Fitness Seller

Breaking News Ajax heeft trainer binnen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In de column van Hugo Borst van vandaag in het AD, vergelijkt Hugo, Martin Jol qua uiterlijk met Tony Soprano. Als ik er zo over nadenk klopt dat inderdaad. Tevens verklaard Hugo in diezelfde column zijn liefde voor the Sopranos, hij blijkt dus groot fan te zijn.
 
AFCA Kampioen '09-'10

Ajacieden, ze roepen na elk mislukt jaar dat ze volgend jaar kampioen worden. Tsja, dan heb je een keer geluk dat je daadwerkelijk kampioen wordt. Ajax presteert al jaren niks. Die club is in en in rot van binnen. Te grote ego's en mensen die geen hart voor de club hebben. Puur eigen belang wat daar heerst. Ik hoop voor Jol dat hij niet ten onder gaat in dat verstikkende web van te grote ego's.
 
Ajacieden, ze roepen na elk mislukt jaar dat ze volgend jaar kampioen worden. Tsja, dan heb je een keer geluk dat je daadwerkelijk kampioen wordt. Ajax presteert al jaren niks. Die club is in en in rot van binnen. Te grote ego's en mensen die geen hart voor de club hebben. Puur eigen belang wat daar heerst. Ik hoop voor Jol dat hij niet ten onder gaat in dat verstikkende web van te grote ego's.

Moet jou steken dan dat de Fries aller Friezen: Foppe De Haan, op zijn blote knietjes naar Amsterdam zou kruipen als het moest, om coach van Ajax te kunnen worden. Dat opzichtige solliciteren van die man was op het genante af.
 
Moet jou steken dan dat de Fries aller Friezen: Foppe De Haan, op zijn blote knietjes naar Amsterdam zou kruipen als het moest, om coach van Ajax te kunnen worden. Dat opzichtige solliciteren van die man was op het genante af.

Foppe de Haan is dat de Fries der aller Friezen? In mijn ogen niet. En in de ogen van de meeste Friezen gelukkig ook niet. Het kon me dus ook niet zoveel boeien dat hij bij Ajax solliciteerde. De man heeft bij Ajax ook niks te zoeken, Ajax is al jaren een zinkend schip. Dankzij de verkoop van een paar goede spelers hoor je niemand over budgetten klagen, maar als je ziet hoeveel geld er is weggegooid in een bodemloze put. Dan mogen ze nog wel de rijkste club van Nederland zijn maar je ziet het bij Feyenoord een paar jaar wanbeleid en de club ligt zo op zijn gat. Doodzonde, daarom hoop ik oprecht dat Jol daar verandering in kan brengen. Bij de club Ajax lopen te veel mensen rond met een eigen belang, de club wordt niet voorop gesteld. Jol is de man die dat kan veranderen als hij niet teveel wordt tegen gewerkt.

Ik vindt trouwens in het algemeen dat de voetbalwereld hopeloos verouderd is. Voetbal een geweldige sport, maar er wordt nog krachtens teveel oude regels geleefd. Dat zie je op en rond het veld. Bijvoorbeeld het ontbreken van technische hulpmiddelen, van Basten bepaalde het beleid van de rijkste club van NL op basis van oude glorie. Dat valt toch niet te verantwoorden? Een wereldspeler maakt je nog geen goede coach, zie ook van Hanegem. Volendam dat degradeert door fouten van de scheidsrechter. Voetbal, de sport met het grootste aantal beoefenaars ter wereld en dan worden er zulke amateuristische fouten begaan. Ik kan me er ontzettend aan ergeren.
 
Ben benieuwd..
 
jammer , ik had liever gezien dat marco pannekoek was gebleven
 
Braafheid, Boulahrouz en vd Vaart naar Ajax!
 
vdb gaat echt niet naar 020 - het leven is veel te goed in madrid , beter dan in " hamsterdam"
 
Back
Naar boven