Je bent volgens je stats 17 jaar en loopt als een klein kindje te spelen met jack3d. Als je nou zo'n stoere gast bent ga JIJ naar de docent EN directie en verteld hun deze shit die je hier verteld!
Ziekelijk gedrag, vandaag jack3d morgen teveel xtc?
Dat jij die conclusie trekt vind ik een beetje k*t want heb een heel goedaardig karakter, die vriend/klasgenoot stond er dus op dat ik het meenam voor hem, ik ben dan de moeilijkste niet en doe dat dus ook.
Ik zelf train wel op 3 scoops en het gaat mij altijd goed af, daarom dacht ik ook zo van, als jij die 3 scoops wil mag dat van mij wel hoor kerel
Na aanleiding van de WAARSCHUWINGEN die ik hem gaf, kwam hij met: drink veel koffie & zuip veel, kan wel wat hebben etc. dus ik d8 zo van oke als jij 't echt wilt doe maar
En dat dit dan zo'n grote nasleep heeft tjah! aan de ene kant zie ik er de humor wel van in, maar zoals ik al eerder poste zit ik ook met een schuldgevoel
Dus jij zit mij hier wat af te zeiken, terwijl ik gewoon goede intenties had, niet chill man

maar ieder zo zijn mening en als jij er zo over denkt heb ik dat maar te respecteren.
AFLOOP:
Op gesprek geweest bij opleidingscoördinator sport docent erbij, die moest keihard lachen

en ik & die maat van mij kregen dus het advies wat beter nadenken voordat je zoiets weer doet en probeert etc. verder niks aan de hand.
Morgen XTC?, DRUGS = bij mij NO GO
---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
En als iemand het nodig vind om mij even lkkr af te zeiken, onderbouw jouw gezeik dan s.v.p. met goede argumenten zodat dit een serieus topic blijft, bij voorbaat dank