XXL Nutrition

Nieuw IvdM met Ronnie Coleman - November 2011

Bezoekers in dit topic

Nice interview ik denk alleen wel dat hij te duur is met wat hij verkoopt.
Big T je hebt mooie vrageb ervan gemaakt ;)
 
Om toch nieuwsgierig te zijn, nu het is gelukt om Ronnie Coleman te interviewen, Volgen er meer?
Als ze een supplementen lijn hebben zal het niet een al te groot probleem worden lijkt me.
 
Goed gedaan man.
 
[DBB] Who were your heroes as a kid and later as a young bodybuilder? How did these individual(s) influence you?

[RC] Growing up my mom was my hero. She still is. As a bodybuilder I always looked up to Lee Haney. The respect, the way he trained, his humility and appreciation for the sport.

Dit was ook mijn vraag (ongeveer). Bedankt voor al de moeite Big T, cool interview man! :D

Arnold Schwarzenegger voor het volgende interview? ;)
 
Laatst bewerkt:
Goed gedaan, Coleman op DBB, ossum!
 
Echt geweldig dat je dit hebt kunnen doen Big T.

Interview zelf is oké, niks nieuw te weten gekomen maar nog steeds wel erg gaaf!
 
Wie had dat gedacht, ronnie coleman op DBB!!

Geweldig T
 
Heel interessant interview! Mooi ook dat hij een comeback wilt maken :) Zijn supplementen lijn ga ik zeker volgen.
 
Mooi interview echt vet :D
 
Nice T :thumbup:
 
Denk dat het wel een beetje bullshit is dat hij gewoon voor de fun weer gaat beginnen enzo. Hij heeft het al zover geschopt dan moet je echt een winner zijn. En een winner wil zowieso weer goed ( al dan niet de beste ) zijn. Denk dat hij gewoon lage verwachtingen wil creëren zo maar zelf wel wat hogere verwachtingen heeft.
 
Heel vet dat dit gelukt is :D
 
Back
Naar boven