genoeg trouwens. Niet slecht bedoeld maar je hebt er geen kennis van dus kun je er ook niet over oordelen.
vet en vocht 

Ik heb 20kg gegained op 6 maandenvet en vocht
Waarvan nog 11 over, ben nu wel droger dan van te voren
Mooie progressie, ben het niet eens met je keuze om niet natty te zijn, maar dat is je eigen keuze, dus zeg er verder niks over.
Ga je hier blijven updaten?
Wat zijn je krachtstats, en wat waren ze toen je begon?
Succes verder, 130kg on stage duurt nog wel even ja![]()
, daarom dat ik ook aanhaalde dat er hier heel veel verschillende mensen zitten met andere doelen.Haha 25kg op 8 maanden zekertuurlijk.. zet je oogkleppen af.
En jouw foto topic zegt al genoeg trouwens. Niet slecht bedoeld maar je hebt er geen kennis van dus kun je er ook niet over oordelen.
Niet op 8 maanden nee maar wel op 2 jaar ofz.. zeker je eerste jaren. Ik heb al natty 30kg gegained in 3jaar. Dus blijkbaar heb ik er toch wat verstand van. Ik denk dat je vrij snel afhankelijk zal worden van roids en snel je dosissen gaat moeten verhogen als je zo al begint nu. Zie maar dat je voeding op punt staat anders zal je het snel weer kwijt zijn als je even stopt.
? 30kg zie ik wel niet terug in je pics maar swat dit topic gaat niet over jou.Heel deze post slaat nergens op man. lees mijn topic nog eens goed door en dan kun je wel een conculsie trekken. Het enige punt waar je gelijk in hebt is dat ik afhankelijk ben van aas. Welke serieuze bb'r niet? 30kg zie ik wel niet terug in je pics maar swat dit topic gaat niet over jou.
Je weet natuurlijk niet van waar hij komt he.
30kg gainen op 1.85 55kg is anders dan 30kg gainen op 1.85 80kg.
gewoon benieuwd, waarom ben je niet eerst een tijd gaan trainen en daarna pas aan de aas gegaan? als je zoveel hebt gelezen had je ook wel gelezen dat je als beginner op zich al zeer makkelijk gains kan maken...Bedankt man, ik weet heel goed met wat ik bezig ben hoor , en het gaat bij mij ook wat verder dan enkel wat test-e25kg vliegen er niet zomaar op met enkel aas. geloof het of niet maar ik ben mij al HEEL lang aan het inlezen voor ik daadwerkelijk begon met trainen.
gewoon benieuwd, waarom ben je niet eerst een tijd gaan trainen en daarna pas aan de aas gegaan? als je zoveel hebt gelezen had je ook wel gelezen dat je als beginner op zich al zeer makkelijk gains kan maken...
Lol, jouw eerste dip gaat er nog wel komen. Dan was je blij geweest dat je had geleerd wat het is om natty te trainen.
En wat pak je er nu bij? Vormloze massa. Veel succes als je er over een tijdje geestelijk doorheen zit (dat je niet snapt dat je weinig gained met de hoeveelheid die je naar binnen douwt).
Je bent ook al wel een behoorlijke wijsneus voor iemand die 8 maandjes traint.
Duidelijk dat je er niet zo bekend mee bent. Jij lijkt me meer de wijsneus afgaand van je posts doe je niet eens aan bb.Duidelijk dat je er niet zo bekend mee bent. Jij lijkt me meer de wijsneus afgaand van je posts doe je niet eens aan bb.

Dus je blijft vanaf nu af aan on?
Zal het je nu alvast maar vertellen: Jij gaat het toch niet redden
Denk je nu echt dat jouw zwakke gestel al die extra spierspanning goed gaat handelen? Succes alvast straks met de eerste blessures.
En iedereen zal toch alleen maar denken: Wat is dat voor vormloze vochtophoping.

Je bent te zielig voor woorden jongen. Ga nou maar eerst zelf eens serieus trainen.
Of misschien nog een beter idee .. post eens wat foto's![]()
Kan aan jouw reactie al wel lezen dat jij mij gewoon gelijk geeft (diep van binnen weet je het ook wel). Maar van mij mag je jouw droom nog wel een tijdje in stand laten.
Je post slaat gewoon nergens op. Thats the point.
PhahahaJe post slaat gewoon nergens op. Thats the point.
Mijn posts slaan wel degelijk ergens op. Denk dat er genoeg zijn die het beamen wat ik zeg.
Maar al serieus aan de tren om een dergelijk fysiek te behalen?
Is het niet tijd dat jij eens naar je zelf kijkt inplaats van commentaar te geven op anderen ?
Of voel jij je daar te goed voor.