XXL Nutrition

Jaap Stam naar Ajax

t*ring de mininum leeftijd daar is straks 50 :D moet zeggen dat stam en peres wel goeie zijn , maar 2 goeie individuèn maken nog geen goed team onthoud dat goed :D

en huntelaar heeft nog wel ff noding omzich aan te passen..

en even voor de mensen in omgeving Rotjeknor .. dr zn gelukkig weer 3 k*t aankopen weg gedaan :D + 1 verhuurd en een jongeling verhuurd

het gaat eindelijk de goeie kant op met het aankoop en verkoop beleid ( werd wel is tijd )

ik kan niet wachten tot zondag :D:D:D wat wordt dat smullen hopelijk!!

Laatst bewerkt:
Hmm Stam wil afbouwen in Nederland.
Denk dat ie het voetbal een beetje moe is. Hier kan ie op halve kracht nog lekker 2 jaar mee, bij een club zoals Ajax.
Maar echt een meerwaarde zal ie niet hebben denk ik.

Ik denk dat Stam meer gehaald is voor de ervaring die hij heeft en het leiderschap achterin. Hij moet gewoon die jongens zoals Heitinga en Vermaelen de fijne kneepjes van het goede verdedigen bijbrengen. Als Stam een goede wedstrijd speelt, denk ik dat hij nog steeds elke spits de baas kan zijn.

Stam is 1 van de beste verdedigers van de wereld, alleen jammer dat ie naar ajax gaat:rolleyes: Ik dacht eigenlijk aan cambuur, daar heeft ie ook nog gevoetbald vroeger, mooi 2 jaartjes nog naar cambuur:D

komt wel weer goed met ajax...ghehe

Terug
Naar boven