Fitness Seller

Nieuw IvdM met Ronnie Coleman - November 2011

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 75
  • Weergaven 25K
  • Volgers 43

Bezoekers in dit topic

As far as innovation is concerned we are about to launch the worlds first extended release testosterone


mind=blown wat bedoelt hij daarmee?
 
Goed gedaan Big-T !
 
leuk interviewtje :)
 
Nice, maar wat heeft hij op zn hoofd op de 2de poster?
Niets? De foto's zijn door een Photoshop filter gehaald om het een speciaal effect te geven (contrast) dus details kunnen daardoor wat groter ogen dan ze zijn.

As far as innovation is concerned we are about to launch the worlds first extended release testosterone


mind=blown wat bedoelt hij daarmee?
Langdurige afgifte testosteron... Dus een test-booster die voor langere tijd het testosteron zou moeten verhogen.
 
Net interview :)

[RC] Be consistent; especially if you are young. It takes time to build muscle and I truly believe the longest distance between two points is the short cut! Don’t listen to others and compete with yourself. Every time you step on stage you need to be better than the last you (on stage). That in itself is a victory.

Mooi gezegd.


Om toch nieuwsgierig te zijn, nu het is gelukt om Ronnie Coleman te interviewen, Volgen er meer? Al is het maar 1x per jaar, zou toch vet zijn om meer van zulke interviews met de top te lezen
 
As far as innovation is concerned we are about to launch the worlds first extended release testosterone


mind=blown wat bedoelt hij daarmee?

Extra time released testosteron misschien.
En de DBB posters ziet er wreed uit, gauw een paar ophangen in de gym;)
 
Om toch nieuwsgierig te zijn, nu het is gelukt om Ronnie Coleman te interviewen, Volgen er meer? Al is het maar 1x per jaar, zou toch vet zijn om meer van zulke interviews met de top te lezen
Dat is in elk geval de bedoeling, al hangt dat vaak af van de omstandigheden en gaat het niet zo makkelijk. :)
 
Dat is in elk geval de bedoeling, al hangt dat vaak af van de omstandigheden en gaat het niet zo makkelijk. :)

Ja snap ik, maar ik lees weleens dat Mascha Tieken bijvoorbeeld met Dorian Yates traint, of zelfs met Charles Glass. Lijkt me wel interessant als zij 1 van die twee heel lief in de oogjes kijkt en hun overhaald om meer over hun manier van trainen openbaar maken.


Of natuurlijk een interview aan jou :) , Denk dat iedereen van DBB ook erg benieuwd naar jou verhaal is
 
Laatst bewerkt:
Vet interview! En ook cool om te zien dat je een paar vragen die ik ook voorstelde er in zitten!
 
heel tof, mooi interview!!
 
Be consistent; especially if you are young. It takes time to build muscle and I truly believe the longest distance between two points is the short cut


Ik snap het van die consistentie, alleen ik begrijp die 'short cut' niet helemaal.. De langste afstand tussen 2 punten is de kortste weg. Heeft hij het nou over AAS of cheaten? kan iemand me dat uitleggen
 
Ja snap ik, maar ik lees weleens dat Mascha Tieken bijvoorbeeld met Jay Cutler traint, of zelfs met Charles Glass. Lijkt me wel interessant als zij 1 van die twee heel lief in de oogjes kijkt en hun overhaald om meer over hun manier van trainen openbaar maken.


Of natuurlijk een interview aan jou :) , Denk dat iedereen van DBB ook erg benieuwd naar jou verhaal is

Sinds wanneer traint die met Cutler? Weet wel dat ze met Yates traint.
 
Be consistent; especially if you are young. It takes time to build muscle and I truly believe the longest distance between two points is the short cut


Ik snap het van die consistentie, alleen ik begrijp die 'short cut' niet helemaal.. De langste afstand tussen 2 punten is de kortste weg. Heeft hij het nou over AAS of cheaten? kan iemand me dat uitleggen

Hij zegt dat spieren de tijd nodig hebben om te groeien. Als je de korte weg probeert te nemen, en dus de spieren deze tijd niet geven dan ga je jezelf forceren. Zo krijg je eerder / vaker blessures/ raak je overtrained etc. Zo wordt de "korte weg" dus een omweggetje.

Denk dat die het zo bedoelde.

[QUOTE=GetXXL;6281726]Sinds wanneer traint die met Cutler? Weet wel dat ze met Yates traint.[/QUOTE]

*facepalm*
Hoe haal ik die twee door elkaar dan....
 
erg cool, ronnie op dbb
 
de hoeveelste maand is ronnie
 
Hij zegt dat spieren de tijd nodig hebben om te groeien. Als je de korte weg probeert te nemen, en dus de spieren deze tijd niet geven dan ga je jezelf forceren. Zo krijg je eerder / vaker blessures/ raak je overtrained etc. Zo wordt de "korte weg" dus een omweggetje.

Denk dat die het zo bedoelde.

Mijn excuses, compleeeeet verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij bedoelde dat de short cut juist goed is terwijl hij zegt dat de short cut de langste weg is, dus de minst goede!
 
Heb een idee voor het volgende interview. Je kan eens vragen aan Mascha of zij een interview kan regelen met Dorian Yates?
 
Back
Naar boven