MuscleMeat

Breaking News Ajax heeft trainer binnen!

Bezoekers in dit topic

Hopelijk de juiste man voor Ajax!
 
Hoop dat Jol dit ajax aan het draaien kan krijgen
 
martin snol

Uitstekende keuze. De grote hamvraag? Bestaan er Ajax-baseball petjes die kwa omtrek en diepgang groot genoeg zijn om op die dome van Jol te passen?
 
martin snol

Uitstekende keuze. De grote hamvraag? Bestaan er Ajax-baseball petjes die kwa omtrek en diepgang groot genoeg zijn om op die dome van Jol te passen?

hater
 

Integendeel, ben groot fan van die man. Die beelden bij Spurs toen die weg moest van het bestuur: heel white heart lane: STAND UP FORRRR MARTIN JOLLLLL STAND UP FORRRRR MARTIN JOLLLL......kippenvel. Maar toch heeft die man een bizar groot hoofd. Vandaar mijn gerechtvaardigde vraag: bestaan er ajax-caps die passen op die bulles van Jol?
 
Ik snap echt niet waarom Jol trainer van .... wil worden

Misschien omdat .... nog steeds 1 van de meest succesvolle clubs ooit is...........damn hater :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet waarom een contract van 3 jaar, de helft is toch binnen et jaar weer weg..
 
ik zou in deze tijd van crediet crisis een half jaar contract geven inderdaad. past ook meer bij ajax ;)

Ik hoop dat Jol deze ongemotiveerde groep een schop onder hun reet geeft en ze hun dikke auto'jes terug gaan verdienen.
 
Jol bedoel je?:p

Twente zie ik niet als kanshebber, als je je bedenkt wie er allemaal zullen vertrekken. PSV zie ik wel weer meedoen met een aantal gerichte aankopen.


PSV heeft geen middelen. Hun begroting is zo opgesteld dat er minimaal voorronde CL gehaald moet worden anders zitten ze gelijk in de problemen. Van Ooijer en Vennegoor word hun selectie niet sterker. Als Affelay ook nog vertrekt zit er helemaal geen creativiteit meer in. Dat gaan zware wedstrijden worden tegen de relatief creatieve provincie clubs in de eredivisie.
 
Ik snap echt niet waarom Jol trainer van .... wil worden


hater.jpg


Goede coach voor de grootste en meest gepresteerde Club van NL---
 
Had een voorkeur voor Danny Blind in combi met Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Johnny van 't Schip maar kan leven met de keuze omdat Jol natuurlijk een zeer goede trainer is.....ben benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen:o.
 
Goede keuze, veel ervaring en bovenal een sympathiek persoon.
Integendeel, ben groot fan van die man. Die beelden bij Spurs toen die weg moest van het bestuur: heel white heart lane: STAND UP FORRRR MARTIN JOLLLLL STAND UP FORRRRR MARTIN JOLLLL......kippenvel.
Je bent zeker naast een Ajax hater ook een Arsenal hater?
 
Goede keuze, veel ervaring en bovenal een sympathiek persoon.

Je bent zeker naast een Ajax hater ook een Arsenal hater?

There's only one Arsene Wenger,
Only one Arsene Wenger,
With a packet of sweets and a cheeky smile,
Wenger is a ****ing pedophile...

:o
 
net komt de meest geniale man ooit aan het woord
bij ned 1
verslaggever: meneer.. hoe voelt u zich nu?
meneer: onthutst, ontdaan, verdrietig en boos
 
Jol.. Hopelijk gaat hij die verwaande mannetjes, waarvoor ik zelf heel europa ga, eens een flinke schop onder hun hol geven. Want je krijgt die prijzen gvd niet voor niks!!!

AFCA Kampioen '09-'10
 
Back
Naar boven