XXL Nutrition

Jaap Stam naar Ajax

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Jaap Stam speelt volgend seizoen voor Ajax. De Amsterdamse club heeft een akkoord met AC Milan bereikt over de overgang van de verdediger per 1 juli. Stam tekent een contract voor twee jaar.

De oud-international werd eerder al in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland, en dan met name naar PSV, SC Heerenveen en Ajax. Ajax dient wel een transfersom te betalen voor Stam. De beide clubs hebben daarover reeds een akkoord bereikt. Hoe hoog deze transfersom is, is niet bekend gemaakt.

De technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, zegt blij te zijn met Stam. "Jaap Stam is een zeer ervaren verdediger die al bij diverse topclubs actief is geweest. Wij denken dat hij voor ons jonge talentvolle team van grote waarde kan zijn."

Stam (33) begon zijn profcarrière in 1992 bij FC Zwolle. Na drie jaar PSV vertrok hij in 1998 naar Manchester United. In 2001 ging hij naar Lazio Roma. Daarna speelde hij voor AC Milan. Hij speelde in totaal 67 wedstrijden voor het Nederlands Elftal.

(bron:fok.nl)

Goed nieuws voor de Amsterdammers!!!:D

Ik hoorde het net op tv!
Ik denk zeker een goede aanwinst voor Ajax,!
Stam woonde in Kampen toch?

• Topic Starter Topic Starter
Jaap Stam, het schoolvoorbeeld van een broodvoetballer, is het bestaan als harde prof beu. Hij gaat nu nog lekker 2 jaartjes afbouwen.:D

Kanu wou ook al naar ajax terug. :)

Eindelijk weer s een man die er voor staat.Afgelopen zondag zat ik weer t huilen in de arena.ongelofelijk:p

Goede zaak! Misschien dat Jaap die jonge binkies eens op de rails krijgt!

ben persoonlijk uit belgie , maar vind stam echt een goed speler

die hakt er goed in achteraan , zo een beetje belgisch eigenlijk

Ja alleen hij kan dan ook nog wat met de bal :P

:rocknana: Absoluut top !!!, Ajax kampioen 2006/2007:banana:
Altijd een van mijn favo verdedigers, nooit gedacht dat hij ooit nog voor Ajax zou spelen:cool: .

Dave Hawk zei:
:rocknana: Absoluut top !!!, Ajax kampioen 2006/2007:banana:
Altijd een van mijn favo verdedigers, nooit gedacht dat hij ooit nog voor Ajax zou spelen:cool: .
je haalt de worden uit me mond. na perez huntelaar nu stam en binnenkort jenner. ben benieuwd wat voor moois van geel er nu nog meer bij weet te halen

Is dat van Jenner ook al bijna zeker dan?
Die Van Geel is lekker bezig met het creeeren van een goed elftal! Ben benieuwd wat het volgend seizoen gaat worden...

Zeker goede aanwinst..
en als perez er ook nog eens bij komt:cool:
dan komt het helemaal goed met ajax

Jaja dit is zeer goed nieuws :D

Ben benieuwd of Danny Blind blijft. Anders is misschien Ron Jans een goede, doet het niet slecht met Groningen.

Met Perez en Stam komen er 2 spelers bij die de baas kunnen zijn in het elftal. Dat ontbreekt er al een tijdje aan.

Zeker een versterking voor Ajax!!

Vondt hem zelf bij milaan soms bij de betere spelers, snap ni goed dat ze hem verkopen :p

Kunnen ze volgend jaar voor plek 4 strijden i.p.v. plek 5, gaat de goede kant op. Koop nog wat fossielen en misschien wordt het plek 3.

EricR zei:
Kunnen ze volgend jaar voor plek 4 strijden i.p.v. plek 5, gaat de goede kant op. Koop nog wat fossielen en misschien wordt het plek 3.

realiteitszin is vaak ver te zoeken bij mensen die niet van voetbal houden

EricR zei:

haha, nee, serieus ze hebben toch een beetje verstand gekregen om ipv alleen maar spitsen te kopen ook nog verdedigers nodig zijn om een beetje te kunnen voetballen.
Alleen blijven ze met geld smijten die gasten. Ze hebben nu in 1 jaar alweer meer dan 20 miljoen uitgegeven. Denk dat het volgend jaar nog niet zo goed wordt als ze verwachten. Blind is duidelijk geen toptrainer met zijn wisselingen.
En ik moet ook nog maar zien of ze de CL halen of zelfs de play-offs

Terug
Naar boven